|
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=955558 -->zoekfunctie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nasty Savatage.... rrrrright |
|
Dave Austin komt niet mee (om een goede reden, zijn vrouw is rond 23 decembe ruitgerekend voor hun tweede kind), maar er is een vervanger voor de tour. Ik hoop Ronnie iig in Tilburg te spreken, maar misschien ook 19-12 naar Grun'n en de 20e naar Antwerpen. Just to experience the savage mayhem crew!!! De nieuwe plaat wordteen knaller ala het debuut; ik heb nu twee tracks gehoord... de master kan elk moment aankomen, en ze zijn van plan als vanouds te 'ragen'. Als je kan, gaat dat zien!!! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: |
|
quote: wat een g-r-u-w-e-l-i-j-k-e naam, is dat een serieuze band? Oud Vuil. |
|
quote:Nee, moet Nasty Savage zijn. De topicstarter had denk ik Savatage verwacht die elkaar in de reet neuken oid... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bruce Banner |
|
En het optreden gaat niet door ook wegens afzeggen van sadus Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |