IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rob Darken\'s nieuwe \"look\" Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 17:30 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht



Rob gaat nu ook Veles achterna dus.
Zonde van het lange haar

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-03-2003 17:31]


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 17:30 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

kan iemand er even een "u" bijzetten in de topictitel

EDIT: met plezier

[Dit bericht is gewijzigd door Claw op 26-03-2003 17:31]


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-03-2003 17:33 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Dude, it's just hair


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-03-2003 17:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 maart 2003 17:33 schreef Vintersorg het volgende:
Dude, it's just hair
Jij blaspheem!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 17:35 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik krijg de indruk dat het anti-semitisme steeds belangrijker word in de NSBM scene en het paganisme steeds miner


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-03-2003 17:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Misschien begon hij wel gewoon kaal te worden,hij is tenslotte ook de jongste niet meer.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-03-2003 17:56 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 26 maart 2003 17:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Misschien begon hij wel gewoon kaal te worden,hij is tenslotte ook de jongste niet meer.


Daar lijkt het wel op als je z'n inhammen ziet. Maar ach, het maakt mij niet zoveel uit, z'n muziek blijft ontzettend goed!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 26-03-2003 17:58 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Hij kijkt alsof iemand z'n moeder verkracht


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 26-03-2003 17:58 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

hij geeft een beetje een zielig kwaad-klein-jongetje indruk :| .. zo met zn duimen in zn vuisten enzo hehe


hmz..


nevermind



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-03-2003 18:08 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-03-2003 18:19 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die hele NSBM-scene komt ongelofelijk m'n neus uit! Er zijn uitzonderingen, maar veelal zijn het bands die nutteloze, kutmuziek de wereld in slingeren. En dan allemaal om hun nazistische ideeen te uitten. Pubertjes die stoer proberen te doen.

Gadverdamme!!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-03-2003 18:24 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Who is that freak?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2003 18:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind em wel lief





Damn .. lack of alcohol and cafeine make sme say weird things


Wat een sukkel, kijk mij stoer doen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-03-2003 18:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

@ Gangrad
Ach joh dat hou je in alle genre's over.
Er zijn bands die hun kutmuziek verdoezelen door ineens dubieuze standpunten te gaan verkondigen en ook andersom.
Hoe dan ook, ik ga geen complete genre's afdoen als kut (for whatever reason) zolang er goede muziek door m'n hi-fi knalt.
(Oke, de Stratopaalius/Crapsody-genre daargelaten )

On-topic: altijd zonde!


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 26-03-2003 18:30]


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 18:54 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Hmm er zijn in de nsbm scene anders genoeg intelligente personen Gorruth en Ymir bevoorbeeld.

Maar zoals gewoonlijk verpesten de idioten het weer die alleen het nazisme zien.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-03-2003 19:25 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 18:54 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Hmm er zijn in de nsbm scene anders genoeg intelligente personen Gorruth en Ymir bevoorbeeld.

Maar zoals gewoonlijk verpesten de idioten het weer die alleen het nazisme zien.


Dat is ook wat ik in grote lijnen bedoel. In dit geval lijden de goeden onder de kwaden. Oftewel, de bands met de traditionale, paganistische invloeden lijden onder de nazi-pubers. En zo gaat die scene voor een groot gedeelte kapot.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 19:41 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Er komen de laatste tijd idd teveel hersenloze figuren bij denken dat het alleen om anti-semitisme gaat, alhoewel dat zeker een onderdeel van NSBM is is dat niet het enige, ze vergeten de spiritualiteit, het nadenken over bepaalde zaken zoals veganisme (waar ik vanmiddag nog een heel geprek met Ymir van Grom mee had). Dit is erg jammer want zo lijkt NSBM juist of iets wat we tegen willen gaan, Hersenloos bier drinkend sieg heilende idioten.
Nu weet ik wel dat Darken zeker niet zo iemand is maar het nieuwe "image" van hem met bomberjack laat hem wel op een domme nazi lijken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-03-2003 19:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

damn die gast is echt lelijk

en niks mis met bomberjacks jah

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-03-2003 19:46]


Je moeder.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-03-2003 21:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 17:30 schreef Warrior_of_Odin het volgende:


Rob gaat nu ook Veles achterna dus.
Zonde van het lange haar





hij is een beetje sip of niet?


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-03-2003 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja er heeft een neger op zijn schoen gepist


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 26-03-2003 21:03 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Getv..net een neo...niet lullig bedoelt..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 27-03-2003 1:08 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

You are the one, Neo maar hij doet me nu een beetje aan volkert van der g(raaf) denken. : )


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 27-03-2003 1:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 27 maart 2003 1:08 schreef Fedaykin het volgende:
You are the one, Neo maar hij doet me nu een beetje aan volkert van der g(raaf) denken. : )
damn.. je was me net voor...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-03-2003 2:06 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hoe vaker ik die foto zie hoe meer ik denk "jammer".
Hij zou zo e.o.a. halve-junk-arbeider kunnen zijn. Mooie, (verzorgde!) lange haren maken een groot verschil.


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-03-2003 8:03 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Die kerel ziet er meer uit als een bange buiten-wipper dan iets anders.
En zo een bomber-jack is dus niet vet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2003 9:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 17:30 schreef Warrior_of_Odin het volgende:


Rob gaat nu ook Veles achterna dus.
Zonde van het lange haar

wat een godsgruwelijke chagerijnige vent zeg lijkt er wel zo een uit sassenheim

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-03-2003 9:30]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen