|
Auteur: |
|
|
yep, heb hun promo en die ragt inderdaad behoorlijk. Een typische Osmose band. |
|
Klopt, het heeft idd ook wel wat van Impiety weg. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dan kun je naar alle waarschijnlijkheid de band Lost Soul ook wel waarderen. 1 van de betere Osmose bands! |
|
hmm ja angel corpse heeft een dun black randje, gelukkig maar vind ik zelf. Ik zal het eens gaan opzoeken! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Lost soul heb ik idd 2 cd's van. Lekkere band. Hoewel ik ze niet super origineel vind. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
tsha orginaliteit is vaak ver te zoeken bij bands, veel is immers al een keer gedaan. |
|
Das verder ook niet enorm belangrijk. Een band als Demonized beukt je gewoon lekker omver. En het klinkt allemaal erg lekker. En daar draait het toch allemaal om. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ahhh, ie vindt het goed |
Index / Heavy Metal |