|
Auteur: |
|
|
Hoe zijn de cd's na 'Clawfinger' ontvangen door het publiek? this user is dead |
|
hoe waren ze in de bosuil? |
|
quote:Voor ZM? |
|
Of ze eigenlijk nog een fanbase hebben zoals ten tijde van Deaf Dumb Blind. mvg wk10 |
|
quote: Geen idee, maar in Utrecht waren ze waaaaaanzinnig goed. quote: eh... ja. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ah ok, de hoofdredactie wist hier dus niets vanaf Maar: Top! |
|
quote: Nee sorry, maar we hebben het vrijdagavond spontaan met de band afgesproken zeg maar 't zijn echt toffe lui. Maar mag het ome Jenje... ah toe, ah toe, ah toe [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 11-10-2003 21:06] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
NEE DUH |
|
quote: Ik doe het lekker toch Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Brave heks |
|
quote: prrrrrrrrrrr... Heeft u nog vragen voor Clawfinger? Over ca. 2 uur gaan we richting Nighttown. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
vraag eens wie nu eigenlijk de echte neger is In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Heb ze wel eens het gevoel in hun behoorlijk originele muzikale samenstelling/insteek gekopieerd te worden door verschillende nu-metal bands? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik vond Clawfinger toch altijd een beetje een Senser ripp-off. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: In de Bosuil was het heel goed om aan te horen . Enigste minpunt dat het veel te laat begon. Mijn foto's staan hier : www.pixum.nl/members/aerpel Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
Voor degenen die het nog niet ontdekt hebben. Het interview staat inmiddels op de frontpage. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
[flame] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 17-10-2003 9:53] |
Index / Algemeen |