|
Auteur: |
|
|
nee |
|
Ja mooi he dat ze komen....ik ga er zeker heen .........Maar dat ze in de effenaar komen had ik zeker niet verwacht,...Vind trouwens de nieuwe album niet eens zo slecht vond de vorige een ramp ..... ben benieuwd wat ze ervan bakken..... "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
Bah, nieuwe sepultura. |
|
Sepultura?? hahahahaha wat een grap!!! |
|
Ach ja.....je vind ze wel of niet leuk.....Ik vind ze nog wel aardig....maar vroeger waren ze beter......mis wel de stijl van Beneath the remains en Arise ......Dat zijn voor mij dan toch wel DE albums van Sepultura [Dit bericht is gewijzigd door Nefertem op 02-10-2003 10:27] "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
Sepultura nog gewoon een moddervette band! 'T ouwe nivo halen ze misschien dan niet meer, maar 't zal wel een retevet optreden worden, zéker in de FNR! Only Deaf Is Real! |
|
quote:In welk gat heb jij je leven doorgebracht de laatste tijd? |
|
quote: Kweet niet... Volgens mij heb ik laatst een flinke tik van de molen gehad toen ik bij mun opa door de wei liep in de zuidelijkste krochten van Limburg: dat voorprogramma van Entombed (Disfear) vond ik namelijk ook al zwaar heerschen! Only Deaf Is Real! |
Index / Concerten |