IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Opeth - Lamentations DVD Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-11-2003 18:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 18:53 schreef Jenje het volgende:
... hmm heb ik weer ...


ach ben al blij dat het geen doom cd is ...
Die zijn dan ook veel te zwaar voor die beesten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2003 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 18:56 schreef NecRobert het volgende:
Die zijn dan ook veel te zwaar voor die beesten.
JA dan gaat ie lopen ...
weer 2 maand verder voordat ie hier is ...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-11-2003 18:58 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 18:56 schreef Jenje het volgende:
JA dan gaat ie lopen ...
weer 2 maand verder voordat ie hier is ...



ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!!

Niet SLOW chatten!!!!


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-11-2003 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 18:58 schreef rvanderholst het volgende:
ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!!

Niet SLOW chatten!!!!
Pfsh
wanna be moderator

(ps kijk ff in het redactieforum aub)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-11-2003 19:00]


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 25-11-2003 19:12 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

hee jenje, wat vind jij eigenlijk van de nieuwe opeth dvd?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-11-2003 20:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Heb he, net gehaald .. jezus echt super! Beeldkwaliteit is perfect, geluid is a) goed opgenomen b) goed gespeeld, leuke documantaire... maar de nummers van Damnation laten nog steeds de rillingen over mijn rug lopen, evenals de drums+bass in Deliverance


Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 25-11-2003 22:52 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

gisteren op het punt gestaan em te halen maar der staan gewoon een paar nummers niet op die der tog echt op hadden gemoeten.
idd benighted, to bid you farewell, en nog een paar oudere dingen waar ik even niet op kan komen. best zonde eigelijk, het zijn echte topartiesten en de nummers zijn stuk voor stuk geweldig maar met een beetje meer afwisseling in de tracklist was deze dvd veel geslaagder geweest denk ik.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 25-11-2003 22:57 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Kut, zo juist bij Displeased besteld voor 27,50 euro, zie ik hier dat ie bij Boudisque slechts 22 zo veel is....


Op je knie en pijp voor genade!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-11-2003 23:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Kan ik opzich wel inkomen... Las ergens dat dat te maken had met contractuele verplichtingen, dat ze alleen tracks van Blackwater Park, Deliverance en Damnation mochten spelen...
Maar kan je in ieder geval zeggen dat ie de 23 euro meer dan waard is..., 1e nummer (windowpane), en dan de 1e solo... Kippevel! Vooral als dat publiek begint te juichen...

Baal steeds harder dat ik de Damnation tour neit gezien heb


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-11-2003 23:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 23:01 schreef Ethereal het volgende:
Kan ik opzich wel inkomen... Las ergens dat dat te maken had met contractuele verplichtingen, dat ze alleen tracks van Blackwater Park, Deliverance en Damnation mochten spelen...
Maar kan je in ieder geval zeggen dat ie de 23 euro meer dan waard is..., 1e nummer (windowpane), en dan de 1e solo... Kippevel! Vooral als dat publiek begint te juichen...

Baal steeds harder dat ik de Damnation tour neit gezien heb


en dan te bedenken dat ik bij de generale repetitie voor deze DVD in stockholm heb mogen zijn!!

( http://www.zwaremetalen.com/recensie/1736.html )


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-11-2003 8:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 23:11 schreef rvanderholst het volgende:
en dan te bedenken dat ik bij de generale repetitie voor deze DVD in stockholm heb mogen zijn!!

( http://www.zwaremetalen.com/recensie/1736.html )


waarom moet jij ook altijd patsen


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-11-2003 9:33 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2003 8:30 schreef Tormented soul het volgende:
waarom moet jij ook altijd patsen


mwah, ik had het in dit topic nog niet gezegd!


I Find That I Am Not There...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 27-11-2003 16:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Net als al hun releases is ook de DVD een must. Prachtig geregisseerd en met nummers als die van Opeth gaat ie geen moment vervelen. Interessante documentaire ook.

Opeth rulez en als ik terugdenk aan hun laatste concert in de Biebob...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-11-2003 16:33 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Klinkt erg interessant!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-11-2003 17:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 16:33 schreef B6R6A6M het volgende:
Klinkt erg interessant!


dat is het ook


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 27-11-2003 19:24 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 11:30 schreef Sater het volgende:
De groeten, geen Face of Melinda en geen Benightend. Dan niet!


terwijl ze Face of Melinda wel hadden gespeeld toen



Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 27-11-2003 19:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 19:24 schreef dr_schoft het volgende:
terwijl ze Face of Melinda wel hadden gespeeld toen




]

ehm, nee

de DVD is NIET van de DAmnation tour... maar van een aparte gig ten ere van Damnation, Deliverance en Black Water park


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-11-2003 10:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gister een uur van de documentaire gezien.
Echt super interessant om ze in de studio aan het werk te zien!
Ook is Steven Wilson (Porcupine Tree) van de partij en die speelt ook een behoorlijk grote rol op het eindresultaat. Zowel op productioneel vlak als wat betreft de muziek zelf!
Geniaal! En dan heeft ie ook nog een Dillinger Escape Plan - shirt aan...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 30-11-2003 9:17 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik heb m gisteren ook gekocht.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-11-2003 17:42 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik heb 'm ook, PRACHTIG!!!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Candy
Usericon van Candy
Posted 30-11-2003 18:34 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

hmm ben wel nieuwsgierig geworden


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-11-2003 19:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

BTW wat ik net zie:

Deliverance is uit op VINYL!

Een dubbele picturedisc (Travis Smith artwork gedrukt op zwart goud )

Net besteld!


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 01-12-2003 0:31 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 19:26 schreef Tormented soul het volgende:
]

ehm, nee

de DVD is NIET van de DAmnation tour... maar van een aparte gig ten ere van Damnation, Deliverance en Black Water park


daarom hebben ze face of melinda deruit geknipt


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 01-12-2003 0:35 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Lijkt me best een gave DVD. Ik heb alleen geen DVD-speler


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 0:42 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 0:35 schreef Vlkodlak het volgende:
Lijkt me best een gave DVD. Ik heb alleen geen DVD-speler


Dan kijk ik hem nog wel een keertje voor je, ik heb nml. wel een dvd-speler... en moet ook kwijt dat dit echt een meesterlijke dvd is


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen