|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
goh wat heb ik hier nou daàt was nog eens UVA! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
juist.. all hail!!! jij bent er dus bij smeerlap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Omdat het gisteren in Herzele wel een tof metaalfeest was: vandaag nog eens in Asten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Heusden,wij Astenaren willen niks met dat boerengat te maken hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-11-2003 13:04] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-11-2003 13:04] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Iemand enig idee hoe laat het afgelopen is ? |
|
quote:Hoe laat ga jij? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Weet ik veel. |
|
ik vertrek, nu, ongeveer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Pullen, RAAAh het was stoer! IS, denk ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
boombaard was gaaf, de uitermate valse zang voegde vreemd genoeg nog wat toe ook hehe garmenhord was zover mogelijk nog gaver maar heidevolk heerste het hardste! helaas halverwege heidevolk al moeten vertrekken, krijg je als je in zwolle woont, het concert vergeten was en daardoor geen vrij hebt gevraagd... Je moeder. |
|
quote: Gisteren swingde Garmenhord heel erg, heerlijk gefolkt daarop, huppel, huppel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: muhahaahahahhaa "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
de optredens van de bands in de Jonosh waren 10 keer beter als de avond ervoor in Herzele... waarschijnlijk komt dit door het geluid op het podium want in Herzele leek het wel een noise show... verder, 2 heersende dagen gehad... ben ook erg blij met mijn nieuwe china gemaakt van een shotelantenne... met danbk aan Stuurbaard of corpse! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
added heerschness met de schotel-bekken! het was erg leuk, vooral bedankt aan Riddere Kwelle voor het uitlenen van zijn speelgoed! |
|
de bands zeiden me sowieso al weinig maar 't was wel een leuk (lees UVA-waardig) feestje! btw aan Belgen geef je géén halve pint als je geen last wilt. EN je neemt ook geen niet lege fles weg als een Belg gaat pissen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Was helemaal geweldig, en wat een zatte afterparty, prima vermaakt! |
|
Ja, die afterparty moet wel goed geweest zijn, gezien de foto´s. Heb het zelf moeten missen. Hoe dan ook een heerschend weekend! Iedereen die daar aan meegewerkt heeft: Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Hey,kan je me even mailen waar die foto's staan? legatius@yahoo.com Danktu Je kan me de bout hachelen! |
|
potver dat was me weeral nog eens een feest, ik wacht nu al weer op de volgende! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |