IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : valhalla
maniacM
Usericon van maniacM
Posted 11-10-2003 13:21 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

Kent er hier iemand 'Valhalla'. Het werd mij aangeraden, maar ik heb geen f*cking idee wie of wat ze zijn. Wie helpt mij? Zijn ze uberhaupt de moeite waard om info over op te zoeken?

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 11-10-2003 13:29 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

moedig zijn in dit leven en met eer sterven, dan kom je er vanzelf....

nee sorry, nooit van gehoord

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-10-2003 13:32 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

is toch een tent in sevenum?

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 11-10-2003 13:46 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 13:32 schreef collision-tammi het volgende:
is toch een tent in sevenum?

Nee, het is een band en ik heb al een wat van ze gevonden inmiddels. Ze klinken erg Rhapsody-achtig. Hmmm. Maar als mensen mij er meer over kunnen vertellen, graag!!! Want nu wil ik het weten ook.

Hey, ik heb een recensie gevonden:
Another demo from my dungeons. So, not new, from autumn 2002, but we are supporting the underground right? So here it is! And this one is really cool. I can’t really place it, it has a lot of influences, and Valhalla knows how to combine this very very well. This is some kind of a folky metal band that was unknown to me, till this amazing demo. And it has the right demo/underground feeling that I like so much. The music can best be described as folky/viking metal with heavy metal influences. But the band doesn’t travel the easy path, at the end of first side of the tape we get to hear some strange cover version of The Beegee’s "Stayin’ Alive". Strange, very strange, but still enjoyable! On the second side of the tape there appears a little change in style, it’s getting more doomy, and this side is also really great. And another cover song can be found in AC/DC’s "Highway To Hell", a strange choice again, but done highly original, in the doomy/folky feeling. I think this band needs a little more respect and attention in the metal scene. One of the better viking/folk metal demo’s I ever heard, an awesome multitalented interesting band… Hope to hear more of them soooon!

Dusss, nou weet ik nog niet of ze wat zijn, want wat is nou een recensie?

[Dit bericht is gewijzigd door maniacM op 11-10-2003 13:53]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 11-10-2003 15:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Rhapsody achtig?
Er zullen wel meerdere valhalla's zijn.
Volgensmij kan je een review lezen op vampire-magazine.com .. kijk daar maar even.

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 11-10-2003 17:26 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2003 15:10 schreef wladimir het volgende:
Rhapsody achtig?
Er zullen wel meerdere valhalla's zijn.
Volgensmij kan je een review lezen op vampire-magazine.com .. kijk daar maar even.

Bovenstaande recensie komt van vampire-magazine.com!!! but thanx nevertheless

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com