|
Auteur: |
|
|
dat zijn alvast 2 hele fijne orkestjes, maar helaas spelen we dan in horst |
|
my reply crew --> sick of you! |
|
Defcon One |
|
liftid!! |
|
hey daar in panningen ben ik ook eens geweest.. hehe, coole namen altijd weer. sneeuwpop, opblaaspop.. etc.. |
|
Aan je x-en te zien ben je er waarschijnlijk een keer op een hc show geweest. my reply crew --> sick of you! |
|
quote: zeg maar gerust 30+ keer |
|
nope denk niet dat ik er bij ben heb 30 & 31 al pleurisy en houwitser dusch zo rijk ben ik niet Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
|
|
ons optreden verzet zodat we dit niet in de weg lopen!! |
|
Twijfel nog steeds of ik hierheen ga of naar Detonation |
|
[OPIATE] |
|
I'll be there [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 24-01-2004 17:23] |
|
Hoe laat begint het en tot hoe laat duurt het? Ik heb stiekem wel zin om te gaan, maar ik krijg bezoek. Hoe laat speelt DC1? [edit] Flyer lezen dennis, te vroeg, dus dat gaat em niet worden voor mij vandaag helaas [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 24-01-2004 17:58] |
|
defcon one speelde pas rond half 10. |
|
Op Liftid na vond ik de andere bands erg ongeinspireerd overkomen vandaag...zat er soms iets verkeerds in het bier of zo Hopelijk komend jaar weer een knallende line-up. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja in Panningen heb je Grolsch........ daar zou ik ook niet blij van worden.... |
|
quote: Proost! |
|
defcon one was ook erg leuk. powerslave ook, ook al was t niet precies, maja. niemand is perfect |
|
die bassist van Powerslave deed me aan iemand denken Up The Irons is wel een hele goede Maiden cover band trouwens. |
Index / Concerten |