|
Auteur: |
|
|
Ik wou de cd van Iron Maiden: The Best Of The Beast kopen maar tot mij verbazing zag ik hem nergens liggen. Nou wou ik hem downloaden bij soulseek maar ik krijg maar 27 nummers. Terwijl er 35 zijn. (dat staat op de tracklist van de cd op www.ironmaiden.com) Weet iemand hoe dit komt? |
|
internet kan zoveel gayheid niet aan dus stopte het na 27 nummers Je moeder. |
|
quote: Dank je wel |
|
quote: Zo moeilijk is het toch niet? bla...bla...bla... |
|
Gefeliciteerd Metalbeast666! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 29-09-2003 13:10] |
|
Er is staan op die 1 cd uitvoering denk ik gewoon zaken die op die dubbel (heb ik) niet te vinden zijn: bvb Killers,...de dubbel heeft idd 27 tracks I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De 4LP versie heeft die extra nrs!!! |
|
quote: .. met het openen van de 26ste aan Iron Maiden gerelateerde topic .. lang leve de zoekmachine (en de mensen die hem WEL gebruiken) |
|
quote: VoilĂ , de vinyl liefhebbers hebben het antwoord I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:we never fail Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Heb ook gezocht maar kon niks vinden over dit onderwerp. [Dit bericht is gewijzigd door metalbeast666 op 29-09-2003 14:42] |
|
quote: Tsja... er is inderdaad nog geen topic wat precies over dat onderwerp gaat... en ook nog geen topic over het haar van bruce, of over de backstagepasjes van de fear of the dark tour, of over de gitaarsnaren van Harris, of over de cover van Brave New WOrld..... als iedereeen die zich zoiets afvraagt er een topic over start dan zijn er in no-time tientallen topics per band.. het is dan ook logischer als mensen zo'n vraag als de jouwe gewoon stellen in een van de bestaande topics .. maarja,, ik ben natuurlijk ook geen mod of beleidopsteller, slechts een verveeld figuur die zijn middag gedeeltelijk op zm slijt.. |
|
quote: Dat zou inderdaad een oplossing zijn. Ik zou het de volgende keer doen. [Dit bericht is gewijzigd door metalbeast666 op 29-09-2003 15:04] |
|
quote: kewl.. Het zijn vooral de grote bands waarbij voor elk pietluttig dingetje een topic geopend wordt... zo zijn er reeds: - 10 immortal topics - 26 maiden topics - 14 my dying bride topics - 15 cradle of filth topics - 10 manowar topics - 36 metallica topics - 11 darkthrone topics - 10 mayhem topics - 11 burzum topics - 21 dimmu borgir topics - 30 fluisterwoud topics en festivals.. - 41 wacken topics - 30 Dynamo topics - 30 graspop tpics.. etc.. etc.. ga zo maar door.... de zoekmachine en server wordt er (naar het schijnt) trager van en het forum onoverzichtelijk.... maar het blijft natuurlijk een meningskwestie wanneer een band een nieuw topic verdient.. sommige vinden bij elke tour (kan ik nog mee inkomen), elke nieuwe cd (tsja..), als er een nieuwe girlie te krijgen is van de band, of dus bij elk klein vraagje... |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hahahaha, wat een lol. Da's dan ook meteen de reden waarom vazal niet op internet te vinden is. |
|
ach als je wil kunnen we ook wel eens wat homofiele gilletjes gebruiken hoor Je moeder. |
|
Oh, Vazal maakt instrumentale muziek? |
|
nope, das te moeilijk he Je moeder. |
|
quote:Hoeveel Slayer-topics zijn er? |
|
quote: vast geen 777? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Index / Muziek algemeen |