|
Auteur: |
|
|
|
|
na 'em al een tijdje in de bakken gezien te hebben, toch aangeschaft voor een paar pleuro, 2e hands..Reality Check van Konkhra....en potverdikkie hij is nog goed ook! Wat de bovenstaande link naar de recensie over deze plaat....het hoge tempo, dat valt wel mee, lekker lomp door de bocht! Lekker veel hints naar Slayer & Machine Head, mooie thrash/death plaat van een band waarvan het jammer is dat zo weinig mensen het kennen. |
|
Aangename klanken |
|
wat bedoel je? |
|
Ik vind Weed Out The Weak hun beste. Die moet ik nog steeds een keer aanschaffen, maar zo heel erg gemakkelijk is de Konkhra discografie niet te krijgen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hun oud werk buiten beschouwing gelaten, "Reality Check" vind ik wel 10x beter dan "Weed Out The Weak" A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Inderdaad..Reality check is een heerlijke bak herrie..heb ém hier zelf ook liggen Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Wijsneus, Weed Out The Weak IS hun oud werk. Ja ok, Spit Or Swallow en Sexual Affective Disorder zijn nog ouder... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sexual Affective Disorder None of us are saints - Albert Fish |
|
Konkhra is wel grappig, moet nog steeds dat nieuwe album beluisteren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Konkhra - Nothing Is Sacred - 2009 Kende de band niet en tijdens kansloos random downloaden kwam ik deze tegen. Word er best wel blij van zo op het eerste gehoor. Zang is wel wat wennen maar ergens past het bij de muziek. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ooit Weed out of the week toevallig eens gekocht. Gave plaat is dat. Misschien die nieuwe ook maar eens beluisteren. |
|
Ik vind die nieuwe zeer catchy. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Gaaf artwork ook. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wow, tof hoesjieee. |
|
quote: Op een of andere manier doet me die aan deze denken: Die nieuwe ook maar eens beluisteren dan. |
|
is dat niet de oude band van de drummer van The Haunted? |
Index / Heavy Metal |