IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Blair Witch Volgende pagina
Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 31-07-2001 12:22 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Ik allebei de delen gezien maar ik vind ze allebei maar erg weird.

Iemand die meer helderheid in de zaak kan brengen ? ik heb het over het eind van Blair Witch deel 1 in de kelder.


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 31-07-2001 12:25 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

ja uhmm ze worden beiden doodgemaakt hehe

door wie?? geen idee........


I love the smell of painted miniatures in the morning


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2001 12:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee, die ene moet met z'n gezicht in de hoek (die is nog niet dood op dat moment - en zie het verhaal...) aanhoren hoe de andere wordt doorgemaakt... net zoals met die kindertjes waarover ze het hebben, you know. Twee heb ik niet gezien.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 13:39 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Twee is veel leuker, minder eng, maar vet lachen, vind ik dan...


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-07-2001 14:25 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Twee heb ik niet gezien, deel 1 vond ik wel spannend, maar het einde viel mij een beetje tegen.


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 31-07-2001 14:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Bovendien speelt in deel twee een behoorlijk lekkere gothic dame...


Dead things grow from deep inside...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 31-07-2001 14:49 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Vond de eerste nog wel "leuk"... de tweede iets minder, maar vond wel dat ze hun best hadden gedaan om er iets anders van te maken, en niet gewoon een remake van de eerste (eigen verhaal enz. bedoel ik dan)


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 31-07-2001 18:56 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik ben trouwens radicaal tegen II'en...


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 01-08-2001 12:57 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Nou....Terminator 2 was toch wel aanzienlijk beter dan de 1e

en uhmm The Empire Strikes back was ook beter dan de 1e Star Wars film maar de 1e film was eigenlijk deel 4 en die daarna deel 5 dus uhmm......confusing


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 01-08-2001 13:14 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Hehe de Scream films. Deel 2 was wel cool maar met deel 3 ging het ff te ver enzo.



[Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 01-08-2001 13:18]


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-08-2001 13:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Sequals kunnen best heel gaaf zijn, soms is het tweede deel zelfs beter als het eerste.


Dead things grow from deep inside...


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-08-2001 22:21 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

The Mummy 2 was echter net zo goed als deel 1


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 01-08-2001 22:24 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Mummy 2 is goeiuh film

Zeker die battle met die Anubbisen


Arghhh theres a scarab crawling under my skin !! oh my god he is heading for my nuts !!! noooooooooo !!!!!!

Hmm doet me denken aan een vroegere marteling. Maakten ze een rat bang en pissig. binden ze een vent was en gooien ze rat in een fles die steken ze vervolgens in die reet van die man en slaan ze op die fles

P.S. : ze gaan ook een film maken over de eerdere avonturen van de Scorpion King ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 01-08-2001 22:31]


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 01-08-2001 22:33 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

een rat in een fles in een kont van een vent??


I love the smell of painted miniatures in the morning


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-08-2001 22:35 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Onwijs off topic:
quote:
Op 1 augustus 2001 22:24 schreef Ringwraith het volgende:
Hmm doet me denken aan een vroegere marteling. Maakten ze een rat bang en pissig. binden ze een vent was en gooien ze rat in een fles die steken ze vervolgens in die reet van die man en slaan ze op die fles
Ze doen een rat op je buik in een kist waar hij niet uit kan en steken de boel in brand.....rat vreet zich via je ingewanden naar buiten

quote:
Op 1 augustus 2001 22:24 schreef Ringwraith het volgende:P.S. : ze gaan ook een film maken over de eerdere avonturen van de Scorpion King ofzo
Met Max Cavalera als de stem van de Scorpionking !

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 01-08-2001 22:35]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 01-08-2001 22:37 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

hehe dat ook ja.

Als je pech hebt sta je ook nog in de fik lekker pijnlijk allemaal

[Dit bericht is gewijzigd door Ringwraith op 01-08-2001 22:38]


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 01-08-2001 23:10 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2001 22:24 schreef Ringwraith het volgende:
Mummy 2 is goeiuh film



Wat is jouw defenitie van goed? Ik heb hem daarstraks gezien en heb hem na 45 minuten maar uitgezet... Wat een absolute *piep*film waar geen touw aan vast te knopen is.

Q.T. zijn films zijn veel duidelijker.

quote:

Arghhh theres a scarab crawling under my skin !! oh my god he is heading for my nuts !!! noooooooooo !!!!!!



Klinkt als de ad voor Evolution:
)We must take his leg off.
>NO!
)He's going for the nuts...
>Take it off!!!
of zo iets


Forward into the light, forward into infinity!


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 02-08-2001 10:30 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Mummy2 was idd nogal een lompe film

vond ik Tomb Raider wel wat lekker

uhmmm ik bedoede dus leuker

[Dit bericht is gewijzigd door Aragorn op 02-08-2001 10:32]


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 02-08-2001 14:06 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Nou het waren in ieder geval 2 films waar je brainless naar moest kijken

Ik heb ut over The Mummy 2 en Tomb Raider


Ringwraith
Usericon van Ringwraith
Posted 02-08-2001 14:16 by Ringwraith Wijzig reactieProfiel van RingwraithQuote dit bericht

Nou goed was ook ff overdreven.
Verhaal was een beetje

Maar de special effects waren wel mooi
En dat bedoelde ik ook


killturk
Usericon van killturk
Posted 30-12-2001 14:33 by killturk Wijzig reactieProfiel van killturkQuote dit bericht

ge kunt zegge wa ge wilt, ma evil death is nog altijd de beste film


goth ting


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-12-2001 14:46 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht


Maanden lang last van deze film gehad. Werkte toen bij van der Valk in Emmeloord, en moest op de terug weg s'nachts door een stuk bos, ongeveer 2 km fietsen. Dan hoor je ineens allemaal rare geluiden om je heen.

Best wel raar, heb eigenlijk nooit geen last van nare dromen na films zelfs niet na faces of death. maar misschien omdat iedereen mij gvd stellig overtuigd had dat dit waar gebeurd was. stelletje grrgrrr


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja dat is waarschijnlijk één van de gevallen waar de parallelle dimensie de onze kruist.
Kan overal gebeuren .. ook in jouw huisje bijvoorbeeld


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-12-2001 15:35 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 12:22 schreef Ringwraith het volgende:
Ik allebei de delen gezien maar ik vind ze allebei maar erg weird.

Iemand die meer helderheid in de zaak kan brengen ? ik heb het over het eind van Blair Witch deel 1 in de kelder.


Ik vond het eerder om te lachen dan een serieuze film. Heb er dus met veel lol naar gekeken. Somige vonden het eng,................................... tis maar net hoe je fantasie een loopje met je neemt. Ik geloof die film niet.



Wiegen Meister !


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 15:45 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 14:33 schreef killturk het volgende:
ge kunt zegge wa ge wilt, ma evil death is nog altijd de beste film


Ik zou the Texas Chainsaw Massacre en Night of the living dead nog toevoegen.


SCUM FUCK


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-12-2001 16:08 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat dacht je van Cannibal Hollocaust


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen