|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: misschien iets teveel nu metal voor jullie, maar er komt zeker volk opaf... zijn de locals he |
|
quote: Nu-metal maakt me allemaal niks uit Ik kom toch wel.......... |
|
ah, ga je ook mee knuffelen en kusjes geven?! |
|
Jou altijd |
|
quote:Jawel, ik heb er alleen een bandje bij. |
|
tijd genoeg zie ik.. hehe |
|
|
|
is de gastenlijst al vol? |
|
Er is geen gastenlijst... |
|
Ik kan niet, ik moet zelf optreden in duitsland op de duitse editie van het Jemfest (festival georganiseerd door Steve Vai) Zie ook www.jemfest.com Veel succes daarzo |
|
Dank U |
|
wij komen met de hele club kloeke |
|
Zal een gezellige boel worden |
|
die toko zal ook zo vol zitten |
|
En ik hoef niet te rijden, dus |
|
ik ook niet als t goed is |
|
Dat heb je dan goed geregeld |
|
Ben gisteren in Hegelsom geweest.Gave zaal!!! Engine of pain was gaaf,gaaf dat Slayer gespeeld werd Ik blijf er trouwens bij dat het zangers uitwiselen tussen DC1 en EoP bij beide optredens overbodig was. Crowd was zo extreem kut,die band moeten ze nooit meer laten optreden....jollymetal...hoe verzinnen ze het.Het was niet eens metal maar gewoon pure ruis en irritante kutgeluiden Verder nog Defcon-one gezien. Angels Decay helaas gemist omdat ik hoognodig iets te eten binnen moest krijgen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
yo yo yo... gister was een fijn feestje. erg leuk, dat tl-licht idee op t podium. zal ik ook maar de bands nalopen... engine of pain.. hele fijne metal, lekker in t gehoor liggende thrash, altijd leuk, dat er een zanger meedoet, beetje cliche en voorspelbaar... maar das juist cool. crowd, de lokale band.. erg kostelijk om naar te kijken maar ze speelde te lang. defcon one is ook een leuk orkestje, misschien hadden sommige leden iets minder moeten drinken, maar ach.. het kon de pret niet drukken. angels decay was ook een goede band, alleen niet mijn stijl. ach, dit soort feestjes moeten er vaker zijn, veel verschillende stijlen op 1 avond, voor ieder wat wils!! |
|
Vooral die brandslang in de gang was goed gelukt gisteren hahaha |
|
die vond ik ook enorm goed gelukt ja... ik durfde later niet naar de wc |
|
Gister was wel leuk ja. Alleen wat te veel gedronken.... Verder had ik nog bier over mijn bass laten vallen waardoor ie niets meer deed...Into The Pit heb ik toen maar geplaybackt |
|
quote:ah was jij dat waardoor bijna de brandweer moest worden gebeld om het water eruit te pompen |
|
hmmm... dat was zeker triple dan |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |