IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Dromerige muziek. Vorige pagina | Volgende pagina
Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 20-01-2004 18:25 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Amorphis - Tales from a thousand lakes


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 16-02-2004 17:25 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Saturnus


true disco chick


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 18:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:05 schreef karnivoor het volgende:
puissance



hehehe, wegdromen bij de geluiden van vernietiging en atoombommen

Heb je intresse in Neo-Folk etc. karnivoor?


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-02-2004 18:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:05 schreef karnivoor het volgende:
laatste manes

Die is veel te gefreakt om echt rustig te beluisteren, desalwelteplus erg gaaf.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-02-2004 18:14 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:25 schreef Frietbal het volgende:
Amorphis - Tales from a thousand lakes

Ik zou eerder nummers van Tuonela kiezen, zoals Summer's End en Rusty Moon


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 16-02-2004 18:40 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm..het nieuwere Katationa werk vind ik geweldig om bij weg te dromen. Pain of Salvation en Dead soul tribe zijn ook erg geschikt en het latere Anathema werk (vanaf Judgement)


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 18:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 18:01 schreef aerodis het volgende:
hehehe, wegdromen bij de geluiden van vernietiging en atoombommen

Heb je intresse in Neo-Folk etc. karnivoor?


heb geen zak verstand van al die genres en wat het inhoudt...

wat houdt het in? hehe


Je moeder.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 18:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Zoals het al zegt: Folk. (vaak) veel pauken, orkestrale stukken, maar ook hele minimalistisch ingetogen gitaarspel.

probeer eens:
Death in June
Der Blutharsch
Dernière Volonte
Tribe of Circle (!!)
Toroidh

erg gaaf, veel sfeer. Laat ik zeggen dat het niet echt links georiënteerd is.


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-02-2004 18:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Volksweerbaarheid!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 18:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 18:55 schreef Sater het volgende:
Volksweerbaarheid!


hehe, die nieuwe LP al gehoord?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-02-2004 18:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dead can dance -


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-02-2004 19:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:05 schreef karnivoor het volgende:
laatste manes


Vilosophe?

HOe is die eigenlijk? Ik heb niet bijster veel positiefs erover gehoord om eerlijk te zijn.

Ik koester liever de kille sfeer van Under Ein Blodraud Maane


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-02-2004 19:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 18:55 schreef aerodis het volgende:
hehe, die nieuwe LP al gehoord?


Nope


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 20:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik ook niet.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-02-2004 20:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind ulver dromerig.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-02-2004 20:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

toch niet van op Nattens Madrigal en Bergtatt?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-02-2004 20:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 20:05 schreef aerodis het volgende:
toch niet van op Nattens Madrigal en Bergtatt?
Ik weet niet meer welke welke is. ik heb die LP trilogie. Maar sommige zijn wat ruiger en sommige zijn van die zweverige volklore.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 20:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 18:46 schreef aerodis het volgende:
Zoals het al zegt: Folk. (vaak) veel pauken, orkestrale stukken, maar ook hele minimalistisch ingetogen gitaarspel.

probeer eens:
Death in June
Der Blutharsch
Dernière Volonte
Tribe of Circle (!!)
Toroidh

erg gaaf, veel sfeer. Laat ik zeggen dat het niet echt links georiënteerd is.


ik geloof dat het eens tijd wordt jou op icq/msn toe te voegen hehe


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-02-2004 20:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 16 februari 2004 19:29 schreef Chelman het volgende:
Vilosophe?

HOe is die eigenlijk? Ik heb niet bijster veel positiefs erover gehoord om eerlijk te zijn.

Ik koester liever de kille sfeer van Under Ein Blodraud Maane


wat mij betreft een aanrader. het is muzikaal niet vergelijkbaar met de voorganger hoewel ik moet toegeven dat er op inhoudelijk vlak en sfeer er toch enigszins een vergelijking is. het is nu meer uitermate depresieve rock/metal met kippevel opwekkende, kille stukken

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-02-2004 20:15]


Je moeder.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-02-2004 21:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Echt hele sfeervolle dromerige rock is Satelite, een band die me vorig jaar heel erg veraste. prog rock van heel hoog niveau. Zeker checken!


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-02-2004 22:05 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Is Moonsorrow al genoemd?

Volgens mij wordt Knight Area ook wel een mooie dromerige CD. Ik heb hem nog niet, krijg hem een dezer dagen waarschijnlijk. Maar de recensies beloven veel goeds.

En Opeth mag ik zeker niet vergeten. Vooral Damnation Toen ik die voor het eerst hoorde was ik in Opeth teleurgesteld, maar ik vind 'm steeds beter


zo kan ie wel weer


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-02-2004 21:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik zat vandaag in de bus, met m'n gefixte Ipod, te luisteren naar BlutEngel. Dat is ook behoorlijk dromerig (of ik??) Ik was zo ver weg (ik was wel wakker.. ik had iig mijn ogen open) dat de buschauffeur naar me toe kwam dat we al een minuut of 8 op de plek van bestemming waren gekomen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-02-2004 17:05 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Sommige PF is zeker dromerig, air ook, synaesthasia, mogwai (rock action!!! = ), waldeck...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2004 20:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Summoning was ik nog helemaal vergeten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Sater
Usericon van Sater
Posted 19-02-2004 11:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2004 22:05 schreef Babylon het volgende:
Is Moonsorrow al genoemd?

Dat is veel te blij om bij weg te dromen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen