|
Auteur: |
|
|
Misschien is het ook handig om aanvangs tijden e.d. er bij te zetten. |
|
Hai Niwi, Dat is het em nu juist. De aanvang mogen wij zelf bepalen. Maar ga er maar van uit dat het niet voor 22.00 uur begint. Als je daarna binnenvalt, ben je gewoon op tijd. Gr. Ireen. Fuck all arrogant people! |
|
Zeist stinkt!!! protestants rot dorp |
|
wat is de overeenkomst tusen trisomy en rock bitch/ kamikaze show?? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
dat ze in de Druppel hebben gespeeld? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ja, en dat het blijkbaar een hoogte punt geweest is aangezien ze er nog steeds naar refereren? |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:Oh hee, ik kreeg gisteren telefonisch nog half negen a negen uur door.. maar dat kwam van Sylver Myst vandaan; is die 22:00 het hele programma of jullie show? Ik kan helaas toch niet vanwege andere afspraken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik bedoel meer: wat is er "ludiek en verassend" aan een band als trysomy? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Hai Helmet, Nee, we gaan echt pas van start na 22.00 uur. Dat heb ik ook zo met SylverMyst afgesproken. Waarschijnlijk een misverstandje naar jou toe. Gr. Ireen p.s. wij worden steeds nieuwsgieriger naar de recensie van de c.d.-presentatie! Fuck all arrogant people! |
|
quote:Ik hoop morgen de foto's op te halen en in te kunnen scannen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Concerten |