![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nee ![]() |
|
Ja mooi he dat ze komen....ik ga er zeker heen ![]() ![]() ben benieuwd wat ze ervan bakken..... "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." ![]() |
|
Bah, nieuwe sepultura. ![]() |
|
Sepultura?? hahahahaha wat een grap!!! ![]() |
|
Ach ja.....je vind ze wel of niet leuk.....Ik vind ze nog wel aardig....maar vroeger waren ze beter......mis wel de stijl van Beneath the remains en Arise ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nefertem op 02-10-2003 10:27] "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." ![]() |
|
Sepultura nog gewoon een moddervette band! 'T ouwe nivo halen ze misschien dan niet meer, maar 't zal wel een retevet optreden worden, zéker in de FNR! ![]() Only Deaf Is Real! ![]() |
|
quote:In welk gat heb jij je leven doorgebracht de laatste tijd? ![]() ![]() |
|
quote: Kweet niet... Volgens mij heb ik laatst een flinke tik van de molen gehad toen ik bij mun opa door de wei liep in de zuidelijkste krochten van Limburg: dat voorprogramma van Entombed (Disfear) vond ik namelijk ook al zwaar heerschen! ![]() Only Deaf Is Real! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |