![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
quote:daar is toch al een topic over ![]() ![]() |
|
Waar? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
quote:Ik dacht bij Software. ![]() |
|
Ik vind niks :s Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Met de meeste dvd-afspeel-software kan je wel een screengrab maken. Met PowerDVD in ieder geval. Of wil je een stukje film van een DVD hebben? Dan zal je gewone dvd-rip-software moeten gebruiken die inderdaad in tig andere topics en bij doom9.net te vinden zijn. Zenial ![]() |
|
't gaat om een fragment van een minuutje ofzo.. Bedankt voor de tips.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik zocht gisteren iets vergelijkbaars: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=681311 [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-10-2003 14:45] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
heeft iemand een goede software-tip voor direct van dvd omzetten naar mpeg, ik wil de uiteindelijke mpeg klein houden. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Is AVI niet beter? (dus kleiner en toch scherp?) Ik heb hier 22 bestanden van allemaal 42~43 minuten, 624x352 ISO MPEG4 Xvid staat er verder, allemaal rond de 350MB. ![]() |
|
nee, avi is op dvix basis dacht ik.. moet mpeg zijn hiervoor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() ![]() |
|
hahaha, alweer zo'n goede grap ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Duh. Bram is goed! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
En Jorna kan het weten... ![]() ![]() |
|
Vroeger deed ik gewoon prntscrn van een lopende DVD en plakte het plaatje in Word zodat je kwaliteit van een film kon opsturen, maar nu lukt dat niet meer. Komt dat door Word versie 2007? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Waarom plak je het plaatje in Word in plaats van het gewoon op te slaan als afbeelding? ![]() |
|
quote: In paint wordt ie zwart zodra ik em opsla ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:Dat is wel raar, heb je niet een ander fotoprogramma? Ik gebruik voor zoiets meestal GIMP. Het lukt mij trouwens wel gewoon om een printscreen te plakken in Word 2007, dus aan de versie zal het niet liggen. ![]() |
|
Ok thanks ik zal een ander fotoprogramma erop zetten ![]() Nog een ander vraagje; weet je hoe je van enkele .vob files een speelbare DVD maakt? Alvast thanks again! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-09-2009 0:45] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=44991 http://www.moviecodec.com/topics/6174p1.html Blijkbaar kun je de vob-bestanden gewoon met Nero (of een ander brandprogramma) slepen naar de VIDEO_TS-map. ![]() |
|
quote: Thanks, maar dat lukte me met Nero niet: die ga een foutmelding; wat wel lukte is via IFOedit IFO en BUP files te maken; vervolgens was de DVD shrinken en branden een fluitje van een cent. ![]() Volgende stap is Blueray naar DVD conveteren; welk programa is hierin het beste? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-09-2009 0:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |