IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Over de moord op Maja Bradaric Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 19:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:55 schreef GRAFTAK het volgende:
Pas maar op anders verkracht ik je en steek je daarna in de fik.
Van die verkrachting heb ik weing mee gekregen. Maar ik geloof dat zelfs alla geen fan is van familie seks.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 19:58 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 16:37 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
en een paar reacties uit BrEeZaH-LaNd:

* RI P EGT SIELEG
* HeEl VeEl StErKtE & LiEfS VoOr AlLe NaBeStAaNdEn!!!!!!! DiT HaD NoOiT MoGeN GeBEuReN!!! R.i.P gUrLiE!!! -=xXx=-
* nOoOhh dit had nOoit mOgen gebeuren..k kOn Jj nii maar alle familY en vrienden sterkte ensOo R.I.P maJa
* RezT iN PeaCe..!! GeConDoLeerD f00w aLLe NaBeSTaaNDe..!!
* Ik heb je niet gekent ofzow...maar ik vin et heeeel erg.....R.I.P....famillie vrienden en de rest gecondollerd....kuss...
* **liEve mAyA ** iK zaL aLtiJd aN jE deNkE vEgeTEn dA wOord Ken ik nI** iK houW vAN jouW** kuS kElly**





*zucht* het niveau....
Is dit serieus?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 01-12-2003 20:00 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 december 2003 19:57 schreef kwelgeest het volgende:
Van die verkrachting heb ik weing mee gekregen. Maar ik geloof dat zelfs alla geen fan is van familie seks.


Ik wist niet dat ze moslim zijn, wel dat ze ex-joego zijn.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-12-2003 20:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:58 schreef kwelgeest het volgende:
Is dit serieus?
ja dus


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2003 20:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:58 schreef kwelgeest het volgende:
Is dit serieus?


Deze vraag zou je ook kunnen stellen bij de meeste andere reacties in dit topic. Is duidelijk dat de meesten hier een dusdanig drinkpatroon hebben, dat ze blijvende hersenbeschadiging hebben opgelopen en niet rationeel kunnen denken. Met als gevolg dat ze niet normaal op een serieus onderwerp kunnen reageren.


Op je knie en pijp voor genade!


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 01-12-2003 20:22 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Van dit soort opmerkingen krijg ik enorrrrumu dorst!!!1



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-12-2003 20:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De wereld is gewoon ziek. Als je de zwarte onderbuik van het beest hebt gezien dan kijk je helemaal niet meer op van dit soort dingen. Ik word er alleen maar kwaad om. Ik kan maar niet begrijpen hoe het ooit zo fout heeft kunnen gaan. Ik ben alleen bang dat het nog veel erger moet worden voordat het beter wordt. 14 jarige jongens die met een camera in de hand inbreken bij een vriendinnetje en haar verkrachten. 18 jarige jongens die een meisje vermoorden en in de fik steken. Ik kan er met mijn kop niet meer bij.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2003 20:27 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 20:25 schreef XnegativeX het volgende:
De wereld is gewoon ziek. Als je de zwarte onderbuik van het beest hebt gezien dan kijk je helemaal niet meer op van dit soort dingen. Ik word er alleen maar kwaad om. Ik kan maar niet begrijpen hoe het ooit zo fout heeft kunnen gaan. Ik ben alleen bang dat het nog veel erger moet worden voordat het beter wordt. 14 jarige jongens die met een camera in de hand inbreken bij een vriendinnetje en haar verkrachten. 18 jarige jongens die een meisje vermoorden en in de fik steken. Ik kan er met mijn kop niet meer bij.


That makes two of us!


Op je knie en pijp voor genade!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-12-2003 22:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 20:27 schreef JuronymouS het volgende:
That makes two of us!


That makes three...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-12-2003 22:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 20:25 schreef XnegativeX het volgende:
De wereld is gewoon ziek. Als je de zwarte onderbuik van het beest hebt gezien dan kijk je helemaal niet meer op van dit soort dingen. Ik word er alleen maar kwaad om. Ik kan maar niet begrijpen hoe het ooit zo fout heeft kunnen gaan.


Het is nu niet zoveel erger al 'toen'. Het is alleen zichtbaarder dankzij onze communicatie media.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 02-12-2003 0:14 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 22:09 schreef Chelman het volgende:
Het is nu niet zoveel erger al 'toen'. Het is alleen zichtbaarder dankzij onze communicatie media.


Waar op doel je met "toen"? In de post van XnegX, kan ik niets vinden aangaande een bepaalde tijdsperiode?
Daarnaast probeer je duidelijk te maken dat er altijd al gruwelijke dingen hebben plaats gevonden (tenminste ik denk dat je dit duidelijk probeert te maken), maar dat het nu door de huidige communicatie media pas naar buiten wordt gebracht. Nou is mijn geschiedenis niet erg goed, maar kranten bestaan volgens mij al bijna honderd jaar (als het niet meer is) en de televisie al ongeveer 50 jaar (of zoiets). Bestaat communicatie media voor jou uit het forum van ZM?
Tuurlijk gebeuren deze dingen vaker, alleen gebeuren ze steeds meer en meer en er gebeurt niets om het tegen te gaan. De cellen puilen uit, dus worden twee gevangen in 1 cel geplaatst, vervolgens gaat men een tweede tv huren voor in de cel, omdat de gevangen ruzie maken over wat voor kanaal er gekeken moet worden! Alle verhoudingen zijn gewoon zoek.

@Chelman, vat dit niet verkeerd op, vroeg me alleen af wat je met je post bedoelde.


Op je knie en pijp voor genade!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-12-2003 10:44 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Vraag op haar cu2:

81. Waar kan je niet tegen:
TeGeN k*tWijFen.........Of JoNgEnS dIe MeIsJeS sLaaN....





Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 10:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Kan ik ook niet tegen hoor...maar dan zonder de hoofdletters/kleine letters


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 10:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:45 schreef Elfensteen het volgende:
Kan ik ook niet tegen hoor...maar dan zonder de hoofdletters/kleine letters


Waarom doen ze dat eigenlijk ? Dat is niet alleen enerverend, maar lijkt me ook volkomen onpraktisch.
Is het een vorm van rebellie tegen de gevestiged waarde van het schrijven ofzo ?


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-12-2003 10:47 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik zou het ook niet leuk vinden als ik als meisje zijnde door jongens in brand word gestoken


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 10:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:47 schreef campske666 het volgende:
Waarom doen ze dat eigenlijk ? Dat is niet alleen enerverend, maar lijkt me ook volkomen onpraktisch.
Is het een vorm van rebellie tegen de gevestiged waarde van het schrijven ofzo ?
Geen idee, "in mijn tijd" was dat nog 1337 (jaja, nerdish talk enzo), tegenwoordig is het gewoon "in"...vraag me af waarom, staat vrij dom..


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 10:49 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:48 schreef Elfensteen het volgende:
Geen idee, "in mijn tijd" was dat nog 1337 (jaja, nerdish talk enzo), tegenwoordig is het gewoon "in"...vraag me af waarom, staat vrij dom..


Wat is 1337 nu weer ?


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-12-2003 10:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

elite



campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 10:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:49 schreef Matthijz Filth het volgende:
elite


Wat ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 10:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:50 schreef campske666 het volgende:
Wat ?
1337=leet=elite ... soort van "select groepje nerds" om het maar simpel te houden


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 02-12-2003 10:51 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

1337=elite



campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 10:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:51 schreef Elfensteen het volgende:
1337=leet=elite ... soort van "select groepje nerds" om het maar simpel te houden


Nooit van gehoord. Zal wel weer aan mij liggen. Ik leer alle rages pas kennen als ze bijna of volledig voorbij zijn. (geld ook voor topsporters trouwens )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 10:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 10:52 schreef campske666 het volgende:
Nooit van gehoord. Zal wel weer aan mij liggen. Ik leer alle rages pas kennen als ze bijna of volledig voorbij zijn. (geld ook voor topsporters trouwens )
hehe, nevermind

back ontopic!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-12-2003 10:57 by Visor Profiel van VisorQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 02-12-2003 10:58]


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2003 11:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat stond daar?


Je moeder.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen