|
Auteur: |
|
|
Als je slaapplaatsen overhebt.......Dan weet ik nog wel een aantal mensen die interesse hebben. Is niet echt handig te doen vanuit tilburg. Her enchantment is wel gaaf, heb ze afgelopen weekend nog gezien in Helmond. Annatar is trouwens ook zeer gaaf. Trisomy is wel ok, maar is niet helemaal mijn muziekje. Beetje te rustig |
|
Helaas...we moeten zelf ook al bij iemand blijven slapen en die zit al vol. Volgende keer weer? Wat vond je trouwens van de c.d.-presentatie? Groetjes, Irene Fuck all arrogant people! |
|
quote:Die irritante @#%(#*%-monitor die de hele stond te zoemen he... Verder was het een erg goed optreden.. zeer zeker de moeite waard! Maar dat had ik al gezegd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hai Helmet, Krijgen wij ook nog een reviewtje van onze c.d.-presentatie hier op Zware Metalen? Je hebt het wel beloofd he! Groetjes, Irene Fuck all arrogant people! |
|
Jaja, komt er aan. De foto's moeten nog ontwikkeld worden (geen digicam).. ik hoop dat het toestel een beetje redelijk werkt onder deze lichtomstandigheden.. mijn eigen fototoestel is kapot I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De foto's staan online op http://www.Trisomy.nl! Een voorproefje: |
Index / Concerten |