|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
: neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
zo!leuke dingen heb jij! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-11-2008 14:47] signature |
|
+2 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nice, wel concurrentie van wortel 1122, Conspiracy Records en ... die andere ben ik vergeten signature |
|
quote: Conspiracy & Neuropa zijn niet bepaald concurrenten, in tegendeel zelfs. : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
echt? alle twee antwerpenaars zeker BTW heb je de Merzbox toevallig niet? signature |
|
quote: Antwerpen? Nope, zijn gevestigd in Oost-Vlaanderen. Merzbox, nee, daar begin ik nie aan. : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
ik woon in Zwijnaarde, hier heb je de vinylla, behoorlijk veel Merzbow daar signature |
|
|
quote: Weldra misschien op stock : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
?wat gaat dat kosten in euro's IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: De box zelf zal op rond de 500€ komen. Denk wel niet dat ik dit monster in stock ga nemen. : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
Nee? zeg, heb je ook een jaarlijstje met favo releases van 2008? signature |
|
quote: Het blijft een waanzinnig hebbeding, als je geld teveel hebt mag je me steeds mailen quote: Neen, luister naar zoveel verschillende stijlen dat het appelen met peren vergelijken zou worden... : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
confitatuur ruult signature |
|
quote: Kon het nie laten: jonagold in willekeurige volgorde verplaatst naar Poll 2008 [Dit bericht is gewijzigd door Neuropa op 23-12-2008 21:09] : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
gewoon in de 2008 lijst posten signature |
|
Hypnos, krijg jij onze nieuwsbrief al? Mocht het je interesseren, geef maar een seintje. : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
interesse! signature |
|
quote: Naar waar mag ik die zenden? : neofolk : dark ambient : noise : experimental : electronica : industrial : |
|
signature |
|
|
signature |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |