|
Auteur: |
|
|
Ja dus komen naar de Exhumation of Europe 2003 tour!!! zaterdag 25 oktober spelen de tourende bands: Exhumed, Cephalic Carnage en Inhume, in Arnhem!! Met Bloodboil ook nog eens erbij. de Zaal opent om 20.30. Voor de prijs zie de website www.willemeen.nl de zondag erna in de 013 maar een zaterdag is veel relaxder natuurlijk dus komen naar de Willemeen!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-10-2003 1:49] |
|
Ik ga naar Tilburg de 26e.... daar speeld het zootje ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
de rijdende wietbus komt dus ook in 013... |
|
In de 013 speelt ook Nasum erbij dus geen moeilijke keus voor mij. |
|
was het maar waar ja.... |
|
Ben er misschien de 25e ook, kijken of ik dan nog geld heb |
|
quote: Nasum heeft de toer gecancelled, die zijn er dus niet bij in 013. Maar ik ga naar 013 |
|
Bloodboil is anders ook echt de moeite waard hoor!! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-10-2003 12:44] |
|
yeah!! wij hebben hun zanger aan het dansen gekregen!! |
|
ja... ik vrees dat ondergetekende zich weer naar de terign gaat zuipen zoals ale voorgaande keren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
niet weer van de trap gaan vallen he |
|
dat maak k zelf wel uit Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
degotante broodzak mvg wk10 |
|
Nu ik weer fijn n kamer in Nijmegen heb ga ik zeker naar de Willemeen maarre hoelaat is het afgelopen? Is Nijmegen nog te halen zonder n band te hoeven missen??? En zijn er misschien nog meer Nijmegenaren die hier heen gaan??? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
cool!!! arnhem is the place to be... de dag erna spelen undying en walls of jericho in de goudvishal... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
willemeen is een fijne tent, nadeel dat ie wel vol moet zitten |
|
quote: de laatste trein terug gaat om half drie |
Index / Concerten |