|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er net weer, maar mocht je ze weer hebben meldt het maar weer. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-12-2003 18:07] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ZM heeft niet alleen een nieuwe server maar ook provider dus daar kan ook nog een probleem ontstaan |
|
Nergens last van .. |
|
Ik nu ook niet meer KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
grmbl ... klote novaXess moet zijn routers eens op orde hebben ... onbereikbaarheid lag dus niet aan ZM |
|
Was goed te merken nu... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Kreeg net het volgende mailtje: quote: klote wormen |
|
Toch fijn dat er maar 1 prutser tussen hoeft te zitten die zijn server niet beveiligd en meteen het hele netwerk plat legt. |
|
ja inderdaad. Die moet niet voor mijn auto komen |
|
misschien was die virusscanner bij widexs toch niet zo overbodig |
|
we zitten niet meer bij widexs |
|
floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed floed |
|
Geen time-outs, wel stront traag. Edit: nvm. quote: [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 17-11-2012 11:37] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
De snelheid van het forum is gelijk aan het aantal bezoekers? |
|
Zijn er hier meer mensen die toch met grote regelmaat de laatste tijd onderstaande melding krijgen als ze de ZM (forum) site willen benaderen? "Oeps de databaseconnectie is er uit getieft. Als de verbinding niet binnen een paar minuten terug is neem dan contact op met de beheerder." |
|
ja When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ook wel een paar keer gehad, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Wordt tijd dat men er iets aan doet dan... |
|
Of jullie drukken gewoon nog een keertje vaker op F5 dan je normaal al doet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren en vandaag, daarvoor geen problemen. |
|
quote: Voor de gein eens geprobeerd... FAIL!!! |
|
Ik had godverdomme een lange post bijna af. Wilde 'm checken op spelfouten, BAM, database getief. Dat is fakking irritant. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |