IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : vr 17 okt. Sylver Myst en Trisomy in Druppel te Zeist
Sirene
Usericon van Sirene
Posted 16-10-2003 11:48 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

Natuurlijk heeft de Druppel geregeld live bandjes, uit binnen- en buitenland, die de pannen van het dak spelen. Rockbitch is daar een goed voorbeeld van. Ludieke en verrassende shows worden geboekt. Zo heeft de Kamikaze Show, je kent ze wel met al de haken en piercings in hun lijf, de gasten erg vermaakt. Hou de evenementenagenda in de gaten voor de totale planning.

En dit keer dus Sylver Myst (www.sylvermyst.nl) en Trisomy (www.trisomy.nl). Komt allen!

Adres gegevens:
Dranklokaal 'De Druppel'
2e Dorpstraat 32b
3701AB Zeist
030-6931569

WE GAAN ER EEN LEUK (BIER)FEESTJE VAN MAKEN!!!

Fuck all arrogant people!

Niwi
Usericon van Niwi
Posted 16-10-2003 11:54 by Niwi Wijzig reactieProfiel van NiwiQuote dit bericht

Misschien is het ook handig om aanvangs tijden e.d. er bij te zetten.

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 16-10-2003 12:20 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

Hai Niwi,

Dat is het em nu juist. De aanvang mogen wij zelf bepalen. Maar ga er maar van uit dat het niet voor 22.00 uur begint. Als je daarna binnenvalt, ben je gewoon op tijd.

Gr. Ireen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-10-2003 12:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zeist stinkt!!! protestants rot dorp

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-10-2003 12:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

wat is de overeenkomst tusen trisomy en rock bitch/ kamikaze show??

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-10-2003 12:25 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

dat ze in de Druppel hebben gespeeld?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-10-2003 12:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja, en dat het blijkbaar een hoogte punt geweest is aangezien ze er nog steeds naar refereren?

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 16-10-2003 12:34 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 12:32 schreef ghoulliette het volgende:
ja, en dat het blijkbaar een hoogte punt geweest is aangezien ze er nog steeds naar refereren?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-10-2003 13:09 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 oktober 2003 12:20 schreef Sirene het volgende:
Dat is het em nu juist. De aanvang mogen wij zelf bepalen. Maar ga er maar van uit dat het niet voor 22.00 uur begint. Als je daarna binnenvalt, ben je gewoon op tijd.
Oh hee, ik kreeg gisteren telefonisch nog half negen a negen uur door.. maar dat kwam van Sylver Myst vandaan; is die 22:00 het hele programma of jullie show?

Ik kan helaas toch niet vanwege andere afspraken

I'm not being rude. You're just insignificant.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 16-10-2003 13:09 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik bedoel meer: wat is er "ludiek en verassend" aan een band als trysomy?

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Sirene
Usericon van Sirene
Posted 16-10-2003 15:17 by Sirene Wijzig reactieProfiel van SireneQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 13:09 schreef helmet het volgende:
Oh hee, ik kreeg gisteren telefonisch nog half negen a negen uur door.. maar dat kwam van Sylver Myst vandaan; is die 22:00 het hele programma of jullie show?

Ik kan helaas toch niet vanwege andere afspraken

Hai Helmet,

Nee, we gaan echt pas van start na 22.00 uur. Dat heb ik ook zo met SylverMyst afgesproken. Waarschijnlijk een misverstandje naar jou toe.

Gr. Ireen

p.s. wij worden steeds nieuwsgieriger naar de recensie van de c.d.-presentatie!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-10-2003 15:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 oktober 2003 15:17 schreef Sirene het volgende:
p.s. wij worden steeds nieuwsgieriger naar de recensie van de c.d.-presentatie!
Ik hoop morgen de foto's op te halen en in te kunnen scannen!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com