IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Audioslave Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-02-2007 10:22 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Soundgarden heeft ook zeker een paar geweldige platen in elkaar gedraaid, maar laat het daar nou gewoon lekker bij! Het is al meer dan 15 jaar geleden dat Badmotorfinger uitkwam, zoiets evenaren ze toch nooit meer.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-02-2007 10:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik vond die eerste Audioslave eeeccht niet verkeerd, dus jammer opzich


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-02-2007 10:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die eerste twee kon ik zelfs erg waarderen! Maar dat komt ook omdat Chris Cornell zelfs sinterklaasliedjes mooi weet te zingen. Zwaar ondergewaardeerde zanger imo.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, die waardering komt meer en meer, bondtheme gedaan/gaat ie doen (nog niet gehoord) en met Audioslave toch ook wat meer bekendheid gekregen, als hij nu solo verder gaat kan hij best wel eens goed scoren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2007 10:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

RATM is toch weer samen?


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 10:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Zou me niets verbazen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 10:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

RATM is voor een eenmalig optreden weer bij elkaar ..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-02-2007 10:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En daar zit ik nog veel meer NIET op te wachten!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 10:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

+1, overgewaarderde commy-crap


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-02-2007 10:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Botsende ego's, en alles natuurlijk uitgepraat en nu weer de beste vrienden. Even cashen en dan weer met de grootste bonje uit elkaar brullend dat ze nooit meer iets samen zullen doen... Waar ken ik dat verhaal toch van? Broodje Aap?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 11:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neu, menig eendagsvlieg probeert dat (TAKE THAT MWUAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA)


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 11:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Take That is geen eendagsvlieg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

eendagsvlieg met mazzel dan


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 11:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee hoor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2007 11:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze hebben misschien meerdere hits en albums gehad, maar ik kan ze geen continue factor noemen, zeer duidelijk een band met een beperkte houdbaarheidsdatum


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 12:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Toen ze stopten waren ze op hun hoogtepunt, dus je hebt ongelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 16-02-2007 12:05 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 16 februari 2007 11:57 schreef Jenje het volgende:
Ze hebben misschien meerdere hits en albums gehad, maar ik kan ze geen continue factor noemen, zeer duidelijk een band met een beperkte houdbaarheidsdatum


Misschien wel, maar de enorme stempel die hun op de muziekindustrie gedrukt hebben (eigenlijk meer de producers erachter)maakt ze toch wel wat meer dan een eendagsvlieg.

Die boyband hype was al ooit begonnen met NKOTB, maar na Take That kwamen ze helemaal als paddestoelen uit de grond.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-02-2007 12:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Bedankt Monkie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


slome
Usericon van slome
Posted 16-02-2007 23:24 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2007 10:20 schreef Jenje het volgende:
Soundgarden mag van mij elke dag terugkomen, oudere werk is echt geweldig, alhoewel ik meer het vermoeden heb dat Cornell meer rustige muziek wil gaan maken (kijkend naar zijn solo werk), een reunie zal dus waarschijnlijk niet gebeuren.


Ook prima, dat was nog altijd stukken beter dan Audioslave.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 17-02-2007 15:35 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

vink wel gaaf als ratm weer bij mekaar komt. Ik ben per definitie VOOR reunies. Het is te gek om als fan van weet ik veel wat nog een keer de kans te krijgen om je helden te zien. Kijk naar Pink floyd op live8, nu weer the Police...Cream afgelopen tijd. is toch te gek?
Ik zit nu al te wachten op de reunie van the stones als ze 5 jaar uit elkaar zijn


Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 17-02-2007 15:43 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

De stones gaan niet uit elkaar, die gaan hooguit dood. En zelfs daar twijfel ik aan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 17-02-2007 17:29 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2007 15:43 schreef Wansmaak het volgende:
De stones gaan niet uit elkaar, die gaan hooguit dood. En zelfs daar twijfel ik aan.


Schuiven we gewoon die kisten naast elkaar het podium op... Moet voor de gemiddelde metalhead toch een droom zijn
Kan Brian Jones ook weer meedoen!


Herman van de bakker


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-02-2007 18:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Van de A............. site:

Audioslave uit elkaar

Met de reünie van RAGE AGAINST THE MACHINE is een einde gekomen aan AUDIOSLAVE. Voormalig SOUNDGARDEN-zanger CHRIS CORNELL gaat zich nu concentreren op zijn solocarrière. In mei verschijnt het album 'Carry On'.



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 20-02-2007 20:58 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Kelere, wat een onzinnige vertoning.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-03-2009 8:12 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die nieuwe plaat van Chris ZUIGT! Ik heb 'e blindelings gekocht omdat ik nog nooit teleurgesteld werd door een plaat van 'em. Nu dus wel. Tering, wat een bagger!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen