IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Over de moord op Maja Bradaric Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:44 schreef campske666 het volgende:
Wat zit je me dan al een half topic tegen te werken ? Ik zeg toch niks anders !?
dat ik dit:
quote:
Mijn familie en vriendenkring bestaat per toeval niet uit achterlijke bloed-dorstige moslmims. Dus die kans dat dat gebeurt is redelijk klein.
Die dingen gebeuren nu eenmaal als je in een multiculturele samenleving woont, en er de nadelen van weigert in te zien.
een foute opmerking vind..

@Karnivoor: Grappig vind ik het allerminst..


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2003 13:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Wat een dom gelul hier zeg, het is toch niet normaal dat je wordt gekilled omdat je te westers bent.Wat doet die goran m hier dan laat hem oprotten naar zijn eigen land.
Hier een beetje de harde moslim uithangen maar als er wat gebeurt in zijn eigen landje gaat ie vluchten.

Verder raakt het de meeste mensen omdat ze nog gewoon zo jong was, en in brand was gestoken.

Van mij mogen ze die gasten ff retourtje eigen land geven en dan aan de hoogste boom ophangen. En dan dat zogenaamde vriendinnetje, wat een ontzettende hoer ben je dan zeg, anders kreeg ze zeker klappen van haar vriendje ook oprotten met dat wijf, hang maar naast die anderen in de boom op.

De doodstraf is op zijn plaats hier en mag van mij weer ingevoerd worden eens kijken als er dan nog zoveel allochtonen hier heen komen. Ben die lui nu meer dan zat.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:46 schreef Elfensteen het volgende:
dat ik dit: een foute opmerking vind..





Ik noem twee feiten achter elkaar, als je daar niet tegen kan...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-12-2003 13:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 december 2003 13:47 schreef Smoochy het volgende:

En dan dat zogenaamde vriendinnetje, wat een ontzettende hoer ben je dan zeg, anders kreeg ze zeker klappen van haar vriendje


...ze zou wel meer dan klappen krijgen denk ik...


Bruce Banner


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 13:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nee hoor jongens de Islam is geen achterlijke cultuur dde ''mensen;; in questie hebben gewoon wat moeite met aanpassen aan onze westerse ''vrije'' cultuur en kunnen dit niet persoonlijk aangerekend worden.
Onze maatschappij staat gewoon niet open genoeg voor anders denkenden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:40 schreef campske666 het volgende:

Nee hoor, ze moeten trouw blijven aan hun tradities, en al de vrouwen voor het minste in de fik steken.



Wat je van de islam verder ook mag vinden, vomrt het in de fik steken van dames GEEN onderdeel van hun traditie. Ze doen het in sommige landen (Pakistan) onder de noemer van de Islam maar het gebeurde daar al voor de Islam uberhaupt bestond.

Hier was overigens geen spraken van in de fik steken. Het was gewoon een moord waarna ze in de fik gestoken is, hoogstwaarschijnlijk om sporen uit te wissen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-12-2003 13:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:50 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor jongens de Islam is geen achterlijke cultuur dde ''mensen;; in questie hebben gewoon wat moeite met aanpassen aan onze westerse ''vrije'' cultuur en kunnen dit niet persoonlijk aangerekend worden.
Onze maatschappij staat gewoon niet open genoeg voor anders denkenden.


Oh leuk een wereldverbeteraar, kom eens in de echte wereld vriend.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-12-2003 13:53 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 december 2003 13:50 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor jongens de Islam is geen achterlijke cultuur dde ''mensen;; in questie hebben gewoon wat moeite met aanpassen aan onze westerse ''vrije'' cultuur en kunnen dit niet persoonlijk aangerekend worden.
Onze maatschappij staat gewoon niet open genoeg voor anders denkenden.



Eindelijk iemand die het snapt!


Life doesn't get much better than this!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

it's a dirty job but someone's got to do it hehe

nee serieus, de term eerwraak komt niet voor maar toch valt het daar volgens mij wel onder, als die lui haar niet vermoord hadden, had iemand anders het wel gedaan.

las overigens een tijd terug op teletekst dat ik geloof 60% van de joegoslavische allochtonen in de ZWARE criminaltiteit zit. misschien is de grens "daarom" lager voor het plegen van (dit soort) criminele acties en zit het gewoon in de cultuur dat ze zo snel radicale acties nemen?


Je moeder.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 01-12-2003 13:54 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik kan alleen maar zeggen: Shit happens. Het is naar maar het leven gaat door.


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 13:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:51 schreef Chelman het volgende:
Wat je van de islam verder ook mag vinden, vomrt het in de fik steken van dames GEEN onderdeel van hun traditie. Ze doen het in sommige landen (Pakistan) onder de noemer van de Islam maar het gebeurde daar al voor de Islam uberhaupt bestond.

Hier was overigens geen spraken van in de fik steken. Het was gewoon een moord waarna ze in de fik gestoken is, hoogstwaarschijnlijk om sporen uit te wissen.
Ik kan me een incident in Marokko herinneren waarbij politie agenten meisjes hun vlugt uit een brandende school hinderden omdat anders hun familie voor ''lul'' stond ivm zonder hoofddoek over straat.
De meisjes waren zich net aan het omkleden voor gym enzagen geen tijd om hun theedoek om te binden voor naar buiten te rennen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:51 schreef Chelman het volgende:
Wat je van de islam verder ook mag vinden, vomrt het in de fik steken van dames GEEN onderdeel van hun traditie. Ze doen het in sommige landen (Pakistan) onder de noemer van de Islam maar het gebeurde daar al voor de Islam uberhaupt bestond.




Voor mij part doen ze het onder de noemer van volksgezondheid, het blijven achterlijke woestijn-ratten.

quote:
Op 1 december 2003 13:51 schreef Chelman het volgende:

Hier was overigens geen spraken van in de fik steken. Het was gewoon een moord waarna ze in de fik gestoken is, hoogstwaarschijnlijk om sporen uit te wissen.


Ah, als ze haar pas op hebbegn gefikt NA de moord is er natuurlijk niks aan de hand.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-12-2003 13:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:48 schreef campske666 het volgende:
Ik noem twee feiten achter elkaar, als je daar niet tegen kan...

Niet alle Moslims zijn achterlijk en bloeddorstig

Ik vind het gewoon achterlijk en hartstikke zielig voor dat meisje


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 december 2003 13:50 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor jongens de Islam is geen achterlijke cultuur dde ''mensen;; in questie hebben gewoon wat moeite met aanpassen aan onze westerse ''vrije'' cultuur en kunnen dit niet persoonlijk aangerekend worden.
Onze maatschappij staat gewoon niet open genoeg voor anders denkenden.


ben je weer dronken hehe


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 13:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:54 schreef Visor het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen: Shit happens. Het is naar maar het leven gaat door.
Ja laat de Moslims maar lekker doen wat ze wilen in een land waar ze niet thuishoren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 13:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 december 2003 13:54 schreef kwelgeest het volgende:
Ik kan me een incident in Marokko herinneren waarbij politie agenten meisjes hun vlugt uit een brandende school hinderden omdat anders hun familie voor ''lul'' stond ivm zonder hoofddoek over straat.
De meisjes waren zich net aan het omkleden voor gym enzagen geen tijd om hun theedoek om te binden voor naar buiten te rennen.




Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:53 schreef Smoochy het volgende:
Oh leuk een wereldverbeteraar, kom eens in de echte wereld vriend.


Wat is die echte wereld dan ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:54 schreef campske666 het volgende:
Ah, als ze haar pas op hebbegn gefikt NA de moord is er natuurlijk niks aan de hand.


Zei ik dat?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:54 schreef Elfensteen het volgende:
Niet alle Moslims zijn achterlijk en bloeddorstig




Heb ik ook niet gezegd, dat maak jij ervan.


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 13:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:56 schreef Chelman het volgende:
Zei ik dat?




Nee, ik zei dat om de nutteloosheid van dat technisch detail van jou uit te wijzen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 14:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

rellen!!!


Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-12-2003 14:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 13:57 schreef campske666 het volgende:
Nee, ik zei dat om de nutteloosheid van dat technisch detail van jou uit te wijzen.

Het ging Chelman erom dat dat in de fik steken niet zozeer met de eerwraak te maken had, maar met het uitwissen van de sporen.


Touché, pussycat!


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-12-2003 14:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 14:09 schreef Sporty Voleg het volgende:
Het ging Chelman erom dat dat in de fik steken niet zozeer met de eerwraak te maken had, maar met het uitwissen van de sporen.


Het gaat mij erom dat het geen reet uitmaakt wanneer en waarom ze in de fik is gestoken, feit is dat het wicht dood is omdat ze een beetje van haar leven wilde genieten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-12-2003 14:12 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het zou anders om moeten wezen!! degene die niet willen integreren moeten fikken


Deep Purple - Burn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-12-2003 14:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 12:34 schreef Elfensteen het volgende:
Het is echt totaal niet gepast om hier grapjes over te maken, stel je eens voor dat dat met familie of vrienden gebeurt, dan lach je niet meer, en JA ik trek me dit aan!


Mijn "luchtige" opmerking was eigenlijk meer bedoeld op de reactie van Helmet (met alle respect verder overigens) op de bron. Net alsof andere media opeens het tegenover gestelde zouden beweren. De moord is zonder meer walgelijk en de motivatie achter de moord volstrekt zinloos. Vandaar dat ik er ook een topic aan heb besteed.

overigens denk ik dat niet per se het (moslim)geloof hier schuldig aan is maar wel de invulling van een stel gefrusteerde, inconsequente aanhangers. Jammer dat het het lijkt dat zulke lieden steeds vaker voorkomen.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-12-2003 14:22]


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen