IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Familie stamboom Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-12-2003 14:59 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 9:46 schreef Elfensteen het volgende:
Mijn vraag: Wie heeft er ooit zijn stamboom uitgezocht en hoever ben je gekomen? En misschien enige tips?




Ja, heel ver


Bazzio Attacks!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-12-2003 14:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 december 2003 14:59 schreef bazzio het volgende:
Ja, heel ver

Nou nou, twee generaties.. knap hoor..


I'm not being rude. You're just insignificant.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2003 17:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben de liefdesbaby van Yoko Ono en Osama Bin Laden, nuff said.

Yoko komt uit een familie van koi-karperskwekers en Osama's familie is groot geworden met de verkoop van burqua's.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2003 17:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:59 schreef helmet het volgende:
Nou nou, twee generaties.. knap hoor..



scherp


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 08-12-2003 17:45 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Mijn vader heeft het een keer uitgezocht, hij kwam tot 1634 geloof ik.
Alles van zijn vader en mijn moeders kant kwam uit Friesland. De kant van mijn oma komt al eeuwen hier uit Alkmaar. Er liggen ook enkele van begraven in de grond onder de sint Laurenskerk in Alkmaar, die jaren dienst heeft gedaan als begraafplaats tot de pest uitbrak en men de lijken niet meer kon bergen.
Geen familiewapen gevonden, eenvoudig clubje dus.


Candy
Usericon van Candy
Posted 08-12-2003 17:52 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

jouw familie ligt daar en de pest brak uit......hmmmmmmmmmm


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 08-12-2003 18:05 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 17:52 schreef Candy het volgende:
jouw familie ligt daar en de pest brak uit......hmmmmmmmmmm

Nee dat kwam weer door de familie van jouw moeders kant.
Jullie zitten ons gewoon al eeuwen dwars!


Candy
Usericon van Candy
Posted 08-12-2003 19:31 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

ik heb geen familie oid
dus aan mij kan het niet liggen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-12-2003 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

niet zo positief was die geloof ik, rovers etc.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-12-2003 19:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 19:31 schreef Candy het volgende:
ik heb geen familie oid
dus aan mij kan het niet liggen

je bent uit de lucht komen vallen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2003 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 19:34 schreef ghoulliette het volgende:
je bent uit de lucht komen vallen?
boerenkool he


Lies
Usericon van Lies
Posted 08-12-2003 21:29 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik zou zelfs niet weten hoe m'n overgrootouders heetten, laat staan dat ik een stamboom zou hebben. (Die van onze hond heb ik hier nog wel ergens liggen.)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 08-12-2003 21:32 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 19:31 schreef Candy het volgende:
ik heb geen familie oid
dus aan mij kan het niet liggen

Laat je moeder dit maar niet lezen..


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 08-12-2003 21:49 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Dan moet ik helemaal naar Hannover, zo graag wil ik het niet weten.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-12-2003 22:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

laat maar haalde hamburg en hannover door elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 08-12-2003 23:02]


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-12-2003 22:10 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

zo, blijk ik aan m'n moeders kant toch van de Brederode's af te stammen, die weer in een rechte lijn afstammen van Karel de Grote, poeh!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2007 23:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Zo, dat is nog eens leuk zeg, zo'n stamboom. Ik was deze week bij mijn ouders en mijn vader is nogal bezig met het uitzoeken van de stamboom. Blijkt opeens dat ik Italiaans bloed heb, hahaha, ik kaaskop ik!! De overgrootmoeder van mijn pa was volbloed Italiaanse! Misschien komt daar de voorkeur voor verse pasta vandaan .

Wel heersch


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-06-2007 23:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2007 23:35 schreef M. het volgende:
Zo, dat is nog eens leuk zeg, zo'n stamboom. Ik was deze week bij mijn ouders en mijn vader is nogal bezig met het uitzoeken van de stamboom. Blijkt opeens dat ik Italiaans bloed heb, hahaha, ik kaaskop ik!! De overgrootmoeder van mijn pa was volbloed Italiaanse! Misschien komt daar de voorkeur voor verse pasta vandaan .

Wel heersch
Join the club! Wat een stel vieze biculturelen zijn we ook.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-06-2007 23:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

geen idee waar mn familie van verder dan 2 generaties vandaan komt, opa van moeders kant uit emst, oma apeldoorn geloof ik, opa van vaders kant geen idee en oma ergens uit de buurt van hilversum geloof ik. maar waarschijnlijk wel zuid europees bloed gezien mn hele vaders kant allemaal donker haar heeft en bij de eerste lente zon alweer verandert in een turk hehe

geen idee waar mn familie los van ouders, broer en opa's/oma's trouwens nu allemaal uit hangt, not kinda family guy


Je moeder.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2007 0:31 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

limbo's gemixt met tukkers hier


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-06-2007 0:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hier hebben we nog ergens zo'n stamboom staan, zo'n antiek apparaat. Die gaat terug tot begin 17e eeuw of eind 16e eeuw, gaaf om door te kijken.
Binnenkort maar weer eens doen.


renYek
Usericon van renYek
Posted 14-06-2007 8:16 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik ben een direct product van een Sevenumse boerin en een Javaanse sambalgod hehe

Een paar tantes in mijn familie hebben eens getracht een stamboom samen te stellen, maar zijn er van ellende maar mee opgehouden hehe


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 14-06-2007 8:44 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

de vader van mijn moeder was duits-nederlands
de moeder van mijn moeder was oostenrijks-tjechisch
de vader van mijn vader was portugees-[edit]nederlands
de moeder van mijn vader was surinaams-[edit]engels

een oom van mijn vaders kant heeft de stamboom tot 1580 uitgeplozen

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 14-06-2007 8:54]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-06-2007 8:51 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Bastaard!!!


Subtiel kamerolifantje


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 14-06-2007 8:52 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2007 8:51 schreef stigma het volgende:
Bastaard!!!
jij?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen