IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Deftones Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-11-2003 9:40 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

De nieuwe is vet!

Zegt u het maar, wat vindt men hier van deze amerikaanse net-niet-nu-metalband


Dit slaat nergens op.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-11-2003 9:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Mwah...vond "White Pony" niet zeer zeer slecht, zal eens even wat nieuw spul downloaden...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-11-2003 9:46 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

deftones heeft een paar hele vette nummers. maar hun cd's kunnen me niet van begin tot eind boeien, er staan meestal te veel opvul-nummers tussen.

de nieuwe moet ik nog een keer luisteren.

nog mensen hier die ze op wâldrock hebben zien spelen? dat was redelijk slecht.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-11-2003 9:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

ik was zelf ook erg teleurgesteld na White Pony, ik vind Adrenaline nog steeds de beterste, maar die nieuwe (die heet 'deftones') is erg mooi! Beetje terug naar wat ze eerst deden met meer experimenten.


Dit slaat nergens op.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-11-2003 9:47 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik ken t/m the white pony, en die vond ik al minder. Around the Fur is op z'n tijd nog wel aardig om ff te draaien (een paar nummertjes) maar ik luister er nog maar heel sporadisch naar


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 03-11-2003 11:09 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus


ik vind uhm erg fijn! lekkere slepende "tiek tak toek" muziek



the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-11-2003 12:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

7 words...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Necronynke
Usericon van Necronynke
Posted 03-11-2003 12:59 by Necronynke Wijzig reactieProfiel van NecronynkeQuote dit berichthttp://www.thywitheringorchard.com

Niks aan



CoenV
Usericon van CoenV
Posted 03-11-2003 13:15 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Zeker wel gaaf, alleen af en toe klinkt de zang toch niet helemaal tof.
Adrenaline vind ik de beste.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 03-11-2003 14:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Van het oudere werk ken ik slechts enkele nummers. Naar mijn idee hebben die eerdere platen nog een iets hoger "jump"-gehalte dan "The White Pony." Dat album draai ik erg graag. Lekker veel lange halen, slepende stukken, mooie effects door de dj (voor dj-begrippen m.i. erg onconventioneel), mooie gastrol voor Maynard van Tool, etc. Die single van "Back to school" (o.i.d.) vind ik weer minder dan de albumversie, juist omdat die ook weer zo "jump" is. "Yoyoyoindahouse"-gedoe is niet echt mijn ding.

Het optreden op Wâldrock was ik ook bij. Dat was idd. dramatisch. Dat lag echter niet aan de band, maar aan de zanger die zo zat als een aap was en zich niet kon gedragen. Ergerlijk. We zijn toen dan ook maar weggegaan. Jammer.


Touché, pussycat!


Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 03-11-2003 14:31 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

waldrock was echt een vertoning ja... de microfoons moesten het flink ontgelden - en als ik het me goed kan herinneren liet het publiek ook weten wat ze er van vonden door modder en bier naar die zanger te smijten, die dat wel helemaal geweldig leek te vinden - hij liet zich echt bekogelen, stomme fratser


met0l!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-11-2003 14:57 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

idd, op een gegeven moment deed hij zijn mond open voor het zoveelste lulverhaal, toen er een handvol modder recht in zijn mond gesmeten werd, toen was hij eindelijk even stil


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-11-2003 16:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik vind White Pony verreweg het mooiste, om ongeveer de redenen die Sporty al aandroeg. Die nieuwe heb ik nu een paar nummers van gehoord en ik vind ik niet echt, 't lijkt allemaal te veel op elkaar en op de vorige albums. Ze hebben wel duidelijk een eigen stijl, maar dat voeren ze nu iets te consequent door


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 03-11-2003 16:53 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

BE QUIET AND DRIVE DAMNIT!





((da's pas een mooi nummer. De rest? Mwoah.))


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-11-2003 16:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 16:53 schreef Saphire het volgende:
BE QUIET AND DRIVE DAMNIT!





((da's pas een mooi nummer. De rest? Mwoah.))

ze hebben een paar zeldzaam mooie nummers. dat nummet met die gast van tool is ook heel mooi.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 03-11-2003 16:58 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 16:56 schreef El Chulo het volgende:
ze hebben een paar zeldzaam mooie nummers. dat nummet met die gast van tool is ook heel mooi.


Agreed.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-11-2003 19:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 november 2003 9:46 schreef El Chulo het volgende:
deftones heeft een paar hele vette nummers. maar hun cd's kunnen me niet van begin tot eind boeien, er staan meestal te veel opvul-nummers tussen.


i agree, toch maar weer eens wat op gan zoeken want is alweer een tijdje geleden


Je moeder.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-11-2003 19:18 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik heb alleen Around the Fur, wat ik wel goed vind. Op waldrock heb ik ze ook gezien; was echt een drama


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-11-2003 19:35 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Heb de nieuwe, maar vind hem niet zo geweldig. Vind adrenaline de beste. Around the fur vond ik niks. En White Pony vond ik erg goed. Rustig maar erg mooi!
Ik heb ze laatst live gezien, de podiumpresentatie is gaaf, maar zijn stem is niet echt sterk. Het geluid daarentegen blaast je helemaal weg!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-11-2003 10:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Around the Fur heerscht


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 05-11-2003 11:13 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Verdeelde meningen, dat is fijn.


Dit slaat nergens op.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-11-2003 11:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

De nieuwe heerscht inderdaad wel.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-08-2006 21:10 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Een oud topic, ik wil jullie meningen nu wel eens horen.
Ik vind het muzikaal wel oke, maar wat is die Chino Moreno slecht vooral live. Dat half gejank/geschreeuw is onverstaanbaar en soms echt totaal niet aan te horen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-08-2006 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 21:10 schreef 6sic6 het volgende:
Een oud topic, ik wil jullie meningen nu wel eens horen.
Ik vind het muzikaal wel oke, maar wat is die Chino Moreno slecht vooral live. Dat half gejank/geschreeuw is onverstaanbaar en soms echt totaal niet aan te horen.


ik vind muzikaal gezien de eerste twee cd's super. daarna werd het een pak minder.het zwakke punt is de zanger alhoewel zijn gekrijs soms goed bij de muziek past. ik vind vooral zijn normale hijgende stem zwak.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-08-2006 21:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2006 21:15 schreef attila_de_hun het volgende:
ik vind muzikaal gezien de eerste twee cd's super. daarna werd het een pak minder.het zwakke punt is de zanger alhoewel zijn gekrijs soms goed bij de muziek past. ik vind vooral zijn normale hijgende stem zwak.


White Pony vind ik ook zeker een goed album. Mijn favoriet blijft denk ik Around the Fur, die heeft echt de beste nummers over het geheel gezien. Maar ook Deftones (s/t) is zeker geen slecht album, heb hem alleen weinig gedraaid...



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 08-08-2006 22:04 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik luister around the fur nog vrij regelmatig.


maar wat is die zanger een vreselijke papzak geworden zeg!
heb het optreden van pinkpop gezien, wat ze samen speelden met max cavalera was extreem gaaf


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen