IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Konkhra
Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 12-10-2003 0:03 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Op de website staan 18-19-20 November als concertdata in Belgie en Nederland, maar volgens de Mundo en Effenaar blijk dat niet door te gaan.

Als iemand weet waar ze eventueel wél optreden, dan wil ik het wel graag weten :>

Ik vind het nieuwe CD "Reality Check" anders behoorlijk kont schoppen

A black heart can only find beauty in darkness.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-10-2003 9:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 20:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

na 'em al een tijdje in de bakken gezien te hebben, toch aangeschaft voor een paar pleuro, 2e hands..Reality Check van Konkhra....en potverdikkie hij is nog goed ook! Wat de bovenstaande link naar de recensie over deze plaat....het hoge tempo, dat valt wel mee, lekker lomp door de bocht!

Lekker veel hints naar Slayer & Machine Head, mooie thrash/death plaat van een band waarvan het jammer is dat zo weinig mensen het kennen.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 09-06-2004 20:45 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Aangename klanken

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 09-06-2004 20:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat bedoel je?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-06-2004 20:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind Weed Out The Weak hun beste.

Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen, maar zo heel erg gemakkelijk is de Konkhra discografie niet te krijgen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 09-06-2004 22:55 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Hun oud werk buiten beschouwing gelaten, "Reality Check" vind ik wel 10x beter dan "Weed Out The Weak"

A black heart can only find beauty in darkness.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-06-2004 23:05 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Inderdaad..Reality check is een heerlijke bak herrie..heb ém hier zelf ook liggen

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-06-2004 23:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2004 22:55 schreef Pyrexia het volgende:
Hun oud werk buiten beschouwing gelaten, "Reality Check" vind ik wel 10x beter dan "Weed Out The Weak"

Wijsneus, Weed Out The Weak IS hun oud werk.

Ja ok, Spit Or Swallow en Sexual Affective Disorder zijn nog ouder...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 10-06-2004 9:22 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Sexual Affective Disorder

None of us are saints - Albert Fish

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-06-2004 9:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Konkhra is wel grappig, moet nog steeds dat nieuwe album beluisteren.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 18:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Konkhra - Nothing Is Sacred - 2009
Kende de band niet en tijdens kansloos random downloaden kwam ik deze tegen.
Word er best wel blij van zo op het eerste gehoor. Zang is wel wat wennen maar ergens past het bij de muziek.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-04-2009 18:05 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ooit Weed out of the week toevallig eens gekocht. Gave plaat is dat.

Misschien die nieuwe ook maar eens beluisteren.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 18:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik vind die nieuwe zeer catchy.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-04-2009 18:11 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gaaf artwork ook.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 26-04-2009 12:36 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Wow, tof hoesjieee.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-04-2009 13:27 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 18:11 schreef Dentz het volgende:
Gaaf artwork ook.

Op een of andere manier doet me die aan deze denken:

Die nieuwe ook maar eens beluisteren dan.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 26-04-2009 22:33 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

is dat niet de oude band van de drummer van The Haunted?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com