IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Horna Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 07-10-2003 11:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nog geen topic over deze lekkere black metal band, die afgelopen vrijdag in de Baroeg te bezichtigen was. Ik moet wel zeggen dat ik ze op cd beter vind. Maargoed, meningen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-10-2003 11:20 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Standaard, niet meer dan dat. Niet slecht, hoor, maar verre van wereldschokkend.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 11:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ze zijn inderdaad heel erg goed.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-10-2003 11:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Niet wereldschokkend nee, maar wel gewoon lekker, precies de goeie riffjes en juiste sfeer.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-10-2003 13:59 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hoe was horna in rotterdam vorige vrijdag?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 13:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Heerschend.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 07-10-2003 14:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 13:59 schreef Leviathanica het volgende:
Heerschend.
kut, daar had ik bij willen zijn


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-10-2003 15:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

mwah, ik vond Horna een beetje tegen vallen, veel te rock en rollerig, de muziek komt op cd veel kwaadaardiger over. Desalniettemin wel een goed optreden.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2003 18:00 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 11:23 schreef Leviathanica het volgende:
Ze zijn inderdaad heel erg goed.


Die kippebeentjes zijn iets nieuw ja. Nog niet eerder gezien.


mvg wk10


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-10-2003 18:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

in hengelo waren ze iig gaaf, op cd nog nooit gehoord eerlijk gezegd...


Je moeder.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 07-10-2003 19:10 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

houden zo, het is een leuke liveband, meer ook niet ...


this user is dead


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-10-2003 22:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

op cd vind ik het wel een gave band, een iets snellere ruigere versie van taake.
afgelopen vrijdag viel tegen ja: slecht geluid vooral.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-10-2003 23:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oja baroeg he


Je moeder.


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 08-10-2003 15:11 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Hoe was Behexen dan! doe moest toch ook optreden!


Immortal Pride


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-10-2003 15:15 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 15:11 schreef Falkh het volgende:
Hoe was Behexen dan! doe moest toch ook optreden!

hebben maar 3 nummers gespeeld omdat de drummer een voetzweer had.
de drummer van salicious gods viel voor hem in maar ze hadden die middag maar heel kort de tijd gehad om te oefenen dus speelden ze maar 3 nummers..
maar was zeker de moeite waard!!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 22:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

behexen zag er niet uit maar heerschde de pan uit --> topic over deze avond:http: //forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=969180


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 08-10-2003 22:57 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb zelf het album Haudankylmyyden Mailla.

Persoonlijk vind ik hem erg goed, en kan niet begrijpen waarom ze het materiaal ervan slecht vinden..

" To correct a few things, personally we feel that the “Haudankylmyyden Mailla” album is not officially a part of Horna. It was done during a difficult struggle with Shatraug surviving a near-death experience and Moredhel leaving the band during the studio session. "

Verder zeggen ze dat ze de eigenaar van millenium metal willen dwingen de cd niet meer te verkopen.

Dat terwijl Millenium metal juist naar mijn inzicht de meest betrouwbare mailorder en persoon is die ik ken.



[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 09-10-2003 13:12]


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 08-10-2003 23:13 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik snap dat ook niet, vind haudankylmyyden maille en hiildentori de beste


Follow the freezing moon...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-10-2003 23:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 22:57 schreef istharol het volgende:
Ik heb zelf de album Haudankylmyyden Mailla.

Persoonlijk vind ik hem erg goed, en kan niet begrijpen waarom ze de materiaal ervan slecht vinden..

" To correct a few things, personally we feel that the “Haudankylmyyden Mailla” album is not officially a part of Horna. It was done during a difficult struggle with Shatraug surviving a near-death experience and Moredhel leaving the band during the studio session. "

Verder zeggen ze dat ze de eigenaar van millenium metal willen dwingen de cd niet meer te verkopen.

Dat terwijl Millenium metal juist naar mijn inzicht de meest betrouwbare mailorder en persoon is die ik ken.


ooit gehoord van het woord ''het''?


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 09-10-2003 13:11 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2003 23:21 schreef impaled succubus het volgende:
ooit gehoord van het woord ''het''?



sorry


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-05-2005 20:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Iemand de nieuwe al gehoord? Hij's erg gaaf! Een veel 'vettere' produktie dan voorgaande albums/ep's


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 06-05-2005 22:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Live in de vissekom was ok, maar niet erg ovetuigend. Ken dan ook geen cd's van horna. Wellicht beter op een groot podium?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-05-2005 18:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2005 20:59 schreef Gangrad het volgende:
Iemand de nieuwe al gehoord? Hij's erg gaaf! Een veel 'vettere' produktie dan voorgaande albums/ep's
Is hij vergelijkbaar met de 'Vuohipaimen' EP?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-05-2005 15:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 mei 2005 20:59 schreef Gangrad het volgende:
Iemand de nieuwe al gehoord? Hij's erg gaaf! Een veel 'vettere' produktie dan voorgaande albums/ep's

Wel een lekker cd'tje ja. Maar een vette productie? Het klinkt als een garage opname (wel erg true natuurlijk)


Zenial


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-05-2005 17:23 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2005 15:18 schreef Zenial het volgende:
Wel een lekker cd'tje ja. Maar een vette productie? Het klinkt als een garage opname (wel erg true natuurlijk)


Vandaar de aanhalingstekens
Het is niet 'vet', maar deze cd klinkt stukken minder iel dan het gros van de voorgaande.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-05-2005 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb gelezen dat de (dubbel)LP een veel beter beeld geeft van de band, het album en het groei proces. Heeft iemand het geheel gehoord? En voegt dit echt wat toe aan Horna/mijn collectie?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen