|
Auteur: |
|
|
vrijdag 7 november 2003 After Forever Nemesea (metal/gothic) open: 20:30 uur aanvang: 21:00 uur wie gaat? Malagthot |
|
ik woon in Apeldoorn (das ongeveer 15min met auto en half uur met fiets) hoezo dan? |
|
Ik ga als ze in de Effenaar spelen, is over een maandje of zo? Altijd wel gezellig naar AF gaan, niet zozeer voor de muziek, maar meer om te ouwehoeren met bekenden |
|
quote: M´n ouders wonen in Bathmen (ik woon-studeer sinds een jaar in Enschede) en ik ga nog weleens naar een concert daar, vroeg me af of ik je misschien van gezicht kende ofzo Waarschijnlijk niet dus. Ik raad je dan trouwens ook aan om 20 november naar Pungent Stench, Gorerotted en Deifecation (Enschedese band, errug goed) te gaan. Dat wordt ook een vette avond. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik ook, met jou |
|
Malagthot ILOVEMETAL ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Nabua Vonveilla |
|
is dat alles? |
|
Misschien dat er meer mensen hadden gekomen als er een goeie band speelde. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Misschien ik ook:D Lijkt me wel cool die mensen in het echt te zien:D Waarschijnlijk is de tekst hierboven 3 keer gedelete en 8 keer bewerkt voor wegens taal gebruik |
|
quote:hoezo wij gingen toch ook |
Index / Concerten |