|
Auteur: |
|
|
ikke!!!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb ze 'laatst' in 013 gezien (Metalfest) en vandezomer op Graspop, maar nog een keertje zul je mij ECHT niet over horen klagen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Op Graspop was het inderdaad goed te pruimen |
|
Als het een beetje in Zuid Nl is ben ik zekers van de partij. |
|
en de graspop show was dan volgens ons zelf een van de minder geslaagde shows; lichtshow was defect, videoprojectie gaf de pijp aan maarten 3 minuten voor de show. dus, maak je borst maar nat als ze weer een echte eigen - en volledige - show kunnen geven bedoeling is om een tour op te zetten, dus dan komt noord EN zuid EN oost EN west aan bod [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 09-10-2003 12:55] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Kom maar op met die Samael-gigs! Touché, pussycat! |
|
maar dan wel zonder krukken Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Doe de de biebob ofzo ook ff. k kon er op graspop niet bijzijn de vrijdag. |
|
Laat maar komen! |
|
quote:Ik vond dat wel stijl hebben eigenlijk. Een beetje arrogante muzikant had de shows gecancelled.. dit was juist een mooie oplossing. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben ik het helemaal mee eens... en dan had vorph zittend nog een boel meer uitstraling en charisma dan menig andere zanger staand. toch mis ik het wel een beetje, niet meer vorph's gitaar dragen terwijl hij het podium op huppelt i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: De Biebob is wat krap voor die show, heb dat dit jaar in Antwerpen gezien, indrukwekkend en gaat perfect samen met de muziek. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als ze nummers van 'Ceremony of Opposites' en eerder spelen kom ik ook . |
|
op de amerikaanse tour speelden ze ook son of earth, en black trip stond al op de setlist in antwerpen. i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Bij mij niet. Zag ze op Graspop en viel bijna in |
|
quote: hier nog een! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Oew ik vond ze zo vet op Graspop! kon er eigenlijk niet helemaal van genieten omdat er contand iemand mij heel erg aan het vasthouden en betasten was ... wat opzich niet zo erg was hoor.. Maar goed kon er niet HELEMAAL van genieten! Dus....een 2e keer zou ik toppie vinden!! LAI LAI HEI |
|
quote: Dan kom ik zekers |
|
ikke!! weet trouwens ook wel een leuke zaal |
Index / Concerten |