IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black Sabbath met Dio ( Heaven and hell ) Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-03-2009 6:55 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 1:17 schreef XXL het volgende:
Nieuw nummer.


Heel gaaf!


bub


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-03-2009 7:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik vind het niet echt super maar slecht is het niet. wellicht moet het nummer nog groeien.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 17:24 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wat een poep hoes..



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-03-2009 17:26 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat was mijn reactie op de vorige pagina ook toen ik die hoes poste... Echt ontiegelijk lelijk en past imo totaal niet bij Black Sabbath maar bij e.o.a death metal band..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 17:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inderdaad!

Bij bs. past meer zo'n hoes als die van black sabbath. Mooi ruizig plaatje met iets duisters en mysterieus.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 25-03-2009 17:48 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2009 1:17 schreef XXL het volgende:
Nieuw nummer.


Valt me zeker niet tegen


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 19:30 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Het nummer vind ik dan wel weer dikke prima!



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-03-2009 19:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Is dat een hippe uitdrukking op dit moment, "dikke prima"?


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-03-2009 19:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Misschien wel, ik ben in ieder geval niet hip.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 25-03-2009 19:59 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Misschien zet je een trend.


 


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 25-03-2009 21:16 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Een nummer met degelijke hoge kaliteit, Klasse!!!!!!


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 13-04-2009 16:30 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

het hele album rost de pannen van´t dak


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2009 11:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik ben er nog niet over uit... hij wil maar niet overtuigen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2009 14:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 24-04-2009 17:03 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

Ik ben er nog niet uit. Ik had gehoopt dat Dio wat minder van die 'zeurderige' zanglijnen zou gebruiken bij Black Sabbath. Maar hij doet hetzelfde als op de laatse Dio albums.
Zijn stem klinkt als een klok maar de inspiratie is weg denk ik.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-04-2009 19:50 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik had het niet beter kunnen verwoorden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 23-07-2009 18:22 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

DIO Vs. DIO - July 22, 2009

The management for legendary heavy metal vocalist Ronnie James Dio (HEAVEN & HELL, BLACK SABBATH, RAINBOW, DIO) has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"It has come to [our] attention that a band calling themselves DIO are advertised in Pollstar under Ronnie James Dio as playing Zomerpop festival in Netherlands on Sept 5/6. This is not Ronnie James Dio or anything to do with DIO. This is a trademark name. This is very misleading for the DIO fans."

The Zomerpop date has since been removed from Ronnie James Dio's concert listing on Pollstar. However, "DIO" is still being advertised as taking part in the event on the festival's official web site.

"Dio" is the alias of the 21-year-old Dutch rapper Diorno Braaf. Born in Amsterdam in 1988, he grew up without a father and mainly lived on the streets. Influenced by Notorious BIG, Jay-Z and Eminem, he started to write songs and rap in 2004.

For more information on the rapper who calls himself "Dio," visit www.diomusic.nl.





XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-07-2009 18:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Typisch. Ik zat laatst toen dat gastje op de radio was ook al te denken of die naam geen trademark is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-07-2009 19:17 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2009 18:27 schreef XXL het volgende:

Typisch. Ik zat laatst toen dat gastje op de radio was ook al te denken of die naam geen trademark is.

+1

Anders controleer je ff de 'beschikbaarheid' van je naam enzo.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-07-2009 21:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Wel gave muziek die die Dio maakt.

Had ik maar een tijdmachiiiiiiine!


Je moeder.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-07-2009 23:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Recentelijk de show gezien die uitgezonden was door Rockpalast van Heaven And Hell.

Hele toffe dvd-r, pro shot van de laatste tour met een prachtige uitvoering van het nummer Heaven And Hell.
(te vinden via de site van dimeadozen)

een mooie aanwinst deze bootleg.


bub


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-07-2009 23:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vond Black Sabbath zonder rapper beter..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 24-07-2009 0:24 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 23 juli 2009 18:22 schreef Mies het volgende:
DIO Vs. DIO - July 22, 2009

The management for legendary heavy metal vocalist Ronnie James Dio (HEAVEN & HELL, BLACK SABBATH, RAINBOW, DIO) has released the following statement to BLABBERMOUTH.NET:

"It has come to [our] attention that a band calling themselves DIO are advertised in Pollstar under Ronnie James Dio as playing Zomerpop festival in Netherlands on Sept 5/6. This is not Ronnie James Dio or anything to do with DIO. This is a trademark name. This is very misleading for the DIO fans."

The Zomerpop date has since been removed from Ronnie James Dio's concert listing on Pollstar. However, "DIO" is still being advertised as taking part in the event on the festival's official web site.

"Dio" is the alias of the 21-year-old Dutch rapper Diorno Braaf. Born in Amsterdam in 1988, he grew up without a father and mainly lived on the streets. Influenced by Notorious BIG, Jay-Z and Eminem, he started to write songs and rap in 2004.

For more information on the rapper who calls himself "Dio," visit www.diomusic.nl.



Ik ergerde me in het begin al kapot als ik de naam Dio hoorde op 3FM. Ik denken dat het nu ff interessant wordt blijkt het om die rapper te gaan

Maar gaat het management van (Ronnie James) Dio er nu wat mee doen of laten ze het -gezien de verschillende genres en doelgroep- maar voor wat het is?



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-07-2009 5:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2009 0:24 schreef Myth of Fury het volgende:

Maar gaat het management van (Ronnie James) Dio er nu wat mee doen of laten ze het -gezien de verschillende genres en doelgroep- maar voor wat het is?


Ik hoop dat ze 'm doodschieten.


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-12-2009 21:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Hehe, hoorde er toevallig vandaag wat van op de radio, zender weet ik zo niet.


Against God and Government


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen