IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wie zijn de grootste 'sell-outs' van de metal-scene Volgende pagina
Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 17:59 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

In de goede hoop dat het topic nog niet bestaat: Mijn allereerste eigenste topic hier

Mijn vraag is dus bij deze: "Welke band heeft de meest succesvolle 'sell-out' actie van de metal-scene gemaakt?"

Dat moeten bands zijn die in ieder geval begonnen zijn IN de metal-scene ... als ze daarna nerderige-zwijmelkots-top40pop zijn gaan maken ofzo dan is dat bijv. een hele prestatie geweest.

Mijn eerste nominatie is ons aller Metallica (niet onbekend neem ik aan).


Panta Rhei


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2004 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja kom maar laten we allemaal cradle, dimmu en slipknot roepen!





SLOTJE


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-07-2004 18:00 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Waarom is dit zo belangrijk voor je?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-07-2004 18:00 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dit topic kan dicht, er valt nergens over te praten. Metallica is natuurlijk de grootste sell-out binnen de metal.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-07-2004 18:02 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Ik wou graag de groeten doen aan mijn moeder, en Metallica met St. Anger aanvragen omdat ze al jaren zo true-grimm-ende evil zijn....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 18:02 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Mwah belangrijk ... laten we stellen dat ik me verveel ... en dit is een goede manier om achter bands te komen die ik alleen van naam ken en waar ik goed aan doe om te negeren



Panta Rhei


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 18:03 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Maar is Slipknot echt een sell-out band??? ... ik bedoel die begonnen toch al heeel fout?


Panta Rhei


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 09-07-2004 18:04 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 18:02 schreef Vander het volgende:
Mwah belangrijk ... laten we stellen dat ik me verveel ... en dit is een goede manier om achter bands te komen die ik alleen van naam ken en waar ik goed aan doe om te negeren




Logica is niet je sterkste kant, of niet?


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 18:05 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Neuh ... helemaal gelijk, en verder ook verre van intelligent.


Panta Rhei


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-07-2004 18:06 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Misschien moest Vander maar helemaal stoppen met posten en aan zijn logica gaan werken


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-07-2004 18:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Metallica en nu kan het topic dicht


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-07-2004 18:07 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 juli 2004 18:06 schreef Staalman het volgende:
Misschien moest Vander maar helemaal stoppen met posten en aan zijn logica gaan werken


Dat mag half zm van mij al doen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-07-2004 18:08 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 17:59 schreef Vander het volgende:
A: In de goede hoop dat het topic nog niet bestaat:

B: Mijn allereerste eigenste topic hier



A: U.T.F.S.
B: hopenlijk ook je laatste gezien de nuttige inhoud van je topics



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 18:08 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Het zou me jammerlijk genoeg alleen niet helpen.


Panta Rhei


zombie
Usericon van zombie
Posted 09-07-2004 18:56 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Antwoord: Black Sabbath.

Kom op, metal in een stadion?



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 09-07-2004 19:02 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juli 2004 18:56 schreef zombie het volgende:
Antwoord: Black Sabbath.

Kom op, metal in een stadion?




Dan zijn alle top metalbands sell-outs.


Oud Vuil.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-07-2004 19:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

britney spears


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-07-2004 19:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 9 juli 2004 18:07 schreef arrebar het volgende:
Dat mag half zm van mij al doen.

90% van de wereld


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 09-07-2004 19:19 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

Within Temptation?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2004 19:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2004 19:19 schreef ILOVEMETAL het volgende:
Within Temptation?


Dat vind ik niet; die zijn gewoon rock ipv metal gaan spelen.
Slipknot vind ik ook geen sell out band; die waren altijd te hard om commercieel te zijn; dat Metallica de grootste sell out band is mag duidelijk zijn en verder mogen Paradise Lost (steeds plattere muziek)& Anathema (Radiohead kloon) gerust aan het sell out lijstje toegevoegd worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2004 19:31]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 19:59 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Maar dan is Anathema toch ook gewoon rock ipv metal gaan spelen. Al gaat het maybe richting 'sell-out'.
Dan is er zowaar nog een 'sell-out' band die ik goed te pruimen vind


Panta Rhei


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-07-2004 20:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2004 19:59 schreef Vander het volgende:
Maar dan is Anathema toch ook gewoon rock ipv metal gaan spelen. Al gaat het maybe richting 'sell-out'.
Dan is er zowaar nog een 'sell-out' band die ik goed te pruimen vind


Helemaal mee eens.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2004 20:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2004 19:59 schreef Vander het volgende:
Maar dan is Anathema toch ook gewoon rock ipv metal gaan spelen. Al gaat het maybe richting 'sell-out'.
Dan is er zowaar nog een 'sell-out' band die ik goed te pruimen vind


Dat vind ik anders dan Within Temptation; die doen nl. geen anderen -meer- na; Anathema zegt ook zelf voornamelijk beïnvloed te zijn door Radiohead en een succesvolle band kopieeren komt wat mij betreft aardig in de buurt van sell out...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2004 20:05]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vander
Criminally Insane Asbest-member
Usericon van Vander
Posted 09-07-2004 20:07 by Vander Wijzig reactieProfiel van VanderQuote dit bericht

Nou ja ... WT is behoorlijk richting Kate Bush aan het gaan, of lijken daardoor beinvloed. Dan geef ik nog de voorkeur aan radiohoofd.


Panta Rhei


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2004 20:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 juli 2004 20:07 schreef Vander het volgende:
Nou ja ... WT is behoorlijk richting Kate Bush aan het gaan, of lijken daardoor beinvloed. Dan geef ik nog de voorkeur aan radiohoofd.


Kate Bush invloed alleen qua zang maar geen enkele Kate Bush fan die vind dat ze dat goed doet...dat je liever radiohoofd de voorkeur geeft is in dit kader begrijpelijk...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-07-2004 20:13 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Tering.. wordt er ook nog serieus ingegaan op zo'n infantiele 'vraag'...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen