|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: maar speltechniek is voor mij niet het belangrijkste. het gaat om de kwaliteit van de riffs. beter een goed nummer met twee sterke riffs dan een volledig volgepropt nummer met stomme stukken erin. maar er zijn natuurlijk ook abnds die wedl veel riffs in een nummer kunnen steken zonder dat het slechter wordt zoals sabbath. maar nogmaals, ik vind een band niet beter omdat ze een "stergitarist" hebben ofzo. |
|
je weet best dat ik dat helemaal met je eens ben... maar ik vind niet dat dat het geval is bij zowel Sabbat als Xentrix...met name SABBAT is behoorlijk technisch maar op een goede manier zonder te verzanden in nodeloos geshred, waar ik ook helemaal niet van hou (hey ik ben een grote VENOM fan!) Maar ONSLAUGHT is zeker cool, ik draai de eerste twee platen veel..maar ehb een lichte voorkeur voor the force! |
|
quote: Ja, maar jij weet ook dat ik het ook met jou eesn ben. maar dan is het al snel klaar hier toch? Overigens, ik heb ooit eens een tape gahad van een of andere band genaamd Slammer. die waren ook best goed maar hadden wel alles gejat van Testament. |
|
da's waar Slammer is id ook een leuke band , heb er ergens een Cd'tje van! |
|
quote: Tering, ik heb dat ding gedownload, en wat is die fucking vet zeg! Wat een ontzettend brute band! Eens kijken of ik hier cd's van kan vinden. |
|
ik heb de flexi 7" blood for the bloodgod nog ergens liggen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vond eigenlijk de beste Sabbat de eerste Skyclad Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
In de loop van 2004 ben ik er toch in geslaagd om "History of a time to come" en "Dreamweaver" op CD te bemachtigen, wel wat aan belachelijke prijzen (naar mijn gewoonte) maar ze zijn het waard I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb recent de originele pressing van History of a time to come op cd voor 10 euro weten te bemachtigen hehehe. Overigens heb ik ook recent 2 tourshirts van deze geniale band op de kop getikt, erg gaaf spul allemaal! |
|
'Hosanna in excelsis' blijft een straf nummerke. Beetje black ook (al). Crusified! Muhahahaa!! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ze hebben naar mijn mening wel meerdere nummers die wat black invloeden met zich meedragen. Heerschende band overigens. Ooit nog eens op Dynamo open air mogen aanschouwen spelfout weggehaald... |
|
quote: *bruut jaloers* Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Heeft iemand toevallig die demo? Magic in nogwat? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
'magic in practice and theory' heet dat ding, en nee sorry was t maar zo'n feest In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hmm, de teksten bevatten ook enkele vage verwijzingen..richting het bm genre Hark! The fallen Angels sing: "Glory to Satan our King, the Holy Church we thus defied, the usurper crucified." Prayer shall offer no protection, from the swords of Blasphemy, holy altars rent asunder, in our deeds - priests their destruction see: The fear that dwells within them, at the wrath of Satan's hoard, grows and fills their hearts with terror, those who live by prayer - die by the sword. We're cleansing the world with destruction and war, fear for your life when we knock at your door, there will be no salvation, just death and starvation, and Earth shall be Hell evermore. Hark! The fallen Angels sing: "Glory to Satan our King, the Holy Church we thus defied, the usurper crucified." Dark formations fly above us, ghastly are the Lords of Hell, who proudly storm the gates of heaven, from which their noble masters fell... [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 29-06-2005 21:36] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Sabbat was uniek, ik heb ook nog nooit iets gehoord wat er op leek. tja Skyclad; maar is toch vet anders dan Sabbat. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
uit een interview met martin, in het begin van skyclad: " skyclad is wat sabbat had moeten zijn" In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Vind ook alleen het eerste skyclad album werelds pakt me ff meer dan sabbath Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Ik heb alle drie de ceedee's. Die derde is niet wat, maar ik heb hem toch. Tevens heb ik nog de video van een concert uit berlijn (trouwens achteraf het laatste optreden van Martin bij Sabbat). "The End Of The Beginning" heet die. En ik heb ook nog een grijs shirtje van Sabbat liggen van "History...". Idd nog een nummer van gespeeld met Airwolf in een oud bandje. Gave band idd. Skyclad's eerste cd vind ik ook een enorm gave plaat, maar de rest van Skyclad doet me niet zoveel. |
|
quote: uhm ja dus metallica zal ook wel iets te melden hebben dat zoals ze nu klinken dat dat juist is hoe metallica had moeten zijn Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Enkele gave oldschool Sabbat foto's hier: http://www.flickr.com/photos/47142214@N00/ Hallelujah brothers, Hallelujah praise the lord! Fucking geniaal. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Trouwens.... er zijn nog verschillende platen van hen (vynil) te bestellen bij de heer andy sneap heb ik via zijn forum wel vernomen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jup, kwam ooit op een of ander forum terecht waar hij post en blijkbaar vinyltjes weggeeft van die 7" die ooit bij een of andere magazine zat. Blood For The Bloodgod heet dat ding en het nummer dacht ik. Eens kijken of ik dat nog terug kan vinden. Nog zo stoere internet warrior. |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |