|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Eindelijk is die er dan.. De Devoured Flesh Regurgitation demo.. Je kunt m bij me bestellen voor 3 euro.. www.Devouredfleshregurgitation6.cjb.net Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
das dan 3 euro te veel voor die bagger |
|
Wat een domme naam!!! |
|
Maarja, je cu2 is genaamd: Child of bodom.. dus je zult wel zo'n triest gasje zijn Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
quote: Nee jouw nickname is feest Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
die rehearsel klinkt nergens naar moet ik eerlijk bekennen, hoop dat je wat betere materiaal op je site gaat zetten. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hmm ik ben ouder dan jij... die fotos op jullie site lijkt wel op een kleuterschool . en ik luister 100x grager naar wat lekkere CoB tonen dan naar die bagger [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-10-2003 16:45] |
|
De site is niet eens te openen bij mij. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik kreeg de site ook niet open, ben wel benieuwd eigenlijk! |
|
laten we zeggen dat ik de site van een 'kennis'had gehad, paar dagen geleden. Ik heb de link helaas niet opgeslagen [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 19-10-2003 17:26] |
|
Beetje vaag dat er mensen reageren op iets wat ze nog nooit gehoord hebben Nja, ik heb die demo iig wel. en hij is wreed. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
3 euro. Smerig staaltje afzetterij. I am the 1%. |
|
quote: ik heb er een nummer van. duurt 2 sec |
|
quote: hou je smoel ed. gistere zat je nog vet te slijmen bij dfr " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: ja. er staan 10 nrs op dan zul je wel de kortste hebben. en trouwens tis goregrind en dat soor muziek duurt meestal niet al te lang. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: ik heb niet voor niets een zusje dood aan Goregrind |
|
quote: Die rehearsal is met een cam opgenome dus dat geluid is van wat mindere kwaliteit.. Dus je moet niet denken dat de demo zo klinkt als dat Rehearsal nr, er staat ook bij dat het een Rehearsal is.. Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Btw, dat de site niet opende lag aan geocities.. Die server was nogal kut bezig.. vandaar dat de site niet geopend kon worden... Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
hoe oud zijn die gastjes? No meat is sweater |
|
Why? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
omdat ik nieuwsgierig ben, wat anders? No meat is sweater |
|
We zijn jong.. Maar dat doet er verder niet toe vind ik.. Never too young to Grind Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Dat wou je toch weten? Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
wat een gare kutsite, al die links doen het niet. No meat is sweater |
|
Ben wel benieuwd maar de site werkt niet. En trouwens, wij van ERROR zijn ook niet bepaald oud. Oke, wij zijn dan ook een kutband, maar dat even terzijde. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |