|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
iemand een touraffiche? signature |
|
Wat moet je er voor hebben? Zal ik je een blikje bier opsturen? |
|
Eerst flink mee schudden Zenial |
|
MCD niet echt tof. Teveel zoeken naar muziek. |
|
Live wel supersferisch, echt een klimatologische impact door de tempo en niveauverschillen in de muziek signature |
|
quote: Hier liggen er ook nog pakkembeet een stuk of 100 denk.... Handig, posters die met de post komen als het concert al geweest is.... |
|
verkopen? lui zat die ze willen Je moeder. |
|
Verkopen? Mijn sofinummer begint niet met cijfers 729... Wat een ander laat liggen ga ik een beetje verkopen zeker? Zo aan de grond zit ik nu ook weer niet. |
|
nouja niet daarom maar zijn zat lui die er maar al te graag een willen hebben. en alleen de portokosten + een biertje zijn al zat dan toch? (biertje voor de moeite voor het opsturen) Je moeder. |
|
die hypnos...handelaartje.wat voor lol heb je daar nou in Fuck the world and fuck you |
|
It's my duty to please your booty signature |
|
quote:Ik iig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hey Burzum, tijdje geleden in een vergeten topic hadden we het over "aparte/vage blackmetal". Dit klopt wel aardig. Jammer dat ik weer achter de feiten aan loop. Beter laat dan nooit. Heerlijk tijdens het nadenken, deze muziek. Suck my piss |
|
Hehe, luister ook The Meads of Asphodel eens. Niet echt vergelijkbaar met Negura Bunget maar wel extreem vaag |
|
En, menseh, wat vinden we van de nieuwe??? Da's wel even schrikken he? Voor mij wel iig, opeens ligt daar een onderhoudende plaat! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zo onderhoudend is ie nu ook weer niet. |
|
Ik zeg toch niet HOE onderhoudend-ie is? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hij is zeer fijn in elkaar gezet. Ik ben zeer te spreken over de balans tussen de nummers. Waar NB eerst een nogal gammele samenwerking tussen willekeur en ragwerk leek te zijn, is het nu erg fijn om te horen dat kapittels ook een ruimte innnemen. Ik was zelf altijd al erg onder de indruk van het nummer "Inarborat" (boomloos?) van de evenzogetitelde EP, maar de nieuwe versie vind ik zo mogelijk nog fijner. BM, insert trommels. Insert woodblock, insert echo. Prachtig. |
|
komt die nieuwe nu met een extra DVD? signature |
|
quote: Ja, in een 8 panel digipak Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De cd is echt ziekelijk goed. De intro's zo duister. heb alleen de dvd nog niet bekeken. Gelegenheids satanist |
|
quote:Gezocht en gevonden, hehehe. Vind de hoes zo gaaf! Ga proberen iets in soortgelijke stijl te maken op m'n plafond in de nieuwbouw [of laten doen dien door pa, die schildert]. |
|
quote: je pa, wat een schildert is me dat! mijn pa is slechts een snoodert maar hoes is idd geni-aal, en de mzuiek! signature |
|
quote:Hij is geen kunstschilder ofzo, maar gewoon schilder [muren, kozijnen, deuren, bla]. Hij heeft een stille hand en meer zin daarin. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |