|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt me wel Heerschend, toch jammer dat 't helemaal in Breda is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Daar ga ik dus heen zondag Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
denk dat ik er wel ben.. ernst, zoek jij alvast op hoe we er moeten komen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ja is goed en geef mn jos zn hnummer es dan schop ik die ok wel vast die richitng uit |
|
ziet er leuk uit DETONATION RULES THE LAND!!!! ik kom wel ff kijke Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Ik moet er zowiezo heen!! Dan ga ik wel lekker duur met de trein kan me niet schelen maar ik moet erheen!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: geef ik vnaaf wel.. ik geloof dat hij zaterdag ook meeging naar dat scoutingfeest maar hij gaat in ieder geval weer terug naar vlaardingen tenzij jij hem op je kamer wil hebben liggen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
mja kan wel denk als ie kan klimmen |
|
Tijd Treinstation/Locatie Spoor Richting Reisdetails 13:06 Delft 2 Rotterdam Centraal Sneltrein 2249 14:14 Breda 6 Tussenstations Treinroute met mogelijke vertragin want er wordt aan het spoor gewerkt |
|
quote: Bij de NS (No Service) is er altíjd vertraging. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hehe doe een kurk in "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Dus wel: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=985009 |
|
mja is ook moeilijk vinden als ut zon naam heeft ... |
|
Uiteraard even biertje drinken daar |
|
quote: Dat ander topic stond volgens mij minder in dan hierin. |
|
quote: zekers |
|
quote: oooohhh SAI!!!! Wat doe jij hier nu weer?? junior member hahha Sjeetje je bent ook overal waar ik ben he?? Naja zondag gaat in ieder geval door!! See The Absence Behind My Eyes |
|
Hmm aha eef ben jij dat haha Ja ik ben je aan het stalken hoor pas maar op!!!! :D:D:D Nagoed ziek je zondag wel samen met Graaf |
|
de eerste keer dat ik detonation zag was het geluid kut(duh... koornbeurs) maar toen heerschte het nog de pan uit "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Idd, het was echt heerschend daar en natuurlijk gelijk het album gekocht ^^ Morgen word Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: voor jou is het laat je haar eens groeien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Jah, idd, maar heb ik al eens geprobeerd, maar is beter als ik 't kort hou. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
was weer lekker zondagje vond aleen bloodboil erg zuigen en ook last days of humanity kan ik me niet echt in vinden maar voor deto,devious en brutus - |
|
quote:De zanger zit nu hier in huis.. Ik zal de boodschap even overbrengen.. |
|
Was gezellig!! Waar was jij dan Judge? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |