|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, normaal gesproken maakt het Sindri niet uit, hij eet alles...maar tartaar hoefde mijnheer echt niet. Ook niet toen ik het in hapklare brokjes had gesneden...dus toen heb ik hem maar wat kattenmelk gegeven en wat tonijn, dat vond 'ie wel lekker. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Feitelijk is dierendag grote bullshit.Je koopt een dier,en in mijn ogen is dat dier 100% afhankelijk van JOU!!!JIJ hoort je dieren te voeren,en verder goed te verzorgen,en dat niet 1 dag per jaar,maar ALLE dagen van het jaar.Een dier is geen gebruiksartikel,maar een levend wezen,die je met respect hoort te behandelen.Ik schijt bagger van klootzakken die hun hond afranselen,maar braaf aan dierendag doen.Zulke mensen zijn geen dieren waard.Mijn motto;elke dag dierendag!!! spelfout weggehaald... |
|
Ow,... 4 oktober was het 11 jaar geleden dat de Bijlmerramp plaatsvond... hoop huisdieren hebben daar ook het leven gelaten... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
was dat niet 5 oktober?? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: |
|
Varanus heeft helemaal gelijk. Ik heb echt een bloedhekel aan mensen die huisdieren mishandelen / moorden. Ik heb ook een hekel aan mensen die puppy's zo schattig vinden, maar als ze eenmaal groot zijn aan een boom binden of permanent bij het asiel dumpen ALS ZE MET VAKANTIE GAAN GRRRRRR Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Zoals ik al zei, maar toch heel erg goed geformuleerd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hey, ik heb helemaal nix gekregen met dierendag!!! |
|
even een vette tekst van de Gorilla Biscuits. CATS AND DOGS man's best friend is beautiful and affectionate and ideal pet. cats are the same, we make up their names and our love for them is real. listen up, i gotta ask it, how can we be so cruel? you say you care, that's a lie. my true compassion is for all living things and not just the ones who are cute so i do what i can. i wanna save lives and i've got a plan. under the table he'll eat your dinner like the veggies we can't stand. what kind of meal would he make? we don't want to ask it. tradition is all that keeps him alive. listen up, i gotta ask it, how can we be so cruel? you say you care, that's a lie. my true compassion is for all living things and not just the ones who are cute so i do what i can. i wanna save lives and i've got a plan. why am i so upset. don't even own a pet. i am not trying to press my will. i am not the first to say... THOU SHALT NOT KILL! full is all you want to feel. we eat to stay alive, but it's their lives we steal. i think we'd like to change, but most of us are stuck, that's why cats and dogs have... all the luck. |
|
Ik doe niet aan trends, en ben ook geen doorsnee burger, daarom sla ik mijn hond ook op dierendag met een stok. And my marlboro light |
|
quote: Dit statement boet overigens aardig aan kracht in als blijkt dat je helemaal geen hond hebt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik ook niet... |
|
quote: sssst niets zeggen. And my marlboro light |
|
I luv cats!!! |
|
quote: They taste like chicken! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |