|
Auteur: |
|
|
Uit de serie 1995-2000: Hoth rebel soldier+Canon Snowtrooper (2 keer) 2-1B 4 Lom 8D8 Admiral Ackbar Anakin Skywalker At-At driver At-St driver Ben Kenobi Bib Fortuna Boba Fett Bossk C-3PO Chewbacca darth Vader Darth Vader Flashback Darth vader Interrogation droid Death Star Droid Dengar Emperor Palpatine Emperor Palpatine force lightning Endor rebel soldier Gamorrean guard Grand Moff tarkin Greedo Cantina Greedo Han Solo Han Solo Cantina Han Solo Bespin Han Solo Carbonite Han Solo Hoth Hoth Rebel soldier Jawa&Power Droid Lando Calrissian Lando Skiff Guard Luke Skywalker Luke Skywalker bespin Luke Skywalker Dagobah Luke Skywalker Hoth Luke Skywalker jedi knight Luke Skywalker X-wing pilot (2 keer) Luke Skywalker Blast shield helmet Luke Skywalker&T-16 Malakili Rancor keeper Hammerhead Nien Numb Obi one kenobi flashback Prune face Ponda baba Princess leia Organa R2d2 R2d2 Holographic leia Rebel fleet trooper Snowtrooper Stormtrooper Sandtrooper Tie fighter pilot Tusken raider Ugnaughts Weequay Wuher Yoda Enkele cinema sets met drie actiefiguren: Cantina showdown Jabba's dancers Jabba's skiff guards Mynock hunt Enkele voertuigen/creatures: Bantha en Tusken raider Dewback and sandtrooper Luke Skywalker en Tauntaun Jabba en han Solo Rancor en Luke Skywalker Barquin & Droopy Mc Cool Joh Yowza en Sy snootles Death star escape Detention block rescue A-wing fighter Darth Vadesr Tie fighter At St Speeder bike en biker scout landspeeder snowspeeder speeder bike en luke skywalker speeder bike en Leia Organa Tatooine Skiff en Luke skywalker Tie fighter X-wing fighter Y-wing fighter Muftak en Kabe Shadows of the empire: Chewbacca bounty hunter disguise dash rendar two pack met IG88 en Boba fett incl. comic Slave 1 Swoop vehicle Dit was de serie 1995-2000 prijzen worden aangehouden van de Star wars collectors guide. Serieus geinteresseerden kunnen mailen naar marcelbanziger@hotmail.com Er volgen nog lijsten met de andere series! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
he hub, je moet een winkel beginnen met die handeltjes van je... |
|
quote: Fucking hell, bestaat er een kans dat die komt of weet je zeker dat die komt? |
|
Uit de serie 1998: Speeder bike drawing board Uit de serie 1995-2000: Anakin Skywalker en bonus pit droid Anakin S. pilot battle droid Boss Nass c-3po Captain Tarpals darth maul jedi duel Darth maul sith lord darth Maul tatooine darth sidious darth sidious holograph destroyer droid Gasgano jar jar binks jar jar binks naboo swamp Ki adi mundi Nute gunray Obi one kenobi naboo Oom 9 Padme Naberrie Queen Amidala naboo Qui gon jin r2d2 Ric Olie Rune Hakoo watto Yoda Voertuigen/creatures: Ammo wagonen Falumpaset Jabba and 2 headed announcer Kaadu Opee Theed hangar Theed generator complex Anakin skywalker podracer flash speeder Naboo fighter Naboo royal starship Sebulba's podracer sith speeder en darth maul stap battle droid trade federation droid fighterds Trade federation tank armoured scout tank gungan assault cannon comtech reader Naboo set podracer fuel set sith set rappel line attack tattooine set Cinema scenes: Mos espa encounter Tattooine showdown watto's box Alles in top conditie (het grootste gedeelte zit nog in de doos en is nooit uitgepakt,voor echte verzamelaars dus.geld ook voor de andere series trouwens). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik heb reeds 2 keer een brief gekregen dat 'ie komt tenzij ik voor een bepaalde datum weer geld heb op mijn rekening en hij dus niet hoeft te komen...maar ik heb het geld nog niet compleet dus 8 oktober is het zover Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Damn, kut... Ik zal dit topic voor je open laten, voor mogelijke snelle betalers . |
|
quote:Bedankt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mocht je ze niet op tijd kunnen verkopen dan zal ik ze bij iemand anders stallen Een ex-huisgenoot hier was ook opeens vertrokken en de volgende stond de deurwaarder op de stoep [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 04-10-2003 12:24] |
|
Uit de serie 2000-2001: Anakin mechanic battle droid damaged bespin security guard Boba fett 300th figure chewbacca dejarik champignon chewbacca mechanic coruscant guard darth maul final duel darth vader dagobah darth vader emperor's wrath ellorrs madak fode en beed FX-7 Gungan warrior han solo death star escape ig88 imperial officer jek Porkins K3po ketwol luke skywalker x-wing pilot mas Amedda Mon calamari obi one cold weather gear plo kloon rebel trooper saesee tiin sandtrooper scout trooper tessek eeth koth tusken raider zutton Voertuigen/creatures: B-wing fighter Tie bomber tie interceptor carbon freezing chamber darth maul deluxe Amanaman en salicious crumb Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
als ik rijk was had ik alles van je gekocht! helaas heb ik nog 30 euro tot het eind van de maand |
|
hmmz...ebay of marktplaats anders?...ik zal het navragen aan een goeie maat van me die verzamelt namelijk heel intensief star wars...heb je iets van een richtprijs voor de hele batch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:De hele zooi bij elkaar komt neer op zo'n 25000 euro dus dat word wat duur voor 1 koop denk ik zo haha. Richtprijzen kunnen de verzamelaars vinden in de StarWars collector's guide. Serieus geintereseerden kunnen bij mij thuis langskomen en alles bezichtigen alsook de Collector's guide doorlezen voor eventuele prijsvergelijkingen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-10-2003 10:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Fuck man dat zuigt, zo te zien heb je er fluink wat bloed zweet en tranen in die collectie zitten....... Ik kan me voorstellen dat je het niet kwijt wilt... Wat een shit situatie! |
|
Kun je geen betalingsregeling treffen met dat incassobureau? Als jij zoveel moet verkopen gaat het niet om tientjes werk, m.a.w dat kan geen enkele Nederlander in 1 keer ophoesten... probeer dan een regeling te treffen. Misschien een tijdje flink bezuinigen, maar je houdt je spullen tenminste. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb inderdaad verzamelt vanaf 1980 tot en met 2002 en het meeste zit nog in de verpakking in MINT conditie maar ja,het gaat toch de deur uit.Ik heb ook geld nodig voor een toekomst op te bouwen aangezien ik mijn gehele spaargeld erdoorheen gejaagd heb.Er zijn tenslotte belangrijkere dingen in het leven dan Starwars of cd's en dergelijke. Maar ik kan wel trots zijn op mijn verzameling Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Algemeen |