IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Heeft iemand foto's van Anathema gemaakt toevallig?
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 10-10-2001 21:47 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Zoals de titel al zegt: Heeft er iemand foto's gemaakt tijdens de concerten van Anathema?

bla...bla...bla...

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 23:01 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Helaas, ik wou dat ik er was geweest.

the only pleasure is pain

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 10-10-2001 23:15 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Neen,
ik was ziek, dus ik was er niet.

Heads I win, tails you lose

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 11-10-2001 10:27 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Nee, helaas.

No regrets and no remorse...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 11-10-2001 22:46 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ai. Jullie hebben wat gemist hoor.

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-10-2001 2:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2001 22:46 schreef Lady Rose het volgende:
Ai. Jullie hebben wat gemist hoor.

Ja, dat zei m'n vriendin ook al, dat ik echt wat gemist heb. (zij rende dus gillend de kelderbar van Vera in na al een half nummer. Toch knap van haar, dat halve nummer volhouden.)

Voor mensen die Anathema nu pas leren kennen, en nog geen concert van 5 jaar of langer geleden hebben gezien: JULLIE hebben echt wat gemist. Voor de rest: Blijf de tourdata van andere Britpopbands en Robbie Williams in de gaten houden, anders mis je zo weer wat.

Anathema.

(En nu weer snel J'ai fait une promesse opzetten.)(Of Everwake.)

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-10-2001 3:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...Everwake...

..and my dreams are wondrous....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-10-2001 14:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Not a care
If I ever wake

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-10-2001 15:09 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Smaken verschillen gelukkig
Maar heeft er nou niemand foto's

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-10-2001 10:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Misschien dat ik mensen ken die foto's gemaakt zouden kunnen hebben omdat ze wellicht op dat concert aanwezig hadden kunnen zijn.

Mochten deze onwaarschijnlijkheden juistheden blijken te zijn, dan zijn er gegarandeerd mooie foto's van Anathema in Vera voor je, want die gasten maken vaker foto's, en alles digitaal dus goeie kwaliteit. Moet ze alleen nog weer tegenkomen binnenkort. Maar dat moet geen probleem zijn...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-10-2001 23:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Wow dat zou geweldig zijn. Wat moet ik toch zonder jou ?

bla...bla...bla...

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 17-04-2003 23:08 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Out of the deepest bowels....

Op 24 mei kun je in de bibelot en op 25 mei kun je in hardenberg weer foto's maken!
Ook van orphange op 25 mei dacht ik.

Dit is nog niet confirmed het staat op mojo

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-04-2003 23:09 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hééééééééééé? Watte??

Krijgt mijn leven daar ineens weer zin?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-04-2003 23:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 oktober 2001 10:31 schreef Greycloak het volgende:
en alles digitaal dus goeie kwaliteit.

Euhm.... ff lachen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Zo, nu gaat het wel weer

Zenial

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-04-2003 1:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 april 2003 23:08 schreef NolthuarII het volgende:

Op 24 mei kun je in de bibelot en op 25 mei kun je in hardenberg weer foto's maken!
Ook van orphange op 25 mei dacht ik.

Dit is nog niet confirmed het staat op mojo
Concert in Dordrecht staat inmiddels bevestigd op de Bibelot site.. En ook nog eens Eria d'Or als support!! Daar ga ik zeker bij zijn!!

WXena
Usericon van WXena
Posted 18-04-2003 3:51 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

jaja M, ga nou maar weer eens modderworstelen of je mag ook mee met de Arnheimse delegatie paintballen:D

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 18-04-2003 14:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik heb wel een paar foto's van het concert wat ze in december in de 013 gaven, mocht je nog op zoek zijn naar foto's.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-04-2003 14:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hoe? Gaat Anathema nu weer op tour of hoe zit dat?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-04-2003 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kijk eens naar de datum van de eerste post

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 18-04-2003 14:58 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jamaar, de datum van die post waar ik het over heb is GISTEREN.

Posted 17-04-2003 23:08 by NolthuarII

--------------------------------------------------------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 18-04-2003 14:59]

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-04-2003 15:37 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

kijk maar op www.mojo.nl en op de site van bibelot zoals Judge M. al zei.

daar staan ze geboekt voor de datums die ik aangaf en ja dit is up to date. Het topic kwam van pagina 19 van concerts

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 18-04-2003 15:45]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-04-2003 18:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 april 2003 3:51 schreef WXena het volgende:
jaja M, ga nou maar weer eens modderworstelen of je mag ook mee met de Arnheimse delegatie paintballen:D
Heersch! Wanneer is het paintballen? Licht anders heer Nasty ook even in.. Die ziet dat ook wel zitten denk ik...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com