IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Oi! Vorige pagina
juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 15-12-2003 18:19 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

Ik kan iig aardig uit mijn dak gaan op "opa war sturmführer" ed. van landser.
Dan maar geen smaak.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 18:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ideologie buiten beschouwing gelaten is Landser werkelijk baggerslecht.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 15-12-2003 19:05 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:19 schreef juggalo het volgende:
Ik kan iig aardig uit mijn dak gaan op "opa war sturmführer" ed. van landser.
Dan maar geen smaak.



zeg hoort u niet hier thuis http://www.psychobilly-online.de/forum/index.php


Aart
Usericon van Aart
Posted 16-12-2003 1:44 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik snap niet dat mensen zich zo ongelofelijk druk maken of iets wel of niet Nazi is?

Ik mag dan wel geen Oi! geluisterd hebben, maar luister eens naar Nargaroth (Herbstleyd), Lord Wind, Graveland, Burzum, etc (was een Morbid Angel bandlid ook geen Nazi?), toch allemaal schitterende werkjes die ik niet zou willen missen.


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-12-2003 1:46 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ach ja...eigenlijk zijn we allemaal nazi's...


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-12-2003 1:49 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2003 1:44 schreef Aart het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich zo ongelofelijk druk maken of iets wel of niet Nazi is?

Ik mag dan wel geen Oi! geluisterd hebben, maar luister eens naar Nargaroth (Herbstleyd), Lord Wind, Graveland, Burzum, etc (was een Morbid Angel bandlid ook geen Nazi?), toch allemaal schitterende werkjes die ik niet zou willen missen.


ok maar een tekst als die van ,opa...'dat gaat mij te ver gewoon
maar op zich heb je een punt,zo schijnt sodom vroeger een demo te hebben gehad met het nmr, turken raus' wat later ausgebomd is geworden


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 16-12-2003 1:49 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Voor de punk liefhebbers:

The Vandals - Oi to the world


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-12-2003 6:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

NP: Section 5


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-12-2003 12:48 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

Angry Aryans --Old School Hate


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-12-2003 12:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik ken alleen enkele nummers van "The four skins". Die vind ik niet echt super op een paar na. Aangezien ik het idee heb dat de Four skins de top van Oi! is(maar ik erken dat ik een leek ben)denk ik dat de kans dan ook vrij klein is dat ik OI! goed vind.


necroslaughter
Usericon van necroslaughter
Posted 16-12-2003 13:02 by necroslaughter Wijzig reactieProfiel van necroslaughterQuote dit bericht

ik heb ook alleen datgene maar wat ik gepost had, plus wat skrewdriver en aggravated assault shit, maar dat is allemaal behoorlijk rechts te noemen...nou geef ik persoonlijk geen reet om politiek, en vind ik het gewoon wel lekker om af en toe naar zwaar haatdragende muziek te luisteren. en AA zijngewoon heel wreed en bruut.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-12-2003 16:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht


Cock Sparrer A.U. lyrics
A U Come outside
I'm fed up with you looking
Like the cat who got the cooking
I said A U
You and me outside
You've got the kind of face
The face of a git
And I really want to hit it
I said A U
You and me outside
Coz I've been watching you
Chatting up all the girls
And I'm fed up with you
And I've drunk enough

Someone's gonna get a slap tonight
Someone's gonna get whacked tonight
Someone's gonna get a smack tonight
From me
And it's gonna be you!!!



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


TyrWulf
Wulf
Usericon van TyrWulf
Posted 08-02-2004 16:55 by TyrWulf Wijzig reactieProfiel van TyrWulfQuote dit bericht

Bound for Glory, Landser, Warhammer

Allemaal erg leuke deuntjes


Intolerance And W.A.R Against The Modern World.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-02-2004 17:08 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 18:19 schreef juggalo het volgende:
Ik kan iig aardig uit mijn dak gaan op "opa war sturmführer" ed. van landser.
Dan maar geen smaak.



Dat is dan wel een geinig nummer maar de rest van ze vind ik ook maar grote bagger.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 09-04-2007 14:00 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/









karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2007 21:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

beetje ver weg allemaal


Je moeder.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-04-2007 0:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb nog een aantal RAC cd's te koop, die rommel moet de deur uit, iemand interrese?


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-04-2007 0:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 0:26 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb nog een aantal RAC cd's te koop, die rommel moet de deur uit, iemand interrese?
apart houden die zooi, over twee weken dok ik je.


Fuck the world and fuck you


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-04-2007 7:03 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 0:26 schreef Rotzak het volgende:
Ik heb nog een aantal RAC cd's te koop, die rommel moet de deur uit, iemand interrese?


Ik hou me ook aanbevolen.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen