![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Om de CO2 die vrijkomt bij het produceren van de nieuwe cd van Iron Maiden te compenseren legt IM een bos aan. Best een sympathiek gebaar van IM. Je kunt er ook je eigen boom in het IM bos adopteren!http://www.futureforests.com/acatalog/Future_Forests_Plant_a_tree__Iron_Maiden_143.html ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
Ik vind het een beetje overdreven. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
nog meer leefruimte voor Bobo de bruine bosbeer ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Goed om te zien dat ze hun status gebruiken om tch wat goeds te doen voor de planeet ![]() |
|
Het initiatief is natuurlijk heel erg goed, er wordt genoeg schade aan de natuur aangericht. De natuur die we zo hard nodig hebben. Maar dat wij moeten betalen voor een Iron Maiden boom, vind ik wat ver gaan. Als Maiden nou eens een dollar per boom zou bij leggen... Dan is het nog echt een beetje een Maiden bos. Nu is het een bos geplant door mensen die naar Maiden luisteren. Die lui hebben geld zat. Gewoon een truuk om zichzelf voor te doen als super natuur fans en zelf geen ruk betalen. ![]() |
|
quote: Blijf jij maar gewoon VVD stemmen ![]() Maar idd, een goed initiatief, bossen heerschen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 01-10-2003 19:59] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Ja, best een aardig gebaar. Wat extra bos is nooit weg. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
idd... goeie zaak, niks op tegen ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Wooden Maiden ![]() ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
Het lijkt wel een trend. Pearl Jam, Sting en nog enkele anderen hebben ook al een stuk regenwoud gekocht.. Daar is niks mis mee. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
nou, nou... quote: Daar hebben ze vast even flink hun best voor moeten doen ![]() ![]() |
|
Ik koop liever een cd dan een boom. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
dit slaat nergens op Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Hippies.. Rare publiciteitsstunt ![]() changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote: Voilà, niet zo van die zwakkert acties zoals Matthew Barlow bij het verlaten van Iced Earth: hij wou ook wat doen ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
iron maiden en bomen... dat is zoiets als cradle en dode blaadjes... ik zie het wel, maar begrijpen doe ik het niet. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Die bomen willen vast dood als ze de nieuwe Maiden gehoord hebben... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: daar kan geen twijfel over mogelijk zijn ofzoiets ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Voor het CO2-gehalte maakt het niks uit, aangezien die extra bomen ook extra afval met zich meebrengen, waardoor er weer CO2 vrijkomt... ![]() "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
ik vind 't vet! ![]() als elke grote metalband (of elke malloot met teveel geld) dit nou zou doen, then we'd really make a difference. ![]() |
|
of een bordeel met biologische condooms:S http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Mee eens ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
ik vind het een heel goed initiatief. jammer dat iron maiden zo'n ontzettende zuigband is... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Hé hé, let op je woorden he! Do or do not. There is no try. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |