IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Dromerige muziek. Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

crowbar ?!


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 12-01-2004 15:31 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

nee even serieus. ik vind my dying bride op zich wel dromerig. en de infernali is ook wel rustig. alleen jammer dat je dr ongekent geirriteerd van raakt na 5 nrs.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-01-2004 15:34 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2004 15:28 schreef helmet het volgende:
Eh, Rudy heeft toch een flink aantal zeer rustige (zonder beat) nummers geproduceerd. Blutkind (meen ik) staat er vol mee, en ook op Bunktor 7 staan er een paar.

Ow bands die een dromerig nummer hebben geproduceerd, dan kan ik een band als Fear Factory hier dus ook noemen...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 12-01-2004 15:36 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

en dummy burger.


" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-01-2004 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fear Factory heeft ene paar enorme zweef nummers, vaak het laatste nummer van een cd


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 12-01-2004 15:54 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Isis - Oceanic 2lp


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-01-2004 16:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Wat heet dromerig hé?....


Ik kan MDB (vooral oude) erg dromerig vinden omdat ik er helemaal in kan opgaan.
Unholy (R.I.P.) past ook in dat rijtje.
Limbonic Art heeft ook zo dat effect op me, maar dan via een andere weg, de harmonie in de chaos ontdekken zeg maar..

En natuurlijk wave(plak ervoor wat je wil) klassiekres als "Fields of the Nephilim" en "Dead can dance", "Elend", "Dargaard",...maar ook benaderingen uit een ander hoek zoals "Biosphere" (jaja, ik heb 1 album ervan op mp3, ik beken)



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


' '
Usericon van ' '
Posted 12-01-2004 16:20 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Biosphere is inderdaad wel heel erg dromerig.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 7:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

The Doors - Strange Days


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2004 9:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Pink Floyd - Run Like Hell


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-01-2004 9:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 9:53 schreef ElitE het volgende:
Pink Floyd - Run Like Hell

Pink Floyd - Welcome To The Machine


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 16-01-2004 9:57 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 9:56 schreef Elfensteen het volgende:
Pink Floyd - Welcome To The Machine


Dat nr is zo fucked up goed kerel


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-01-2004 9:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

duh


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 10:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

op zich wel maar dromerig? eerder dystopisch.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JVV
Usericon van JVV
Posted 16-01-2004 10:51 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Een aanrader:

Ashen Light:"Stary Bilini/ Slavyanskie vechera" CD. Een super dromerige cd uit de diepste wouden van Rusland...ze noemen het zelf Nature Metal. Het klinkt als een boswandeling door een eeuwenoud bos. Heerlijk om bij weg te dromen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 10:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stary Blini....lmao

Weten jullie wat dat betekent?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JVV
Usericon van JVV
Posted 16-01-2004 10:55 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Het is oud Russisch...ik zal eens op de site van het label kijken of daar staat wat het betekent.

quote:
Op 16 januari 2004 10:54 schreef Chelman het volgende:
Stary Blini....lmao

Weten jullie wat dat betekent?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-01-2004 11:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2004 10:55 schreef JVV het volgende:
Het is oud Russisch...ik zal eens op de site van het label kijken of daar staat wat het betekent.




Doh...ik weet wat het betekent..


Stary Bilini betekent zoiets als Oude Volksliederen. Maar als je een 'i' weglaat betekent het Oude Blini's (dumplings). Vandaar de LMAO.

Slavenskie Vechera betekent Slavische Avonden

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-01-2004 11:01]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JVV
Usericon van JVV
Posted 16-01-2004 11:46 by JVV Wijzig reactieProfiel van JVVQuote dit bericht

Bedankt voor de vertaling! Nu kan ik aan mijn klanten vertellen wat de titel van de cd betekent als ze hem willen kopen.

quote:
Op 16 januari 2004 11:01 schreef Chelman het volgende:
Doh...ik weet wat het betekent..


Stary Bilini betekent zoiets als Oude Volksliederen. Maar als je een 'i' weglaat betekent het Oude Blini's (dumplings). Vandaar de LMAO.

Slavenskie Vechera betekent Slavische Avonden


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 20-01-2004 14:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

kzit nu () van Sigur Ros te beluisteren....

Heerlijk!!!!


I Find That I Am Not There...


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-01-2004 16:16 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Arena heeft ook heerlijke dromerige nummers (zoals op contagion)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 20-01-2004 16:21 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

't is misschien geen metal maar Aphex Twin maakt ook wel dromerige muziek


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-01-2004 17:00 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heersende dromerige muziek:

ISIS en THE OCEAN... lange nummers, waar goed op weg te trippen valt...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-01-2004 18:01 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Sarg!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2004 18:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

puissance
porcupine tree
laatste manes

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2004 18:05]


Je moeder.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen