IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Deftones Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-08-2006 1:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gave band inderdaad!


Je moeder.


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 13:07 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Dames en heren, heeft iemand de nieuwe al?

Saturday Night Wrist


1. "Hole in the Earth" - 4:09
2. "Rapture" - 3:25
3. "Beware" - 6:00
4. "Cherry Waves" - 5:17
5. "Mein" (featuring Serj Tankian) - 3:59
6. "U,U,D,D,L,R,L,R,A,B,Select,Start" - 4:12 [1]
7. "Xerces" - 3:42
8. "Rats!Rats!Rats!" - 4:00
9. "Pink Cellphone" (featuring Annie Hardy) - 3:54
10. "Combat" - 4:46
11. "Kimdracula" - 3:15
12. "Rivière" - 3:44


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 13:08 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik vind zelf Mein en Hole in the Earth echt geweldig!


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 29-10-2006 17:47 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Dit is het eerste deftones album wat ik echt geen ruk aan vind... De vorige was al bagger, maar ik hoopte dat ze daarvan geleerd hadden. Helaas niet...

En White Pony is zooooo gaaf :-) (Maar aaaaaaah zoo zonde deze kutplaat.. ZONDE!)


Inter faeces et urinam nascimur


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-10-2006 17:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 8 augustus 2006 22:04 schreef BitchSlap het volgende:
ik luister around the fur nog vrij regelmatig.



Dat is gelijk ook de gaafste imho. Die zanger is een looser, geen respect meer voor ze sinds dat waldrock verhaal.


Suck my piss


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 18:07 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik vind Adrenaline nog steeds absoluut nummer 1.

En ik vond eigenlijk juist dat ze weer eens wat origineels deden op Deftones - Deftones! Misschien een kwestie van smaak, maar het dreinende stoner-element was erg prettig aanwezig, en dat is in de twee platen daarvoor minder.

Ik vind dat deze nieuwe juist getuigt van veel muzikale ontwikkeling, en een breder spectrum aan muzikaal kunnen. Dat het botmongolen zijn, scheelt me geen ruk, de meeste bands zijn voor het grootste deel idioten.


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 29-10-2006 18:07 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2006 17:51 schreef skullfuck het volgende:
Die zanger is een looser, geen respect meer voor ze sinds dat waldrock verhaal.


Mag ik trouwens vragen wat er dan gebeurde?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-10-2006 18:16 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 29 oktober 2006 18:07 schreef moerke het volgende:
Dat het botmongolen zijn, scheelt me geen ruk, de meeste bands zijn voor het grootste deel idioten.


Of corpse, ik deel je mening. MAAR, als je op het podium en niet op je albums, ook de botmongool gaat uithangen dan is het al een heel ander verhaal.

quote:
Op 29 oktober 2006 18:07 schreef moerke het volgende:
Mag ik trouwens vragen wat er dan gebeurde?


Je kan beter vragen wat er niet gebeurde. Beetje met z'n mic in de ronte zwaaien en kapotslaan, amper zang, soms gewoon wat gelal.

Ga dan lekker in de kroeg zit'n en cancel je optreden.


Suck my piss


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-10-2006 20:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Meneer was inderdaad zo zat als een aap en presteerde daardoor ver onder de maat, of eigenlijk überhaupt niet. Ergerlijk, zeker als je bedenkt dat de band wel goed speelde. Domper. Een vriend van me die ze vaker heeft gezien vertelde me overigens dat dat wel vaker zo gaat met Deftones. Aan een concert van Deftones ga ik dus voorlopig geen geld meer besteden tot ie zich wat professioneler kan gedragen.


Touché, pussycat!


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 30-10-2006 21:09 by moerke Wijzig reactieProfiel van moerkeQuote dit bericht

Ik had begrepen dat er wat problemen in de band waren tijdens de opnamen van deze CD, maar die waren al begonnen tijdens de vorige tour.

Het kan zijn dat die zanger daarom zo kut presteerde?


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 31-10-2006 0:28 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nee, dat was daarvoor ook al zo (Waldrock was 5 jaar terug ofzo?). Sterker nog, ik kan me niet anders herinneren van deftones...


Inter faeces et urinam nascimur


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-09-2007 12:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Argh
Usericon van Argh
Posted 27-02-2010 2:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht



Nieuw materiaal

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-02-2010 2:42]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-02-2010 2:57 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Klinkt niet gek eigenlijk, de zanger blijft wel het sterke en zwakke punt van de band. Bij vlagen trek ik hem helemaal niet, maar hij zorgt wel voor het "unieke" vleugje.


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 27-02-2010 14:07 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

paar maanden terug in Paradiso was trouwens een prima concert!


Inter faeces et urinam nascimur


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-02-2010 17:18 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Best een vet nummer. Toch maar eens op Hellfest gaan kijken...


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 27-02-2010 19:16 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Siked voor de nieuwe plaat!


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-02-2010 19:32 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Je kunt de mp3 downloaden op http://www.gunsrazorsknives.com/

ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat, vind 't een gaaf nummer, wel wat eentonig maar dat doet 't em juist ofzo, toffe breakdown ook hopelijk de uiteindelijke plaat wat minder donker dan 'deftones' en meer white pony.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-02-2010 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

even luisteren


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 28-02-2010 6:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

en?!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-02-2010 13:27 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dit nummer klinkt helemaal niet zo slecht, niet verwacht dat ik het nu nog kan waarderen...

Ik trek al mijn oude cd's weer eens uit de kast.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-02-2010 13:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 February 2010 13:27 schreef Northward het volgende:
Dit nummer klinkt helemaal niet zo slecht, niet verwacht dat ik het nu nog kan waarderen...

Ik trek al mijn oude cd's weer eens uit de kast.


Waarom al je cd's uit de kast trekken terwijl je alleen de cd's van Deftones hoeft te luisteren????


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 20-03-2010 21:36 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Op myspace (www.myspace.com/deftones) staat nog een nieuw nummer, Diamond Eyes, maar die klinkt dan weer behoorlijk bagger....


Inter faeces et urinam nascimur


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 21-03-2010 0:25 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Alweer een heerlijk nr, siked voor de hele plaat!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-03-2010 0:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die is dan ook al lang en breed gelekt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen