|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, wat wil je voor die 2 kaarten hebben dan? En hoe kom ik er evt. dan aan? Meel me anders even, adres staat in m'n profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 07-12-2006 23:30] |
|
Ik heb je net ge-smst en het gaat om 1 kaart. Ik mail wel effe |
|
mail terug! |
|
U ook |
|
het lijkt wel de muur, hehe. Mail terug. |
|
De Muur heerscht! Nog meer mail! |
|
Gelezen. Komt voor elkaar. |
|
Judge m, bedankt! Het was gezellie! |
|
Het was geen concert...eerder een ervaring...wat een geluid! Led Astray was er ook...gezellie Hersenloze Mayonaise eten |
|
lekker introotje ook! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
geinige marsmuziek gevolgd door het Wilhelmus... :-) Hersenloze Mayonaise eten |
|
En tig volksliederen, ja. Ik had gehoopt op een nummertje of wat van Jesus Christ Superstar. Helaas, geen gitaren. |
|
Dat was gaaf! Alleen wat langdraagig op een gegeven moment en verdomde links. Maar de percussie dames waren leuk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat vage foto's. |
|
quote:Graag gedaan beste kerel En het was inderdaad zeer geslaagd |
|
http://youtube.com/watch?v=5144-MQV0bU&feature=related Is dit nou een Liabach cover? Gave videoclip trouwens. |
|
nee tis andersom.. de laibach versie is de cover In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Poeh... Geef mij de cover dan maar... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Laibachkunstderfuge iemand al gehoord? signature |
|
Que? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het neue album. Edit: Laibach’s interpretation of Bach’s Kunst der Fuge is not a usual Laibach concert but a 90 min performance-installation show – a concert for “ Kreuzschach und vier Schachspieler”, with surround sound and visuals. quote: En ik maar denken dat Opus - Life is Life in die link stond. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 28-09-2008 11:26] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: idd zeer speciaal wiederom und so signature |
|
Ah. Fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb het nieuwe Laibach album; een CD die meerdere luisterbeurten nodig heeft en dan moet je er echt goed voor gaan zitten. Het is geen CD wat je even op de achtergrond aanzet.......maar zeker wel de moeite van het aanschaffen waard! In een nummer zitten wat gesproken woorden, maar voor de rest is alles instrumentaal. [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 28-09-2008 16:18] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |