|
Auteur: |
|
|
waarom staat cliteater er alweer? Met Dead Infection ook al Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote:Cliteater!!!! |
|
Ik denk omdat een van de gasten de show zelf heeft geregeld en de kosten zo een beetje laag kan houden omdat ze zelf bijna niks krijgen.. [Dit bericht is gewijzigd door nor24 op 30-09-2003 20:13] my reply crew --> sick of you! |
|
Mijn vader wil een nieuw tuinpad aanleggen... kan hij dan effe met een kruiwagen om Tammi's grindfeestje langskomen??? |
|
prima, ik zal de organisatie even inlichten |
|
my reply crew --> sick of you! |
|
Oldschool flyer |
|
zoals het altijd zou moeten [Dit bericht is gewijzigd door nor24 op 01-10-2003 22:44] my reply crew --> sick of you! |
|
nee, maar af en toe is wel te gek |
|
is ook maar een geintje, kun je zien aan: Oh ja, Tammi: stuur me a.u.b. even die flyer door, heb nog geen reactie op m'n mail gehad.. thanks alvast.. my reply crew --> sick of you! |
|
als ik nu eens in hotmail kon... ik denk vanavond of anders morgenvroeg even |
|
Wie oh wie? Het is nu zaterdag al..! - Nor24 - - - - my reply crew --> sick of you! |
|
Zeker weten dat ik er ben!! Wil suppository graag zien en horen net als Collision en Grobar!! Massmurder is ook erg vet!!!!! Alla severe torture!!! |
|
CLITGRINDER?? ROFLMAO!! |
|
hey in dat zaaltje was ik laatst ook met een hardcore show! PAS OP voor de gladde grond/dansvloer! |
|
- Nor24 - Collision-tammi - Clitgrinder |
|
- Nor24 - Collision-tammi - Clitgrinder - Vomitory Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
|
|
Als Panningen niet zo was afgeschermd van de buitenwereld zou ik ook present zijn. Wil ik Nijmegen nog kunnen halen met het ov gaat mij laatste bus al om 6 uur Kan k misschien net soundcheck meemaken Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
wat? gewoon komen? |
Index / Concerten |