IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Oi! Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-11-2003 23:49 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 19 november 2003 23:44 schreef stigma het volgende:
POSITIVE!!! :superfrisfruitsapje: Waarom heb jij je msn niet aangeschopt?


oops.. hehe



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-11-2003 23:50 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ach laat maar, ik ben toch weg. ciao!


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 23:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Anti-Heroes is ook goed, heb ik ook nog een CD van.

NP: Skrewdriver - White Power
I stand watch my country, going down the drain
We are all at fault, we are all to blame
We're letting them takeover, we just let 'em come
Once we had an Empire, and now we've got a slum

(chorus)
White Power! For England
White Power! Today
White Power! For Britain
Before it gets too late

Well we've seen a lot of riots, we just sit and scoff
We've seen a lot of muggings, and the judges let 'em off

(chorus)

Well we've gotta do something, to try and stop the rot
And the traitors that have used us, they should all be shot

(chorus)

middle eight:
Are we gonna sit and let them come?
Have they got the White man on the run?
Multi-racial society is a mess
We ain't gonna take much more of this
What do we need?

(chorus)

Well if we don't win our battle, and all does not go well
It's apocalypse for Britain, and we'll see you all in hell

(chorus) x2

Verdomme, wat is hier mis mee? Ga maar lekker ten onder, jullie slapen met de vijand! Ban me maar, ik ben het zat! Stelletje politiek correcte jodenvrienden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ThorWulff
Usericon van ThorWulff
Posted 19-11-2003 23:52 by ThorWulff Wijzig reactieProfiel van ThorWulffQuote dit bericht

hehe rustig heiden kerel, ik hoef je al lang niet meer te vertellen dat ik het met je eens ben.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-11-2003 23:53 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

mmm, ik lees het begin en het eind.

en ik zie een verschil in teksten met of zonder dubieuze uitspraken.

wil ik dan nog wel het middel gedeelte lezen? ik denk het niet.


Oud Vuil.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-11-2003 23:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 23:53 schreef webblaster wim het volgende:
mmm, ik lees het begin en het eind.

en ik zie een verschil in teksten met of zonder dubieuze uitspraken.

wil ik dan nog wel het middel gedeelte lezen? ik denk het niet.


Dubieus?
Lees maar rustig het middel gedeelte ik loop me weer wat op te fokken. Dit topic gaat over Oi! Ik zal mijn irritaties voor me houden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-11-2003 23:58 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Gaat toch over Witte Reus?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 19-11-2003 23:59 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 19 november 2003 23:50 schreef stigma het volgende:
Ach laat maar, ik ben toch weg. ciao!




hehe


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-11-2003 0:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

NP: The Blitz - We Are The Boys


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-11-2003 0:04 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

NP: Infa Riot - Riot Riot

ook leuk...


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 20-11-2003 0:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Edit: beter ff in een ander topic posten...

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-11-2003 0:09]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-11-2003 0:11 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 0:05 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Edit: beter ff in een ander topic posten...


goedzo...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-11-2003 0:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Alleen Dropkick Murphy's heeft iets met Oi! te maken.
Born from Pain ken ik allemaal persoonlijk. Maar dat is geen Oi! Wij waren toen flink bezig met metalcore, toen luisterden we pas naar bands als Integrity. Ik heb zelf in Manhunt gedrumt, daar is Rancor uit voortgekomen rond '93, die mensen zitten nu allemaal in Born from Pain, Bloodsport en Burned Beyond Recognition.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 20-11-2003 12:03 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Oh, een beetje Oi! op z'n tijd is best aardig, heb een aantal cd's en tapes (allemaal met NS-thema's) van een vriend uit Amerika gekregen en dat klinkt zeker niet verkeerd!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 20-11-2003 15:41 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmm.. Bloodsport, is dat niet die hardline Vegan Straightedge band (die onderhand al niet meer bestaat?)

maar uhh, cant stress this hard enough, NS Oi!, nazi Oi, etc ZUIGEN!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-11-2003 15:57 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 15:41 schreef XPositiveX het volgende:
maar uhh, cant stress this hard enough, NS Oi!, nazi Oi, etc ZUIGEN!


Ik hoop niet dat ze zuigen...
Maarre ik moet er ook niets van hebben.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alle NS/Nazi zuigt, dat heeft weinig met muziek te maken.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-11-2003 15:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen z'n mening zo goed en uitgelegd kan verwoorden als anderen vooral in muziek, maar zo'n teksten als nigger nigger nigger get out e.d. zijn gewoon veel te simpel om enigszins te boeien,

Als ze nu eens wat gefundeerde dingen erachter zetten in plaats van achterlijk te blijven roepen heb ik er geen problemen mee, maar nu staat het me totaal niet aan, ondanks dat ik van punk hou


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2003 15:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bevestigd het vooroordeel dat 90% van de nazi's zelf niet verder zijn gekomen dan de deur van de kleuterschool


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 11-12-2003 15:17 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Ik luister ook zeker graag Oi

- Squalor
- Bully boys
- Landser
- Stahlgewitter
- Honor
- Midtown bootboys
- Skrewdriver

En dat was het wel zo'n beetje eigenlijk.


Immortal Pride


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 11-12-2003 18:55 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 19:43 schreef Heiden het volgende:
Na de topics over Hardcore en Punk toch maar een over Oi! Ik zit Section 5 weer eens te luisteren en dat blijft gewoon heerlijke simpele typisch Engelse beukende Oi!
Ook bands als The Last Resort, Combat 84, Cock Sparrer, The 4 Skins en The Cockney Rejects zijn erg goed te pruimen vind ik. Veel mensen denken dat Oi! nazi-muziek is, maar dat is dus niet zo. Over het algemeen is het wel altijd nationalistisch. Maar ook All Skrewed Up, de eerste Skrewdriver is een fantastische Oi! plaat, en nog geen NS-teksten. Nog meer liefhebbers hier van lekkere simpele meeschreeuw Oi?



Oi! is dat niet gewoon Ska?

Ska is ruig


LAI LAI HEI


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 12-12-2003 11:46 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:55 schreef Sarah het volgende:
Oi! is dat niet gewoon Ska?
Ska is ruig


bad manners

ska = ska en oi = oi

ik luister in het algemeen psychobilly maar ik vind oi best te pruimen.
Landser,Kolovrat,stomper 98,white noise,angry aryans en vooral combat 84 zijn altijd wel te vinden op een gefikt compilatie cd'tje van mij.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-12-2003 11:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:55 schreef Sarah het volgende:
Oi! is dat niet gewoon Ska?

Ska is ruig

Oi is een soort van punk waarna practisch na elke zin oi wordt geroepen
Ik ken alleen het wereldberoemde bandje Urban soldiers.. maar die kent niemand hier waarschijnlijk (op misschien wat rotterdammers na)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 15-12-2003 10:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:55 schreef Sarah het volgende:
Oi! is dat niet gewoon Ska?

Ska is ruig


Nee, Oi! is geen ska. Ska is snelle reggae wat over het algemeen wel over Skinheads gaat, Skatalites, Madness, The Specials, Bad Manners(eens live gezien, vette rellen uitgebroken bij dat concert toen),The Selecter enzovoort.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-12-2003 15:34 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 15:17 schreef Falkh het volgende:
Ik luister ook zeker graag Oi

- Squalor
- Bully boys
- Landser
- Stahlgewitter
- Honor
- Midtown bootboys
- Skrewdriver

En dat was het wel zo'n beetje eigenlijk.


Landser zijn dat geen boeren uit duitsland die een nazi bandje hebben daar luister ik dus echt niet naar die lui kunnen nog geen fatsoenlijke noot uit hun instrumenten voortbrengen beetje zielig die muziek maar ieder zijn smaak al hebben sommige totaal geen smaak.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen