IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Sidderen voor 'de eeuwige glimlach' (bende) Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-10-2003 0:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 23:56 schreef Immortella het volgende:
Die link had ik ook al geplaatst in mijn openingspost...

@Mörke: Nou, bedenk 's een leuke en originele wraakactie die een vrouw hierop zou kunnen uitvoeren...



Zo'n knalband (vuurwerk) van een stuk of 400 klappen bij je dragen en trainen in het ding HEEL SNEL aansteken (zeg 'oh ja graag, neem me in elk gat dat ik heb' maar vraag ze of je even je tampon mag uitdoen, je draait je om en steekt het ding aan), gooi het ze voor de voeten, maak van de 2 seconden gebruik door ze allemaal pepperspray in de ogen te spuiten en trap daarna met je pumps ze één voor één het scrotum richting, hmm, middenrif/luchtpijp of zo... zoiets?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-10-2003 0:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 0:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Zo'n knalband (vuurwerk) van een stuk of 400 klappen bij je dragen en trainen in het ding HEEL SNEL aansteken (zeg 'oh ja graag, neem me in elk gat dat ik heb' maar vraag ze of je even je tampon mag uitdoen, je draait je om en steekt het ding aan), gooi het ze voor de voeten, maak van de 2 seconden gebruik door ze allemaal pepperspray in de ogen te spuiten en trap daarna met je pumps ze één voor één het scrotum richting, hmm, middenrif/luchtpijp of zo... zoiets?


Alleen jammer dat ik geen pumps heb...
Met kisten of andersoortige laarzen lukt het vast ook wel!
Ik zat zelf een beetje te denken aan een smiley wraakactie... De ogen leksteken, de neus inkorten en het baardhaar eraf trekken zeg maar... En dan heb ik het over het mannelijk geslachtsdeel..


[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 1:10]


..."Hate can only create more hate"...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-10-2003 1:09 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Gewoon je mobiel pakken en de politie bellen.


Dit slaat nergens op.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-10-2003 1:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ja, en wat zegt de politie dan:

"Haha, grapjas!! Ik heb anders op zm gelezen dat dit een 'broodje aap' verhaal is, dus ga jij maar snel iemand anders vervelen"..


Edit: typfout

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 1:12]


..."Hate can only create more hate"...


katharina
Usericon van katharina
Posted 28-10-2003 1:25 by katharina Wijzig reactieProfiel van katharinaQuote dit bericht

Dit verhaal is echt degoutant!!! en hopelijk een urban legend!
Maar wat kun je daar als meisje aan doen, moest ik tegenover zes kerels staan : eerste reactie, roepen en rennen , denkik.
De politie gaat op dat moment idd maar weinig kunnen doen. "sorry kerels, maar mag ik ff eerst de politie bellen"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-10-2003 1:30 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

broodje aap, was vanavond nog uitgebreid op tv besproken...


no text supplied


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 28-10-2003 1:39 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

'broodje aap'... die uitdrukking is gewoonweg hilarisch...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 28-10-2003 1:42 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 28 oktober 2003 1:39 schreef ~Narsil het volgende:
'broodje aap'... die uitdrukking is gewoonweg hilarisch...


Bushmeat Sandwich dan?


no text supplied


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 7:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 23:16 schreef Immortella het volgende:
....zorg er in ieder geval voor dat ze weten wat ze moeten zeggen als ze de betreffende bende tegenkomen...




OK, deze mail is duidelijk verstuurd door die bende zelf. Op die manier gaan alle meiden zeggen dat ze willen sexen, en komen die gasten er leuk klaar vanaf zonder dat ze met messen moeten beginnen spelen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 7:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat zou het ook kunnen zijn!
Meeste mensen zijn nogal goed gelovig namelijk.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-10-2003 8:01 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!



campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 8:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 8:01 schreef Azagthoth het volgende:
HOAX!!!!!!!!!!!!!!!!


Denk het wel...

Wel een goed idee om zoiets door te sturen. Als er nog niemand was die dit deed, gaat er nu zeker één of andere zieke kloot dit uit proberen.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-10-2003 8:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ja ik ga het uit proberen, kan je tenminste nog een klein beetje plezier beleven met die kut wijven.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-10-2003 8:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

We horen je belevenissen wel later in de krant.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 28-10-2003 8:45]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-10-2003 9:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2003 23:16 schreef Immortella het volgende:
, zorg er in ieder geval voor dat ze weten wat ze moeten zeggen als ze de betreffende bende tegenkomen!!

En dat is? smiley? of dikke neger lul in je reet?


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 9:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 9:05 schreef ghoulliette het volgende:
En dat is? smiley? of dikke neger lul in je reet?


Dikke bruine lul in je smiley natuurlijk !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-10-2003 11:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 8:05 schreef campske666 het volgende:
Denk het wel...

Wel een goed idee om zoiets door te sturen. Als er nog niemand was die dit deed, gaat er nu zeker één of andere zieke kloot dit uit proberen.


A. Ik heb het niet doorgestuurd.. Puur omdat ik er zelf ook niet in geloof.. Ben wel benieuwd wat het verhaal achter dit verhaal is zeg maar, daarom ben ik ook benieuwd of mensen die uit genoemde steden komen de oorsprong kennen..

quote:
En dat is? smiley? of dikke neger lul in je reet?


B. Bovengenoemd stukje dat constant gequote wordt is dus geen uitspraak van mij, maar stond in dat mailtje.. Ik vind dat OOK een dom stukje



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-10-2003 11:45]


..."Hate can only create more hate"...


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-10-2003 11:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2003 11:44 schreef Immortella het volgende:
A. Ik heb het niet doorgestuurd.. Puur omdat ik er zelf ook niet in geloof.. Ben wel benieuwd wat het verhaal achter dit verhaal is zeg maar, daarom ben ik ook benieuwd of mensen die uit genoemde steden komen de oorsprong kennen..



B. Bovengenoemd stukje dat constant gequote wordt is dus geen uitspraak van mij, maar stond in dat mailtje.. Ik vind dat OOK een dom stukje





A. ik zeg ook niet dat jij dat hebt doorgestuurd, maar wel dat ieamnde dat heeft doorgestuurd.

B. ik heb ook niet gezegd dat jij die uitspraak hebt gedaan. Maar ze staat er wel.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 28-10-2003 12:08 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Overduidelijk een broodje aap verhaal

Toch kon ik nog wel een glimlach (smiley ) tevoorschijn tonen toen ik dit las.

Je moet er maar op komen


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2003 12:33 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het verhaal is inmiddels in vele vormen verteld iig.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 28-10-2003 12:34 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Toen ik het hoorde heette het nog "engelenglimlach"...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 28-10-2003 12:34 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Mocht het waar zijn ...
quote:
De bende bestaat uit ongeveer 6 Antillanen/Marokkanen


...*zucht*


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 28-10-2003 12:36 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ja, antillianen/marokkanen lijken ook zo op elkaar


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 28-10-2003 12:37 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hohoho, GEEN generalisaties! het gaat hier om Antillanen.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 28-10-2003 12:39 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Niemand generaliseert hier... toch?


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen