|
Auteur: |
|
|
"I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Neeeeeee, niet ZONE, heb ik een paar keer in de pipo gezien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Don't shoot the messenger. Het is mijn kopje thee niet, maar ik heb nou eenmaal een login. Een vriendendienstje zogezeid. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
the cum experience? messy avond. Oud Vuil. |
|
bump in the night.... Botsauto's? Dit slaat nergens op. |
|
quote: is dat niet een rap nummer bump bump bump |
|
quote: Neen, een oeroude Halloween-uitspraak. Doelt op de poorten tussen onze wereld en het dodenrijk, die op 31 oktober of 1 november wagenwijd openstaan, schijnt. Zal ik een collegetje weggeven over de oorsprong van dit veramerikaanste volksfeestje, wat in Nederland onder hevige aanvoering van de middenstand een snelle vlucht maakt? "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
je bedoeld, weer iets wat de consument zal moeten consumeren. Flikker toch op met dat halloween |
|
Ja, flikker jij op met je avatar met die kutkikker waar voor ongeveer drie miljoen aan marketinggeld in is gepompt om die boeken te laten verkopen. Tegen de commercie is prima, maar dan moet je wel consequent blijven, Ghoultje. |
|
het is tenminste geen stomme amerikaanse kikker, zo |
|
"fuckin'" is best amerikaans ... this user is dead |
|
ja maar ozzie is brits |
|
Als ik naar de overburen kijk is het elke dag Halloween, wat een mix tussen viswijf en paardebek .. brr |
|
@ Lunachick: Jouw user-icon, heb je die van de Death-comics? mvg wk10 |
Index / Concerten |