|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik neit ik ben het soort dat bij de uitgang van de supermarkt staat met zn straatkrantje |
|
Ah kijk aan... Kom anders langs op mijn werk in Nijmegen. Regel ik een fijne slaapplek voor je in onze nachtopvang. Hoewel er weinig collega kneuzen in de daklozenwereld zitten dus je zult het nog zwaar krijgen knulletje |
|
quote: Sind wanneer spring jij in de bres voor de zwakkeren in de samenleving - Mutatis mutandis - |
|
Sinds daklozen stukken gaver en slimmer zijn dan de gemiddelde persoon...? Er is geen doelgroep waar een echte metalhead zo zichzelf kan zijn dan bij daklozen koop de impuls or die |
|
daklozen zijn homosexueel No meat is sweater |
|
|
|
|
|
niet echt zo extreem goed, vrij standaard goed gebrachte black signature |
|
Het nieuwe album of Loits in het algemeen? |
|
Ik vind Loits zeker niet standaard. Toffe band juist - hoewel ik er nog niks van in huis heb. |
|
Loits, tja... Ik heb er sinds kort twee CD's van. Die heb ik dan ook nog niet de aandacht gegeven die ze behoren te krijgen voordat je er iets zinnigs over kan zeggen. Op het eerste gehoor is het zeker niet onaardig maar ook niet uber-spaciaal. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deze week Must Album aangeschaft. Een prettige kennismaking was dat! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
+1 en nog ene met een witte cover leuke band signature |
|
Superband! Wie haalt ze eens naar NL? |
|
Speelden een paar jaar geleden onverwacht in de Baroeg, was een aangename ontmoeting, kundige band, spelen leuke, energieke bm. |
|
quote: Gave plaat, ja. Nu aan het luisteren, bij toeval. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
deze ook nog eens bovengehaald. Best aardig ja signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |