IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Opeth - Lamentations DVD Vorige pagina | Volgende pagina
antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 01-12-2003 0:53 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

heb m nog niet maar ondanks dat ik alle cd's van opeth goed vind blijf ik erbij dat morningrise toch hun beste plaat is,en daar staan dus geen nmrs van op de dvd,black rose immortal was al genoeg geweest,haha (duurt op cd al ruim 20 min!)


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 10:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

De rechten van Orchid & Morningrise & My Arms, Your Hearse liggen natuurlijk bij Candlelight Records. Dus het feit dat ze alleen van de laatste 4 platen spelen is puur ge-touw-trek tussen platenlabels. Dus daar moet/kan je de band niet op afrekenen. Uiteindelijk kunnen ze kiezen tussen een dvd met alleen de laatste 4 albums, of helemaal geen dvd. Geef mij die eerste keus dan maar, want ik ga helemaal uit mijn sterretje van die dvd....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 01-12-2003 10:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Die DVD heerscht hard, zo nog maar eens kijken


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-12-2003 11:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 10:14 schreef Staalman het volgende:
De rechten van Orchid & Morningrise & My Arms, Your Hearse liggen natuurlijk bij Candlelight Records. Dus het feit dat ze alleen van de laatste 4 platen spelen is puur ge-touw-trek tussen platenlabels. Dus daar moet/kan je de band niet op afrekenen. Uiteindelijk kunnen ze kiezen tussen een dvd met alleen de laatste 4 albums, of helemaal geen dvd. Geef mij die eerste keus dan maar, want ik ga helemaal uit mijn sterretje van die dvd....


Ze spelen niks van Still Life hoor, en die hort toch echt bij die 4 albums


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 11:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 11:38 schreef Tormented soul het volgende:
Ze spelen niks van Still Life hoor, en die hort toch echt bij die 4 albums


En Still Life nml. via Peaceville verschenen... probleem opgelost


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-12-2003 11:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 11:47 schreef Staalman het volgende:
En Still Life nml. via Peaceville verschenen... probleem opgelost


Jij je zin


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-12-2003 13:06 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

toch jammer, Morningrise is wel de beste Opeth cd vind ik


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-12-2003 13:15 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Dvd is , word alleen moe van hoe langdradig de nummers aan elkaar gepraat worden....


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 01-12-2003 16:17 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

heerlijk dvd-tje


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-12-2003 10:15 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

ha, eindelijk lag ie dan in mijn postvakje op mijn werk!! dat wordt vanavond genieten en herbeleven van een prachtig concert!!


I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-12-2003 22:59 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

wat een super DVD!!!


I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-12-2003 22:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Agree

vaargje, ik heb net een 7" van Opeth besteld:

Still Day Beneath The Sun

Ik kan hier nergens verdere info over vinden... iemand info?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-12-2003 22:17 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:01 schreef Tormented soul het volgende:
Agree

vaargje, ik heb net een 7" van Opeth besteld:

Still Day Beneath The Sun

Ik kan hier nergens verdere info over vinden... iemand info?


2 akoustische nummers die ooit als extraatje achter blackwater park zijn gezet, zeer mooi, in de stijl van damnation!

misschien staat er nog een video bij...



I Find That I Am Not There...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-12-2003 22:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:17 schreef rvanderholst het volgende:
2 akoustische nummers die ooit als extraatje achter blackwater park zijn gezet, zeer mooi, in de stijl van damnation!

misschien staat er nog een video bij...




een video op vinyl? Moet je dan je platenspeler op ej tv aansluiten?


Maar dat is inderdaad mooi, ik heb nooit de SE van BWP weten te bemachtigen


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 05-12-2003 20:31 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

die 7" is gans uitverkocht.


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 05-12-2003 20:43 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Ik heb m ook net gekregen van onze lieve Sint

Super!

Tymon



Slave to Darkness
Usericon van Slave to Darkness
Posted 05-12-2003 21:21 by Slave to Darkness Wijzig reactieProfiel van Slave to DarknessQuote dit bericht

whoehoe heb hem gekregen van mijn schoonzus.
ik moet hem alleen delen met mijn vriendin...

morgen komt ze hierheen en dan gelijk kijken!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Slave to Darkness op 05-12-2003 21:22]


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-12-2003 19:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ah, ik heb hem nu ook... op mijn pc *kuch* maar toch... brute "dvd" ! maar toch zonde dat het alleen maar nieuwe nummers zijn... des-al-niet-te-min... bruut !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-02-2004 16:59 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Die documentary op de dvd is overigens ook wel de moeite vind ik. Erg interessant


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-02-2004 18:02 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

idd! Die docu vind ik ook zeer de moeite waard. Zien we ineens wat die producer Steve eigenlijk allemaal doet in de band.



EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 19-02-2004 19:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Het wordt hoog tijd dat ik me een DVD-speler aanschaf. Veel te veel zalige DVDs die aan me voorbijgaan omdat ik nog met een oubollige VCR zit


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 19-02-2004 20:02 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

*Stampt op de grond*
Hij doet het niet!


Waag eens een dansje!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 19-02-2004 20:10 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Dan zal op de vloer stampen ook niet echt helpen
Schop tegen aan misschien?



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-02-2004 20:33 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 20:02 schreef Morningrise het volgende:
*Stampt op de grond*
Hij doet het niet!


Komen kijken?


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-02-2004 10:43 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bij mij crasht-ie beneden altijd halverwege, middenin the drapery falls

Op de pc doet-ie het gelukkig wel helemaal.

Heb die dvd nog maar amper gezien eigenlijk, er is steeds weer iemand die em wil lenen

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 20-02-2004 10:43]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen