IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sacrilege BC Volgende pagina
bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-07-2003 21:15 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Tijd om te eren, plebs. Sacrilege BC uit de glorieuze jaren 80/begin jaren 90 moordde op een dodelijke mengeling van thrash, speedcore en PURE WAANZIN. Hun 2 demo's kondigden reeds een portie agressieve METAL aan, maar hun moordlust werd pas een plaag met hun debuut A Party with God (onlangs opnieuw uitgebracht op CD). Helaas was de opvolger Too Cool to Pray buitengewoon lam waarna de band een zachte dood stierf. Bonobo heeft geen idee wat de bandleden vervolgens hebben uitgespookt, maar misschien kunnen de veteranen onder ons zelfs Bonobo een lesje leren.

PS: degene die op dit topic slowchat zal door Bonobo worden afgestraft met excessief geweld.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-07-2003 13:23]


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:16 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Oeh, kinky, excessief geweld


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 21:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:15 schreef bonobo het volgende:
PS: degene die op dit topic slowchat zal door Bonobo worden afgestraft met excessief geweld.


Doe niet zo stom.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-07-2003 21:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

KAP NOU GODV3RDOM3 ENS MET STEDS J3 NIKNME IN D3 2PIC TIETL TE ZETAN ACHT3RLIJKE AP!11! WTF LOL


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 21:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:16 schreef campske666 het volgende:
Doe niet zo stom.


he, niet slowchatten


I can't shoot straight unless I've had a pint!


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-07-2003 21:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:17 schreef Dunne_Hein het volgende:
he, niet slowchatten


Blow me !


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 21:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:18 schreef campske666 het volgende:
Blow me !


Dat doet bonobobobo wel


I can't shoot straight unless I've had a pint!


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-07-2003 21:19 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

een utopische gedacht om op ZM mensen duidelijk te maken dat slowchatten niet geoorloofd is...kun je net zo goed die kankermoslims duidelijk maken dat het niet geoorloofd is met je muil naar mekka te bukken en jammeren in een gestorven taal


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:20 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:19 schreef HgarrothwulfF het volgende:
een utopische gedacht om op ZM mensen duidelijk te maken dat slowchatten niet geoorloofd is...kun je net zo goed die kankermoslims duidelijk maken dat het niet geoorloofd is met je muil naar mekka te bukken en jammeren in een gestorven taal


beetje grof??


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 21:21 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:20 schreef Miss Lucifer het volgende:
beetje grof??


ben je ook een doekiemonster?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-07-2003 21:21 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

dat zijn jouw woorden

@luci

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 06-07-2003 21:21]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 21:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

O.K., kiddies, take off yer Slayer shirts, for soon they will be replaced by the Bay
Area's speedcore thrash metal demolition team of Sacrilege B.C.(B.C. for Berkeley,
California). These guys wail it up, raging warfare and pounding on your brain as the
humming, speedy guitar notes echo in your mind. Fast, wuick, annihilating, frantic,
bombastic, non-hesitating-whichever way you want to put it, Sacrilege B.C.'s weapon is
loaded and firing mayhemic ammunition everywhere. It's a clamorous treat for you
bangmongers. A thunderous storm of heavy bellicose power, that is pumped up and richly
textured by a deep howling vocalist whose words soar outward with tongue-lashing intent.
Barbaric guitar rawness bulldozes with strong jolts and devastating blows, glisening
with forceful, metallic chills and continuous hardcore speed drills. The licks here
are tight and electric with a flair for laughing mayhem. Chord after chord, the
kerranging never stops. Sacrilege B.C.'s debut LP Party With God will thrust
the thrash hammer down upon the brutal speed metal nail.

hmmm moet hier maar eens iets van luisteren


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:22 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:21 schreef Dunne_Hein het volgende:
ben je ook een doekiemonster?


hahaa nee, ben geloofloos!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-07-2003 21:22 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Eerbiedwaardige hofdeerne Miss Lucy, het is mij een eer niet minder dan een ridderslag dat u mijn woorden als 'kinky' bestempelt. Ik zal mijn volgende gedichten uitsluitend aan u opdragen, o-gravin der duisterste diepten...

Neuken?


Kloo(t), iemand die zo nichterig een post weet op te zetten als jij verdient niets anders dan een steniging in de betere traditie van Abu Nidal en zijn gekromzwaarde consorten. Ga eens dood aan AIDS, homo.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:25 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:22 schreef bonobo het volgende:
Eerbiedwaardige hofdeerne Miss Lucy, het is mij een eer niet minder dan een ridderslag dat u mijn woorden als 'kinky' bestempelt. Ik zal mijn volgende gedichten uitsluitend aan u opdragen, o-gravin der duisterste diepten...

Neuken?





Ik ben gevleid, maar eh... Can't you read the fucking signature??


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-07-2003 21:26 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht



HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-07-2003 21:26 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

jij klinkt als een of ander rap skatertje als ik dat zo lees

@luc


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:28 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:26 schreef HgarrothwulfF het volgende:
jij klinkt als een of ander rap skatertje als ik dat zo lees

@luc


Het is duidelijk dat jij mij niet kent, hehe... Maar goed, zelf weten...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-07-2003 21:30 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 6 juli 2003 21:28 schreef Miss Lucifer het volgende:
Het is duidelijk dat jij mij niet kent, hehe... Maar goed, zelf weten...
nee, ik zie het al, tis iets anders:

Geboortedatum: Vrijdag 27 Februari 1987

pffff


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 06-07-2003 21:31 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

O-Miss Lucifer,

Adultery is the unholy way to plant the seeds of superiority which is mine. So be humble, spread thy tender legs, and my scepter will fist thy wet & damp orfice.

Accept my proposal, o-countess of dark desires.

Thy infernal chimp,

bonobo Shakespeare


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 21:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wat is het weer gezellig


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 06-07-2003 21:34 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:30 schreef HgarrothwulfF het volgende:
nee, ik zie het al, tis iets anders:

Geboortedatum: Vrijdag 27 Februari 1987

pffff



Opgelucht?
@ Bonobo: Vergeet het maar!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 06-07-2003 21:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ga je boek nou lezen, die moet binnenkort ook weer terug naar de bieb


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-07-2003 21:35 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2003 21:31 schreef Orion het volgende:
wat is het weer gezellig


iig knus en intiem


I can't shoot straight unless I've had a pint!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 06-07-2003 21:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

on-topic


Orion
Usericon van Orion
Posted 06-07-2003 21:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

zm 1 big happy family


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen