IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Terror, 23 oktober in de Goudvishal... Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2003 23:36 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Terror komt dus volgende week donderdag, 23 oktober in de Goudvishal (Arnhem).
Ik ken de band niet, maar ik geloof dat het de bedoeling is dat ik er met Neggie heen ga...
Gaan er nog meer zm'ers heen of is iemand wel 's bij een concert van deze band geweest?
Ben wel benieuwd, ben namelijk zelf nog nooit op een 'echt' hardcore concert geweest,
death/trash/black that is...
Dus dit is weer 's wat anders

..."Hate can only create more hate"...

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 14-10-2003 23:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 23:36 schreef Immortella het volgende:
Terror komt dus volgende week donderdag, 23 oktober in de Goudvishal (Arnhem).
Ik ken de band niet, maar ik geloof dat het de bedoeling is dat ik er met Neggie heen ga...
Gaan er nog meer zm'ers heen of is iemand wel 's bij een concert van deze band geweest?
Ben wel benieuwd, ben namelijk zelf nog nooit op een 'echt' hardcore concert geweest,
death/trash/black that is...
Dus dit is weer 's wat anders

moet bij concerten meis.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 14-10-2003 23:49 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Heb je je nog steeds niet bedacht? Dat wordt iig een hele belevenis voor je dan...ik ga mooi achter in de zaal staan...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2003 23:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 23:48 schreef grindcore het volgende:
moet bij concerten meis.

Ow shit, al de 2e keer dat ik dit heb... Komt doordat dat ding standaard op onzin staat en ik dat telkens vergeet te veranderen...

Mods?? *kijkt lief*

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2003 23:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2003 23:49 schreef Voice Of Doom het volgende:
Heb je je nog steeds niet bedacht? Dat wordt iig een hele belevenis voor je dan...ik ga mooi achter in de zaal staan...

Hehe, dan ga ik bij je staan!! Laat Neggie maar lekker de pit in dan, daar doe ik niet aan mee!

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-10-2003 0:04 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Terror was de vorige (eerste) keer in de gvh echt een bruut feest. extreem vette lompe moshpit ook en HC kids die helemaal uit hun plaat gingen (wij ook ja), hehe.. was echt vet... of ik 'er dit keer bij ben weet ik nog niet

LOWEST!! OF! THE! LOW!!!!!

de muziek is gewoon ouwerwetse lompe snelle hardcore, maar dan met een modern tintje (geluid)

have fun! (maar reserveer wel van te voren!)

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2003 0:10 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Hm, als Neggie heen wil moet hij maar reserveren! Maar ik heb hem er nog niet weer over gehoord, dus ben benieuwd of het überhaupt nog doorgaat...
Het is trouwens maar 2 dagen na Helloween he, daar kwam ik vandaag ook ff achter...
Tijd voor de studiefinanciering!!!
Gaan jullie nog naar Helloween dan? Ik wil wel graag heen, wil ook wel kaartjes halen en rijden enzo...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 15-10-2003 0:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

hey...wel komen jullie!

Anders moet ik in mijn eentje achter in de zaal gaan staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-10-2003 0:42]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2003 0:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Da's ook zo zielig! Doe m'n best, maar moet echt ook ff kijken of het er financieel uit kan... Wil sowieso naar Helloween!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 15-10-2003 1:00 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Die komen 8-11 ook in Maastricht geloof ik. Ken ze verder ook niet...

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 15-10-2003 1:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

yes, op die hardcore party!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-10-2003 10:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dit gaat me een tering vet concert worden vrees ik..

aanwezig!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-10-2003 19:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 14 oktober 2003 23:53 schreef Immortella het volgende:
Hehe, dan ga ik bij je staan!! Laat Neggie maar lekker de pit in dan, daar doe ik niet aan mee!

Ja hallo! Denk je nou echt dat je me eerst in elkaar kunt rammen bij Altar en dat ik jou dan ga ontzien bij Terror? Dach ut nie .

Als het aan mij ligt gaat het hele feest door. Ik wil Terror graag nog eens weer zien. Gave liveband . Je moet me maar even laten weten of het van jou kant allemaal kan. Ik zie vanzelf wel een postduif of e-meeuw langsvliegen

Build your image to match the hollow inside.
Build your image, is there substance inside?
Never have, never will, all that shit means nothing to me.
I see through the fashion parade.
It's so fucking fake!

Dat soort teksten spreken jou volgens mij ook wel aan.

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 15-10-2003 21:09]

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-10-2003 23:34 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Terror beukt als de tyfus! Op plaat is het een soort van snellere versie van Hatebreed, maar dan een stuk minder metal en meer hardcore (lees: niet zo saai). Nog steeds teringheavy en nog steeds superlomp. En agressief as hell!!

Vorige keer ging die tent zo hard los dat zelfs die Terror-dudes met de ogen stond te knipperen en zoiets hadden van 'wat de fuck gebeurt hier?!'

Ik heb de afgelopen jaren heel wat showtjes gezien in de goudvishal, maar dit was hands down een van de beste.

We don't take it, we just fake it...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2003 23:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 19:55 schreef XnegativeX het volgende:
Ja hallo! Denk je nou echt dat je me eerst in elkaar kunt rammen bij Altar en dat ik jou dan ga ontzien bij Terror? Dach ut nie .

Als het aan mij ligt gaat het hele feest door. Ik wil Terror graag nog eens weer zien. Gave liveband . Je moet me maar even laten weten of het van jou kant allemaal kan. Ik zie vanzelf wel een postduif of e-meeuw langsvliegen

Is goed!

quote:
Build your image to match the hollow inside.
Build your image, is there substance inside?
Never have, never will, all that shit means nothing to me.
I see through the fashion parade.
It's so fucking fake!

quote:
Dat soort teksten spreken jou volgens mij ook wel aan.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 16-10-2003 0:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2003 23:34 schreef VivaHate het volgende:
Vorige keer ging die tent zo hard los dat zelfs die Terror-dudes met de ogen stond te knipperen en zoiets hadden van 'wat de fuck gebeurt hier?!'
Hehehe dat wil ik meemaken...vorige keer dat ik ze zag kwam iedereen voor biohazard en gebeurde er niet superveel...hoewel dat al lomp was.

Count me in!!!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-10-2003 0:13 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ok, lijstje!

-XnegativeX
-Immortella
-Voice of Doom
-XpositiveX (?)

Edit: Had Vivahate er al bij gezet, maar er staat helemaal niet dat hij/zij komt...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 16-10-2003 0:14]

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 16-10-2003 11:00 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

VivaHate is er natuurlijk bij...

We don't take it, we just fake it...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-10-2003 11:02 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

OK!

-XnegativeX
-Immortella
-XpositiveX (?)
-Voice of Doom
-Vivahate
-Irritante klootzak

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 16-10-2003 13:26]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-10-2003 12:02 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Dus ik kan kaarten reserveren?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-10-2003 12:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 12:02 schreef XnegativeX het volgende:
Dus ik kan kaarten reserveren?

Euhm ja, dat wilde ik nog smsen, maar ik wilde eerst graag ff weten hoe laat dat wordt en hoe we gaan...
Gewoon met de auto naar Almelo en met de trein verder? Ik heb toch OV en dan kan jij met korting reizen...
Ik heb vrijdag namelijk een gesprek met m'n stagebegeleider op school, moet dan om 10 uur weg 's ochtends... Maar 't wordt toch niet zo heel laat of wel?

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-10-2003 12:05 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik bel je vanavond wel ok?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 16-10-2003 12:08 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 12:05 schreef XnegativeX het volgende:
Ik bel je vanavond wel ok?

Ok

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 21-10-2003 14:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

En? Gaan jullie?

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-10-2003 14:18 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

people, gvh shows zijn atlijd voor of om 23.00 uur afgelopen hoor
trein 11 over naar Deventer-Almelo, rond 00.30 / 01.00 daar, en dan op de keet an.
mooi op tied tuus

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-10-2003 14:43 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

godsgruwelijketeringtyfus: DROPDEAD is hier ook op tour.. woensdag in A'dam

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com