|
Auteur: |
|
|
Zoals de titel al zegt: Heeft er iemand foto's gemaakt tijdens de concerten van Anathema? bla...bla...bla... |
|
Helaas, ik wou dat ik er was geweest. the only pleasure is pain |
|
Neen, ik was ziek, dus ik was er niet. Heads I win, tails you lose |
|
Nee, helaas. No regrets and no remorse... |
|
Ai. Jullie hebben wat gemist hoor. bla...bla...bla... |
|
...Everwake... ..and my dreams are wondrous.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Not a care If I ever wake What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Smaken verschillen gelukkig Maar heeft er nou niemand foto's bla...bla...bla... |
|
Misschien dat ik mensen ken die foto's gemaakt zouden kunnen hebben omdat ze wellicht op dat concert aanwezig hadden kunnen zijn. Mochten deze onwaarschijnlijkheden juistheden blijken te zijn, dan zijn er gegarandeerd mooie foto's van Anathema in Vera voor je, want die gasten maken vaker foto's, en alles digitaal dus goeie kwaliteit. Moet ze alleen nog weer tegenkomen binnenkort. Maar dat moet geen probleem zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wow dat zou geweldig zijn. Wat moet ik toch zonder jou ? bla...bla...bla... |
|
Out of the deepest bowels.... Op 24 mei kun je in de bibelot en op 25 mei kun je in hardenberg weer foto's maken! Ook van orphange op 25 mei dacht ik. Dit is nog niet confirmed het staat op mojo |
|
Hééééééééééé? Watte?? Krijgt mijn leven daar ineens weer zin? |
|
quote: Euhm.... ff lachen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Zo, nu gaat het wel weer Zenial |
|
quote:Concert in Dordrecht staat inmiddels bevestigd op de Bibelot site.. En ook nog eens Eria d'Or als support!! Daar ga ik zeker bij zijn!! |
|
jaja M, ga nou maar weer eens modderworstelen of je mag ook mee met de Arnheimse delegatie paintballen:D |
|
ik heb wel een paar foto's van het concert wat ze in december in de 013 gaven, mocht je nog op zoek zijn naar foto's. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hoe? Gaat Anathema nu weer op tour of hoe zit dat? |
|
Kijk eens naar de datum van de eerste post |
|
Jamaar, de datum van die post waar ik het over heb is GISTEREN. Posted 17-04-2003 23:08 by NolthuarII -------------------------------------------------------------------------------- Out of the deepest bowels.... Op 24 mei kun je in de bibelot en op 25 mei kun je in hardenberg weer foto's maken! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-04-2003 14:59] |
|
kijk maar op www.mojo.nl en op de site van bibelot zoals Judge M. al zei. daar staan ze geboekt voor de datums die ik aangaf en ja dit is up to date. Het topic kwam van pagina 19 van concerts [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 18-04-2003 15:45] |
|
quote:Heersch! Wanneer is het paintballen? Licht anders heer Nasty ook even in.. Die ziet dat ook wel zitten denk ik... |
Index / Concerten |